SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1313819

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 722 Napisanych postów 3303 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 136271
Te tosty z czymś w środku czy taki suche jesz?
napisał(a)
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2616 Napisanych postów 10763 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 195461
Marian, poprawne, całkiem ok. Ale drugi raz bym nie kupił. Nie za tą kasę, chociaż i tak dałem tylko 20,35zł.

Wiciu, tutaj suche z przyprawą do grzanek. Kończyła się data, a nie lubię wyrzucać, więc od razu podbiłem sobie ww w potreningowym
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 109 Napisanych postów 498 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 32792
Opowiadaj jak tam w tym Blue Frogu. Najlepiej że szczegółami
napisał(a)
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2616 Napisanych postów 10763 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 195461
Burger ogólnie ok, bułka bardzo średnia, a znajomy mi mówił, że najlepsza jaką jadł o.O. Wziąłem Montane i na prawdę spoko. Frytki i colesław również całkiem ok. Ale zjedzone, zaliczone i chyba styknie . Będę musiał jeszcze sprawdzić Butchery & Grill chyba na Sukiennicach.
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 125 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 61595
Widziałem Cię w sobotę w ośmiu miskach :D akurat czekałem na stolik jak wbiłeś, siedzieliśmy w sumie obok siebie. Niestety nie mają tam za dużego wyboru jedzenia.. Mogliby jakieś nowości w ramach "dania dnia" wrzucać :D mi najlepiej weszły trzy małe buły (z kurą i krewetą the best). Pad thai mulący (jak to pad thai...) w większej ilości. Z żarcia w tym klimacie polecam woo thai na grunwaldzie (na górze), nie wiem czy jadłeś ale smakowo kosa i fajny klimat !


Zmieniony przez - Poisonbolt w dniu 2017-11-06 17:20:05
napisał(a)
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2616 Napisanych postów 10763 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 195461
No to trzeba było podbijać! Siedzieliście tam pod ścianą? Bo widziałem wjeżdżały te kozackie 3 małe bułeczki. Obczajaliśmy wszystko co nieśli, bo taki głód był, a na Pad Thai’a niestety długo się czeka hehe. Ja tam byłem 3 razy i jadłem 3 różne buły i każda świetna. Pad Thai’a tylko próbowałem z krewetkami i też super. W Pasażu nie byłem, ale jesteś już kolejną osobą, która o tym mówi, więc na pewno to sprawdzę! Ogólnie mieliśmy iść do Pam Puh’a, ale już było całe jedzenie wyprzedane...


06.11.17

Dziś waga 84,8kg, więc grubo . Szczególnie czuć to po back pumpsach hehe.

Trening
Barki + triceps:

1. Face pull - 15x12szt.; 15x12szt.; 15x12szt.
2. Unoszenie sztangielek bokiem leżąc na ławce - 15x10kg; 14x10kg; 12x10kg
3. Wyciskanie na hammerze - 15x32,5kg; 12x35kg; 10x37,5kg; 9x42,5kg obciążenie na stronę
4. Unoszenie sztangielek bokiem stojąc - 15x22,5kg; 12x25kg; 10x27,5kg; 11x30kg
5. Wyciskanie sztangielek siedząc - 15x22,5kg; 15x22,5kg; 12x22,5kg wolna faza negatywna
6A. Unoszenie sztangielek bokiem siedząc - 10x27,5kg; 10x27,5kg; 10x27,5kg; 10x27,5kg
6B. Unoszenie sztangielek wzdłuż ciała - 15x17,5kg; 15x17,5kg; 12x17,5kg; 12x17,5kg

7. Prostowanie ramion na hammerze - 15x22,5kg; 12x27,5kg; 8x32,5kg
8. Prostowanie ramienia podchwytem z linką wyciągu górnego - 15x3szt.; 12x4szt.; 9x5szt.

Na koniec 20 min cardio.

Zayebisty trening. Bardzo dużo mocy, dorzucone w większości ćwiczeń. I ciężary i ilości powtórzeń. O pompie nawet nie wspominam.
Ale za to cały dzień dzisiaj się ze mnie leje, więc chyba trochę wody ze mnie zejdzie.


Dieta - HC:
TRENING
1. Płatki kukurydziane czekoladowe, płatki kukurydziane, kleik ryżowy, kasza manna, banan, FitWhey Whey Protein 100 Concentrate
2. Omlet jaglano-ryżowy z jabłkiem, jabłkami prażowymi i polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate .
3. Indyk z ryżem, kuskus, warzywami, olejem lnianym i ananasem.
4. Naleśniki z twarogiem i masłem migdałowym.
5. Krem z brokuła ze śmietanką kokosową, masłem migdałowym, z udkami.
6. Tosty z serem i szynką.




Na ostatni tydzień dorzuciliśmy też niecałe 150kcal, więc 85 będzie szybko. A w weekend to na pewno


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem
FitWhey Tri Creatine Malate - 7g na czczo i 7g po treningu
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

napisał(a)
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3537 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 63651
Jak wygląda btw na poszczególne dni?
1
napisał(a)
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2616 Napisanych postów 10763 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 195461
Piter_1988
Jak wygląda btw na poszczególne dni?


Teraz na ten ostatni tydzień:
DT - 240/80/520
DNT - 240/170/160.
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

napisał(a)
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2084 Napisanych postów 21762 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 440313
do rekordowej wagi daleko wiec nie ma co sie bac a so swiat wydaje mi się ze forme zorbisz super patrzac co jest teraz
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 125 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 61595
Nie chciałem zakłócać Ci wieczoru :D a siedziałem przy oknie ze znajomymi, akurat tego dnia braliśmy 4x standardowe buły, na drugi dzień wpadłem właśnie na test tych trzech małych :p. Wrocław mocno idzie do przodu jeżeli chodzi o gastro punkty, jak będziesz chciał wybrać się do mega knajpy to atakuj Stół na szwedzkiej (ale nie wiem czy Ci o nim już nie wspominałem, tylko konieczna rezerwacja parę dni przed !)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016

Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Ciasteczka owsiane Ciasteczka owsiane Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Angelica Hernandez - piękność z Kolumbii Angelica Hernandez - piękność z Kolumbii Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Paweł Głuchowski wraca do gry! Paweł Głuchowski wraca do gry!