Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 1447 razy
  • Autor

"Swieżak" :)

• Pars
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Na forum: 7 lat
    • LPA: 69

Wysłano 29 stycznia 2007 23:26

zgłoś naruszenie

Witam Wszystkich:) Chiałbym wkońcu zacząć przygode z odżywkami itd... Mam 17 lat 176 cm wzrostu i waze 76 kg. Ponieważ jak to inni mowia jestem "świeżakiem" na tym forum i mam pytanie i prosze o odpowiedzi ktore pomogą mi zdecydować:) A więc problem polega na tym że chciałym zacząc robić ze swoim ciałem tzn jakos je wyrzeżbic i wogule jestem w tej dziedzinie zielony ;)Ponieważ mam mase i ztego co koledzy mi mówili białko odpada w tym wypadku ..lecz zaproponowali mi HMB wogule mam już taki mętlik w głowie że sam niewiem co mam kupić..chciałbym zacząć chodzić na silownie ale również w miedzy czasie zażywac to "cos" co może mi doradzicie :)tak jak mówie jestem " świeżak" w tej dziedzinie i nic przedtem niebralem :) Chodzi mi o " cos" co pomoze mi jakos skutecznie zamienic tkanke tłuszczową w mięśniowa co byscie mi doradzali na sam początek ? Z GÓRY DZIEKUJE :)
  • Wysłano 30 stycznia 2007 00:31

zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • wylliam
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 101594

Wysłano 30 stycznia 2007 00:31

zgłoś naruszenie
    nie kupuj nic
    sprzedaj jedynie, tych kolegow, na targu niewolnikow
    poskladaj diete (dzial "odzywianie", czytasz posty pogrubione)
    i trening poukładaj (dzial "trening", j.w.)
    i wiecej nie trzeba
    "Jak kraść, to miliony.
    Jak r*****, to księżniczki"
  • RafaL-eX
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 16586

Wysłano 30 stycznia 2007 11:22

zgłoś naruszenie
    jaki masz staz? bo to podstawa...