logo
zamknij zamknij

"głodówka" ile można wytrzymać?

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 36049

0 5 0
napisał(a)
Pomiedor
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 557 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14667
Pytam z czystej ciekawosci
PS w wyszukiwarce nic nie znalazłem
Ile człowiek może wytrzymać na Hmm „głodówce" jedząc bardzo mało bądź też nic (ale nie odwadniając organizmu) ? chodzi mi czego/jakich chorób może się dorobić lub czy może .. umrzeć?
czytałem o takich wynalazkach co nie jedli rok-pół .. jak ?

Zmieniony przez - Pomiedor w dniu 2006-08-16 23:18:58
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
qwerty77
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 78 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 695
Sporzywali bardzo duza ilosc wody i zyli na zupkach(pomidorowych;p)tak dostarczajac organizmowi potrzebnych substancji odzywczych. Widzialem wlasnie kiedys o tym program "Rozmowyu w toku" i wlasnie mowili o tym.

To co masz zrobic dzisiaj,zrob pojutrze. Bedziesz miec 2 dni wolnego

napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10587 Napisanych postów 41602 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
ardzo duza ilosc wody i zyli na zupkach(pomidorowych;p-z wodo to sie zgodze ale z ta zupką to już nie zabardzo owszem też słyszałem żę ludzie nie jedzą tam pare miesięcy ale jak oni to robią to nie mam pjęcia ,,zdrowy'' człowiek może CHYBA już umrzeć po 10 dni
napisał(a)
malutka_k
Ekspert
Szacuny 156 Napisanych postów 10921 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 43675
zdrowy czlowiek<na umysle>nie stosuje ''glodowek''
napisał(a)
Khaine
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 2765 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14266
Jezus 40 dni wytrwał i rekordu chyba nikt jeszcze nie pobił
napisał(a)
qwerty77
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 78 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 695
Jesli czlowiek "je" zupe ktora sam przyrzadzil to jest ona zdrowa i potrafi dostarczyc mimo wszystko wszystkich wartosci odzywczych(jak nie jest chemicznie robiona) wiec dzieki temu mogli tyle przezyc. I to chodzi o zwyklych ludzi nie majacych diety

To co masz zrobic dzisiaj,zrob pojutrze. Bedziesz miec 2 dni wolnego

napisał(a)
Chaczyk
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 10133 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 37366
a co rekord chcesz bić?
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10587 Napisanych postów 41602 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Ja też słyszałem o ludziach co nic nie jedzą przez całe życie (jadą tylko na samej wodzie; zupek też nie jadają), ale moim zdaniem to jest ostra ściema! A najgorsze jest to, że potem ktoś przeczyta takie bzdury, spróbuje sam i zdechnie po paru dniach. Człowiek bez wody jest w stanie przeżyć ok. 3 dni, bez jedzenia - tydzień. Więc niby dlaczego od tej reguły miałyby być jakieś odstępstwa w postaci kilku cudaków, którzy przez całe życie nie jedzą nic ?? Każdy homo sapiens zbudowany jest tak samo i potrzebuje mniej więcej tyle samo składników odżywczych do przeżycia, których sama woda niestety nie zapewni!

Zmieniony przez - Samobójca w dniu 2006-08-17 12:29:03
napisał(a)
Caramel
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 1977 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 27200
ta,ciagle o jakis cudach sie slyszy Pamietam jak kiedys w TV bylo cos o kobiecie,ktora odzywiala sie ziemia Hehm,to juz chyba wolalabym nic nie jesc ale najglosniej jest o czerpaniu energii slonca i takie rozne hmm,nawet niedawno w necie natrafilam na cos o takich ludziach.Jak chcecie to mozecie sobie zajrzec na te bzdury :
http://niejedzenie.info/polski/niejedzacy.html 

www.pajacyk.pl
-----------------------------



----------------------------

napisał(a)
Khaine
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 2765 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14266
omg co za bullshit

A moze to w koncu na swiatle daloby sie zbudować beztluszczowa mega mase
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10587 Napisanych postów 41602 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Caramel: Jedzenie ziemii i innych porypanych rzeczy akurat jest możliwe. To się nazywa "łaknienie spaczone" --> http://pl.wikipedia.org/wiki/Łaknienie_spaczone 

Khaine: Bardzo chętnie zbudowałbym swoją masę na samych promieniach słonecznych, bo jedzenie "standardowej" żywności coś mi nie idzie (mam ponad 20 kg niedowagi ;) LOL
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nie smakowal wam twarog wieczorny??

Następny temat

Dieta niedorobiona%-)

Mini tarty daktylowe RAW

03-04.06.2017 IFBB DIAMOND CUP - Portugalia - Wyniki.

Przeprowadzka Kasi Dziurskiej

Dieta na masę - 80kg

Morwa biała - skuteczne wsparcie insulinooporności

7 właściwości palmy sabałowej

09-11.06.2017 Olympia Amateur Spain 2017 - Marbella

Ciasteczka kokosowe