SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1479977

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 460 Napisanych postów 1428 Wiek 8 dni Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 64655
BzykuDG
Myślę, że możesz zrobić i nam powiedzieć . Wydaje mi się, że nie ma co się tam popsuć. Ciasto jak ciasto hehe. 2-3 dni to na stówę w lo%-dówce wytrzyma.



Zmieniony przez - BzykuDG w dniu 2017-10-06 22:21:49


Myślę...,że tak zrobię ...najwyżej będzie tzw. woda z d....
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3060 Napisanych postów 11173 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 210590
Check z dzisiaj. 12 tygodnie po zawodach. Waga stale na poziomie 81,5-82,5kg. Dziś dokładnie 81,8kg.
Spuchnięta japa po przebudzeniu. Na codzień nie jestem taki brzydki




3

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 460 Napisanych postów 1428 Wiek 8 dni Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 64655
Najszerszy grzbietu, tył barków poprawione wg mnie sporo. Nieco grubości jeszcze w środku i plegar solidny. Na nogach kawał miecha, a łapy zostawię bez komentarza. Ta klata tylko....ale powiedzenie "genetyka, ty kvrfo" pasuje jak ulał. Podręcznikowo przepracowane te 12 tyg, gratki.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1195 Napisanych postów 1777 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 132492
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1379 Napisanych postów 2718 Wiek 35 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 77006
Bardzo dobrze jest. Jedynie najszerszy przodem wyglada troszke gorzej mimo ze ładnie kontrolujesz miesnie brzucha. Troszke czasu i bedzie oki. Tez srodek pleców czyli czworoboczny na dole i tez na górze przy pozie najszerszy tyłem gorzej wypada ale na to tez sa cwiczenia. Czwórki dosyc dobre i łapy najlpesze z calej sylwetki.
Ogólnie proporcje cos jak moje gdy startowałem. Tez za cholere nir moglem tych pleców zrobic. Teraz chodze na lepsza silownie gdzie jest kilka maszyn i mam nadzije ze je wreszcie wrusze. Podgladam codziennie i kibicuje


Zmieniony przez - SalvatoreLucania w dniu 2017-10-07 09:06:21

Na Facebooku same sześciopaki
Koledzy przechwalają się jak jakieś przedszkolaki
Same zdjęcia z siłki, jak pulsują typom wszelkie żyłki
Jutro da zdjęcie z teatru, tak dla niepoznaki

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2360 Napisanych postów 22199 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 468536
u Bzyka zawsze ta klatka na masie gorzej wyglada, ale przed zawodami wychodzi

mnie co sie rzuicło w oczy (oprocz ramion) to nogi jakby znowu ładnie poszły


Zmieniony przez - MARIAN 17 w dniu 2017-10-07 09:49:24
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3060 Napisanych postów 11173 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 210590
Opalihno, z klatą tak jak Marian pisze. Na redu coś tam wychodzi. No ale szału nie ma. Czy podręcznikowo przepracowany okres? Od poniedziałku do piątku na pewno. W pozostałe dni trochę inne hobby . Dzięki.

Dejw, niespecjalnie. Jeszcze ostatnio fizjo tak mi ją rozjechał, że już czwarty dzień czuję hehe. Zrobił mi też tape’ing, ale nie czuję żadnej różnicy. BPC też nic nie dało. Najlepiej byłoby odpuścić jej nadwyrężanie, ale cóż . Ale od tego tygodnia w ćwiczeniach, gdzie już zaczyna się odzywać schodzę z ciężaru. Bicepsa w ogóle i rozpiętek na klatkę nie robię już z 4-5 tygodni lekko.

