SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1313620

napisał(a)
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2616 Napisanych postów 10763 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 195461
11.11.17

Wczoraj byliśmy na urodzinach i zrobiłem się dobrze . Jakieś kanaśki i kabanosy w cieście francuskim pojadłem, ale malutko. Dzisiaj woda po alko zeszła i forma super, ale wiadomo jak to jest. Nie ważyłem się, bo nie było rano okazji nawet. Zobaczę jutro z ciekawości. Dzisiaj też zbytnio nie pojadłem.


Trening
Plecy:

1. Przenoszenie z linkami wyciągu górnego na bramie - 15x9szt.; 15x9szt.; 15x9szt.; 15x8szt.
2. Front pulldown - 15x30kg; 12x35kg; 10x40kg; 8x47,5kg
3. Ściąganie wąskiego uchwytu wyciągu górnego do brzucha - 15x92kg; 12x100kg; 10x115kg; 10x122,5kg; 10x130kg
4. Przenoszenie/wiosłowanie hantlami leżąc na ławce skośnej - 12x27,5kg; 12x27,5kg; 12x27,5kg; 12x27,5kg
5. Przyciąganie wąskiego uchwytu wyciągu poziomego do dołu brzucha - 12x39kg; 10x44kg; 10x44kg; 10x44kg

Na koniec 30 min cardio.










Trening w połowie dnia jeszcze chyba na lekkiej bani, ale poszedł na prawdę świetnie. W każdym ćwczeniu dołożne obciażenie. Świetne czucie i świetna pompa.
Na koniec treningu 30 min cardio na orbitreku.


Dieta - HC + CHEAT:
1. Omlet jaglany z jabłkiem i polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
2. Tost z serem i szynką.
3. Pierożki i nawet nie pamiętam co w tajskiej knajpie
TRENING
4. Płatki kukurydziane czekoladowe i zwykłe, gruszka i FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
5. Popcorn.
6. Szejk z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate , 1/2L Grycanów, Somersby.






Ogólnie mało jedzenia dzisiaj, bo z normalnych posiłków fatu tyle, co z sera żółtego. W omlecie węgli 50g, w toście 30g, po treningu może 100g i potem tyle co z popcornu i lodów.


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey Tri Creatine Malate - 7g na czczo i 7g po treningu
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem siłowym
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie


Aktualna forma w ciuchach

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

napisał(a)
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2084 Napisanych postów 21762 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 440313
fajna koszulka no i lapa

tym jednym piwem sie tak porobiłes? :d chyba ze to popitka była :D

napisz cos wiecej jakie makro na start redu itp, czy suple duzo sie zmieniaja

bo to od dzis?
napisał(a)
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2616 Napisanych postów 10763 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 195461
Marian, ja pisałem o piątku
Mieliśmy 0,7 rumu na dwoje, a jak się skończył, to leciała łycha, ale nie wiem już ile. A browar był wczoraj.
Ogólnie od piątku do dziś waga -0,5kg, czyli od wtorku -1,5
Więc dzisiaj trzeba mocno uderzyć.

I właśnie redu Marian od jutra, dziś jeszcze swawole i hulańce. Zaraz idę na nogi, potem na rower i coś pojeść.

Co do redukcji na start -70g ww i -25g fatu. Cardio 2x20 --> 4x30. Co by szybko poszło
Suple zamiana mokrych na suche hehe.
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

napisał(a)
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2084 Napisanych postów 21762 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 440313
i wszystko w temacie
w sumie kto by zaczynał od niedzieli wiadomo ze od pon
napisał(a)
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2616 Napisanych postów 10763 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 195461
Podobno nie można nic zaczynać od poniedziałku, bo się nie udaje. Ale mi się jeszcze nie zdarzyło, żeby coś się nie udało

12.11.17

Dzisiaj ostatni dzień masy. Miało być szaleństwo w ogóle przez cały weekend, ale chyba się już znudziłem tym całym jedzeniem.

