SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

make_yourself_proud/rekomp

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13923

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 231 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7173
Witam!
Bardzo proszę o ocenę moich poczynań redukcyjnych:)
Niestety aktualnie jest to sama dieta do oceny, ponieważ przez kontuzję jeszcze przez kilka tygodni będę mocno ograniczona treningowo:( Próbuję robić trening na miarę moich aktualnych możliwości ruchowych, czyli bez użycia nogi:P jednak jest on w fazie testów, gdyż okazuje się, że kiepsko daję sobie z nim radę:P

Chcę oczywiście redukować:) Dietę prowadzę od kilku dni i nie chciałabym, żeby za miesiąc okazało się, że wszystko zrobiłam źle:P dlatego proszę o pomoc:)
Założenie diety jest takie, że w dni:
nietreningowe zjadam ok 1350 kcal, przy wyliczonym zapotrzebowaniu na 1550, przy rozkładzie: ok 120-150b/poniżej 60t/poniżej100w

w dni treningowe ok 1500 kcal, wtedy w bilansie wychodzi trochę ponad 100g węgli.





make_yourself_proud/rekomp

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11274 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 38938
Ja bym się przyczepiła, że za dużo nabiału - tu dziewczyny jedzą max 150g.

Winners train, losers complain.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 4817 Wiek 41 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 87118
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 231 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7173
Wiek : 29
Waga : 59,5
Wzrost : 171
Obwód w biuście(1) : 84
Obwód pod biustem : 74
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 70
Obwód na wysokości pępka : 81
Obwód bioder (3): 94
Obwód uda w najszerszym miejscu: 54
Obwód łydki : 32
W którym miejscu najszybciej tyjesz : „boczki”, brzuch, uda, ramiona
W którym miejscu najszybciej chudniesz : brzuch
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) praca
Co lubisz jeść na śniadanie: jajka
Co lubisz jeść na obiad : mięso, makaron, ryż, warzywa
Co jako przekąskę : owoce, słodycze
Co jako deser : ciastka, czekolada, ale staram się wyłączyć prawie całkowicie:P
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : ogólnie zdrowa
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety : próby ograniczania wysokokalorycznych produktów

make_yourself_proud/rekomp

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11274 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 38938
To już Ci mówię, że masz za mało kcal zapewne ;)

Winners train, losers complain.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 4817 Wiek 41 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 87118
Ty raczej powinnas jesc okolo 1800-2000 kcal dziennie. Treningowe i nietreningowe dni sobie odpusc, bo to nie na takim amatorskim poziomuie jak ja czy ty
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 12 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 282627
Przeczytaj art. CO jedzą ladies.
Nabiał do 150 g dziennie, warzyw nie wliczasz, słodycze out, ww nie jedz jako osobnego posiłku.

Trening na siłowni będzie? CO się dzieje z nogą?
Daj zdjęcia.



Zmieniony przez - Ruda_29 w dniu 2012-07-18 15:12:09

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 231 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7173
Ruda_29, dziękuję za wskazówki, zastosuję się:) Co jeszcze powinnam zmienić?
Trening będzie na siłowni, ciężary w mixie z aerobami.
Mam złamane dwie kości w stopie, drugi raz w przeciągu roku, za pierwszym razem było źle postawione rozpoznanie. Chodzę o kulach, nie mogę wcale obciążać nogi.
W kwietniu wróciłam na siłownię po rocznej przerwie. Przed kontuzją ćwiczyłam na siłowni 4 razy w tygodniu, od 2 miesięcy bardziej crossfitowo, czyli nie robiłam ćwiczeń izolowanych.








make_yourself_proud/rekomp

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 12 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 282627
Wpadnę wieczorem, to odpiszę. Poczytaj dzienniki i arty w wolnym czasie

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 231 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7173
czekam i czytam;)

make_yourself_proud/rekomp

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
a ty co chcesz redukować? Bluźnisz dziewczyno
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy do poprawki

Następny temat

POMOC DLA KOLEGI, SPRAWA WYSOKIEJ WAGI!!!%-)

Beta-alanina zwiększa siłę mięśniową Beta-alanina zwiększa siłę mięśniową Laura Amy - piękna Australijka, która wygrała z anoreksją Laura Amy - piękna Australijka, która wygrała z anoreksją Men's Physique PRO Shawn Labega odzyskuje sprawność po amputacji nogi Men's Physique PRO Shawn Labega odzyskuje sprawność po amputacji nogi Testosteron nasila rozwój raka Testosteron nasila rozwój raka Zapiekane szparagi proteinowe Zapiekane szparagi proteinowe Aspartam to trucizna? Fakty i mity Aspartam to trucizna? Fakty i mity Od słodzików się tyje? Od słodzików się tyje? Katarzyna Boik - ocena sylwetki Katarzyna Boik - ocena sylwetki