Jaca, plecy ogólnie całe są do poprawy. Łapy żyją swoim życiem nietrenowane hehe. Na triceps teraz idzie 6 serii tygodniowo, biceps 0. Dzięki

Marian, mi właśnie ciężko ocenić progres. Nie zalewa mnie jakoś strasznie, więc dla mnie to wystarczający sukces . Bo tak serii kcal już nie jest mało. Aktywność zmniejszona. Weekendy są jakie są
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 654 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 110083
Co do łokcia, mnie dorwał łokieć golfisty z jednej strony - zauważyłem, że najmocniej jest nadwyrężany przy ściąganiu drążka nachwytem - ten ruch gdzie chce się jeszcze o te milimetry w dól dociągnąć, i wtedy nadgarstek roluje do wewnątrz - zmieniłem tylko to ćwiczenie na podciąganie na drazku i puszcza z każdym tygodniem. oczywiście jak zaogniało się to i bicka nie dało się przećwiczyć - tu jedno ćwiczenie bez drażnienia - uginanie z linką wyciągu górnego (łokiec wysoko).
Nie wiem czy się to pokrywa z twoimi obserwacjami ale może się coś przyda.



Zmieniony przez - kwachor w dniu 2017-10-07 12:16:43

Zmieniony przez - kwachor w dniu 2017-10-07 12:17:27
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3060 Napisanych postów 11173 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 210590
Ja mam golfisty + tenisisty. I dokładnie, największy ból jest przy szerokim nachwycie. Niestety przy podciąganiu boli mnie jeszcze bardziej, niż przy wiosłowaniu na hammerze. Po prostu w tym ćwiczeniu robię wolniejszy negatyw i tyle, żeby nie iść z ciężarem. Ból jeszcze odczuwam przy unoszeniu przodem młotkowym i przy rozpiętkach. Czyli ogólnie wszędzie tam, gdzie napina się biceps. Całe prostowniki ramienia też mam rozjechane. Starość nie radość

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3060 Napisanych postów 11173 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 210590
07.10.17

Trening
Plecy + brzuch:

1. Przenoszenie z linkami wyciągu górnego na bramie - 15x8szt.; 15x8szt.; 15x8szt.; 15x8szt.
2. Front pulldown - 15x25kg; 12x30kg; 10x35kg; 10x40kg
3. Ściąganie wąskiego uchwytu wyciągu górnego do brzucha - 15x85kg; 12x100kg; 10x115kg; 10x115kg; 10x115kg
4. Przenoszenie/wiosłowanie hantlami leżąc na ławce skośnej - 12x20kg; 12x22,5kg; 12x22,5kg; 12x22,5kg
5. Przyciąganie wąskiego uchwytu wyciągu poziomego do dołu brzucha - 12x29kg; 10x34kg; 10x34kg; 10x34kg

6. Kółko - 4x MAX
7. Kołyska - 4x 30s

Na koniec 25 min cardio.

Nie napiszę nic nowego, świetny trening . Siła delikatnie do góry i jeszcze jest zapas. Albo to kwestia pompy albo techniki, ale zacząłem „potrafić” tak wykonywać ćwiczenia, że plecy palą mnie tak samo jak nogi i ogólnie czuć rozrywanie włókien.
Przy brzuchu skupiam się głównie na ćwiczeniach poprawiających core.

Dieta - HC:
TRENING
1. Omlet jaglany z bananem i gruszką. Gofry z bananem, prażonym jabłkiem i dżemem.
2. Indyk z kasza gryczaną i ananasem. Bułki z szynką i pomidorem.
3. Indyk z kaszą gryczaną i olejem lnianym.
4. Wafle ryżowe z Nutwhey’em. Twaróg z mrożonymi truskawkami.
5. Omlet białkowy z masłem orzechowym i kremem czekoladowym z awokado.
6. Szejk lodowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate ze śmietanką kokosową, czekoladą i masłem orzechowym.




Dzisiaj trening na czczo, więc potreningowy, a zarazem pierwszy posiłek, jadłem o 11:30, więc ogólnie dzisiaj niezła wyżerka
Jutro spóźniony prezent dla Asi, więc zabieram Ją na kolację, deser i kto wie gdzie jeszcze, więc może waga ruszy


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey Tri Creatine Malate - 7g na czczo i 7g po treningu
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016