Trening
Nogi + łydka:

1. Uginanie nóg leżąc - 15x9szt.; 12x9szt.; 10x11szt.; 10x12szt.
2. Żuraw - 3x MAX
3. Uginanie nogi klecząc - 15x22,5kg; 15x22,5kg; 15x22,5kg
4. Wyciskanie na suwnicy wąsko nogi nisko + nogi wysoko - 15+15x165kg; 15+15x165kg; 15+15x165kg; 15+15x165kg; 15+15x165kg
5. Wyciskanie na suwnicy szeroko - 25x145kg; 25x145kg; 25x145kg
6. Wykroki na suwnicy Smith’a - 15x20kg; 15x20kg; 15x20kg 15p. na nogę
7. Wyprosty nóg - 15x22,5kg; 15x22,5kg; 15x22,5kg; 12x27,5kg + 8x17,5kg + 8x12,5kg; 12x27,5kg + 8x17,5kg + 8x12,5kg

8. Wspięcia na suwnicy - 4x MAX
9. Wspięcia siedząc - 4x MAX


Bardzo mocny trening. Obciążenie zwiększone trochę tylko w wykrokach, ale i tak zajechałem się dobrze. Tętno średni na całym treningu jakoś po 120 ud/min.
Dzisiaj wyszło bez cardio, bo miałem na kolarzówce pocisnąć, szczególnie że przyszła mi nowa zimowa kurtka, ale tak się dzień ułożył, że nie było czasu. Może jeszcze wieczorem zakręcę coś na trenażerze, bo jest film z treningu Adama z Tomczukiem.


Dieta - MC + CHEAT
1. Omlet jaglany z jabłkiem i polewą z z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
TRENING
2. Płatki miodowe, kukurydziane, daktyle i z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
3. Pizza.
4. McFlurry, M&M’sy.
5. Lody Ben&Jerry’s, szejk z z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .







Jak widać ogólnie za dużo zjadłem przez cały dzień.
A lody przekot! Zdecydowanie zatwierdzam!


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey Tri Creatine Malate - 7g na czczo i 7g po treningu
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie


Nogi w czasie treningu.



Zmieniony przez - BzykuDG w dniu 2017-11-12 20:46:20
3

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

napisał(a)
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2084 Napisanych postów 21762 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 440313
futro bys zgolil to +10 do formy
napisał(a)
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2616 Napisanych postów 10763 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 195461
Raczej Marian formę można oceniać po poniższych zdjęciach

PODSUMOWANIE MASY LATO/JESIEŃ 2017

Tak więc dokładnie 4 miesiący masy za mną. Wzrost wagi ok. 7kg. Patrząc po zdjęciach największy progres w boczkach i nogach. Może trochę klatka. Reszta bez szału. Jednak nie mam takiego gena, jak myślałem. Jedyne co cieszy, to że jednak BF nie jest aż taki tragiczny jak myślałem.

Co najlepsze mam te same boksy









I jeszcze w kwestii ostatniej dyskusji u Wicia, że bez ciężkich siadów traci się rozmiar. Uważam, że ja tego rozmiaru nie zgubiłem, a wręcz przeciwnie. Chociaż to dopiero wyjdzie po redukcji. A u mnie najcięższym ćwiczeniem była suwnica w zakresie 30 i 25 powtórzeń.


Zmieniony przez - BzykuDG w dniu 2017-11-12 21:01:46
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 258 Napisanych postów 1076 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 32757
Bzyku kończysz z świetnym bfem ! Po fotach wydaje się ze i klata i nogi na spory plus !
2
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 499 Napisanych postów 5978 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 212460
Jest bardzo dobrze moim skromnym zdaniem
1

MASA MASA MASA

napisał(a)
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3422 Napisanych postów 18310 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 555601
Bf super Nogi na plus, ale najsłabsze partie imo bez zmian, czyli klatka i plecy. Wiem że z plecami ciężko i musisz robić to co możesz, ale dalej nie mogę zrozumieć, czemu z tą klatką tak się bawisz w maszyny, hammery, rozpiętki, zamiast skupić się na WL, hantlach, dipsach i grubo tu dowalać kilogramów.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016

Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Ciasteczka owsiane Ciasteczka owsiane Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Angelica Hernandez - piękność z Kolumbii Angelica Hernandez - piękność z Kolumbii Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Paweł Głuchowski wraca do gry! Paweł Głuchowski wraca do gry!