SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1388470

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3952 Napisanych postów 18615 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 576401
Ja wszystkie jadłem, kokos zdecydowanie rządzi, potem karmel, dalej orzech i migdał imo na końcu. No ale fakt, wszystkie są pyszne
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 834 Napisanych postów 2437 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 84447
Bzyku Twoje ostatni wybryki bardzo mi sie podobaja Wojciech Piela approved xd
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2869 Napisanych postów 10964 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 203757
Haha a dziękuję dziękuję . Zobaczymy co przyniesie ostatni weekend, aczkolwiek póki co brak weny.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2869 Napisanych postów 10964 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 203757
08.10.17

Waga stabilnie od 3 dni trzyma się na 84,7kg, tak więc redukcję zacznę pewnie z okolic 86kg.

Trening
Plecy + łydka:

1. Ściąganie do klatki szerokim nachwytem na hammerze - 15x40kg; 12x45kg; 10x50kg; 10x55kg
2. Wiosłowanie na hammerze jednorącz - 12x60kg; 10x70kg; 8x80kg; 8x80kg + 7x60kg + 7x40kg
3. Wiosłowanie sztangielkami wąskim nachwytem leżąc na ławce skośnej - 12x27,5kg; 12x27,5kg; 12x27,5kg; 12x27,5kg
4. Przyciąganie wyciągu poziomego do brzucha szerokim nachwytem - 15x39kg; 12x44kg; 10x49kg; 8x54kg
5. Wiosłowanie na hammerze nachwytem - 12x35kg; 12x35kg; 12x35kg; 12x35kg + 7x25kg + 7x20kg
6. Szrugusy - 15x45kg; 15x45kg; 15x45kg; 15x45kg

7. Wspięcia stojąc - 4x MAX
8. Wspięcia siedząc - 4x MAX







No treningu bardzo spoko. Zbytnio ciężar nie poszedł w górę, ale bardzo dobre czucie pleców. Był to ostatni trening tej partii w tym mikrocyklu.
Mimo, że waga leci w górę nie kręciłem cardio. Myślę, że właśnie obcięcie cardio miało tu duży wpływ. No i żarcie w weekend. Zobaczymy jak wszytko zachowa się po oczyszeniu michy i zaczęciu kręcenia więcej cardio. Będę starał się robić jak najwięcej na kolarzówce.


Dieta - HC:
TRENING
1. Płatki kukurydziane czekoladowe, zwykłe, ryż, pomarańcza FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
2. Filet z mintaja, z ryżem, warzywami i ananasem.
3. Omlet jaglano-ryżowy z bananem i polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
4. Wafle ryżowe z Nutwheyem, shake lodowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate ze śmietanką kokosową.
5. Potrawka z wieprzowiny z oliwkami.
6. Tosty z szynką i serem żółtym.





Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 427 Napisanych postów 1369 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 61699
sporo węgli na ten ostatni tydzien, miales już tyle wczesniej? :). Oby jak najdluzej aura pozwalała krecić cardio na kolarzówce, bo ja osobiscie nie znoszę tej pory, śniegu i pizgawicy
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2869 Napisanych postów 10964 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 203757
Na ten tydzień dorzuciliśmy tylko 40g. A tak to miesiąc leciałem na stałym rozkładzie.
Już mam cały sprzęt ogarnięty na zime, tylko czekam na kurtkę, bo to co mam jednak się nie sprawdzi. Byle tylko sucho było
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2259 Napisanych postów 21984 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 455530
BzykuDG
Haha a dziękuję dziękuję . Zobaczymy co przyniesie ostatni weekend, aczkolwiek póki co brak weny.



Spoko do weeekdnu wena przyjedzie jak zawsze
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 427 Napisanych postów 1369 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 61699
a to mi sie cos poebao, myslalem ze ich troche mniej było. Zima wlasnie najczesciej wyglada tak, ze spadnie bialy puszek i jest ladnie i pieknie jak z teledysku last christmas....tyle, ze 2-3 dni, a potem odwilż i tydzien chlapy i błota :D
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2869 Napisanych postów 10964 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 203757
Marian, się okaże hehe. W piątek idziemy na urodziny i mają być „kanapki” i chipsy. Więc będzie szło samo alko raczej, chyba że sobie jakiegoś omleta zrobię

Grzesiek, żeby chociaż śnieg był! W zeszłym roku coś tam troszkę było, ale 2 lata temu? Przez całą zimę we Wrocku śnieg był kilka godzin jednego dnia...

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2869 Napisanych postów 10964 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 203757
10.11.17

Szybka wypiska, bo zaraz lecę na bibę. Dzisiaj rano waga 83,8kg, czyli spadł 1kg od początku tygodnia. Zrobiłem też zdjęcia na koniec masy, wrzucę w weekend porównanie. Szału nie ma, ale dramatu też nie.

Trening
Klatka + brzuch:

1. Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim - 15x65kg; 12x70kg; 10x75kg; 9x80kg
2. Wyciskanie na hammerze skos ujemny - 12x45kg; 10x50kg; 10x55kg; 9x57,5kg + 5x40kg + 5x30kg obciążenie na stronę
3. Fly press - 12x25kg; 12x25kg; 12x22,5kg; 12x22,5kg tempo 41X0
4. Ściąganie linek na bramie do brzucha - 15x5szt.; 12x6szt.; 10x7szt.; 11x6szt. + 8x5szt. + 8x4szt.
5A. Wyciskanie sztangielek na skosie górnym chwytem neutralnym - 12x27,5kg; 10x27,5kg; 8x27,5kg
5B. Hex press na ławce poziomej - 12x12,5kg; 12x12,5kg; 12x12,5kg

6. Spięcia na hammerze - 4x MAX
7. Plan - 4x MAX

Na koniec 20 min cardio.


W pierwszym ćwiczeniu mega wzrost siły. Dzisiaj w ostatniej 9x80kg, tydzień temu 8x75kg. Co nie zmienia faktu, że ciężar i tak śmieszny.
Pozostałe ćwiczenia już gorzej. Ogólnie jakiś brak motywacji mając świadomość, że to ostatni ten trening. Dziwne.


Dieta - HC:
TRENING
1. Płatki kukurydziane zwykłe i czekoladowe, banan i FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
2. Indyk z ryżem, ananasem i warzywami.
3. Placek jaglano-ryżowy z jabłkiem i polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
4. Wafle ryżowe z twarogiem z mrożonymi truskawkami.
5-X. ???




Jako, że dzisiaj biba i weekend raczej luźny się szykuje obciąłem dzisiaj gdzieś o 1/3 węgle i wywaliłem do tej pory całe tłuszcze.
Nie mogę się doczekać jutrzejszych rogali


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016