SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1381958

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1090 Napisanych postów 1650 Wiek 26 lat Na forum 362 dni Przeczytanych tematów 124894
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 269 Napisanych postów 1112 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 33328
Masa - jedzenia nieco więcej i możliwość korzystania z większej gamy produktów to kto jak kto ale Ty bzyku nie będziesz miał problemu :)
napisał(a)
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3854 Napisanych postów 18564 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 573367
napisał(a)
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2835 Napisanych postów 10938 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 202715
Ja sezonu masowego unikałem w lato z prostej przyczyny. Zawsze było to jednoznaczne z mocnym cheatowaniem. Chociaż rok temu, to i na "podtrzymaniu" było grubo

Ale myślę, że jestem na dobrej drodze. Póki co kcal mało, więc w makro nic nie będę wciskał, a później się zobaczy

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

napisał(a)
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2235 Napisanych postów 21954 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 454572
U mnie w.tym roku też pierwszy raz masa całe lato;) no rok temu zacząłem od sierpnia ale teraz typowo całe wakacje i plus taki że np mega smaczne owoce ;d
napisał(a)
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 716 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12530
Dla mnie najgorsze na masie latem jest spotęgowane grzanie przez TEFa.

....::::I CaN ReaD YouR MinD::::....
....::::OpeN YouR MinD AnD DrEaM WitH Me....YoU MusT FiGhT FoR YouR FrEeDoM iF YoU WanT Be FreE....

napisał(a)
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2835 Napisanych postów 10938 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 202715
LEAN BULKING SEASON - GO!


24.07.17

No to lecimy z koksem! Dzisiaj pierwszy dzień sezonu masowego, o ile póki co można go tak nazwać biorąc pod uwagę obecne makro
Nowy trening, podbite kalorie, okrojone cardio i nowa suplementacja.
Motywacja milion, głód ciężary i takie tam.


Trening
Barki + brzuch:

1. Unoszenie sztangielek bokiem - 10x20kg, 8x25kg
2. Wyciskanie żołnierskiej - 6x50kg; 6x55kg; 6x55kg; 6x55kg; 6x55kg
3. Unoszenie sztangielek na tył barków leżąc na ławce skośnej - 10x12,5kg; 10x12,5kg
4. Unoszenie sztangi wzdłuż ciała - 12x35kg; 12x40kg; 12x45kg
5. Unoszenie sztangielki bokiem leżąc bokiem na skośnej ławce - 12x7,5kg; 12x7,5kg
6. Face pull - 12x16kg; 12x19kg
7. Unoszenie sztangielek przodem chwytem neutralnym siedząc - 10x12,5kg; 10x15kg

8. Spięcia na maszynie - 4x MAX
9. Plank - 4x 30s

Na koniec 30min cardio na rowerku poziomym.



Nowy trening i od razu mega podjarka. Trochę zmieniłem założenia na najbliższy sezon budowania masy. Zainspirowany ostatnimi dyskusjami na forum planuje dowalać ciężaru nawet kosztem techniki. Przerwy, gdzie zawsze było 1-1,5min wydłużam w okolice 1,5-2min. Przy cięższych ćwiczeniach może nawet więcej, wyjdzie w praniu.
Tak więc dzisiaj mocno przeorałem barki, ale dalej mam niedosyt

Na koniec 30 minut cardio na siłowni. Miał być rower popołudniu, ale widziałem po prognozie (co się sprawdziło), że będzie lało.


Dieta - HC:
TRENING
1. Omlet jaglano-ryżowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate , brzoskwiniami i jabłkami prażonymi.
2. Indyk z kaszą bulgur i warzywami.
3. Indyk z kszą bulgur, waflami ryżowymi i warzywami.
4. Kasza manna z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate , olejem kokosowym i brzoskwiniami.
5. Potrawka z indyka z warzywami.
6. Twaróg z masłem migdałowym.




Przez Lukiego i Wojtka wkręciłem się w tą kasze mannę i jadłbym to non stop!
Aktualne makro w dzień treningowy to 220/35/340.


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey Tri Creatine Malate - 7g na czczo i 7g po treningu
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey BCAA - 15g rozpuszczone w czasie treningu siłowego
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu i 2 tabs w połowie dnia
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie


Więc jak widać zaczynam masę, to i wleciała dodatkowo kreatyna! Będzie się działo


Zmieniony przez - BzykuDG w dniu 2017-07-24 19:42:00

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 397 Napisanych postów 12415 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 264195
Jak patrze na zdjecia to wow ale jak sobie pomysle jakie te porcje musza byc małe to naprawde ci sie dziwie ze nie odczuwales mega glodu na redukcji :D
napisał(a)
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2835 Napisanych postów 10938 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 202715
Stary małe porcje? Kup sobie kaszę bulgur i pogadamy

Prawe górne zdjęcie masz 1 i 2/3 woreczka kaszy, po ugotowaniu to jest z pół kilograma.
Lewe dolne, to masz cały worek plus wafle ryżowe.

Ogólnie już sobie znalazłem patenty, że mało kaloryczne posiłki robię dość objętościowo i na przykład ten, gdzie jest 1 2/3 woreczka ledwo wcisnąłem.
Pierwszy omlet też petarda. 100g mixu płatków jaglanych i ryżowych, 250g nektarynki, 200g białek, 20g wpc, 150g jabłek prażonych... Stary! Jest wyżerka max!

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 397 Napisanych postów 12415 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 264195
MAŁO! %)

Ta kasza bulgar po ugotowaniu o ile zwieksza swoja objetosc mniej wiecej?
Ja w sumie basmati ładuje najczesciej bo prawie 3x wiecej po ugotowaniu :D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016

Kawa czy kofeina. Jak stosować kofeinę by poprawić wyniki sportowe? Kawa czy kofeina. Jak stosować kofeinę by poprawić wyniki sportowe? Czy od ćwiczeń maleją piersi? Siłownia a utrata biustu Czy od ćwiczeń maleją piersi? Siłownia a utrata biustu Heba Ali: Ta dziewczyna ma powera! Heba Ali: Ta dziewczyna ma powera! Ciasto owsiane z lodami proteinowymi Ciasto owsiane z lodami proteinowymi Rory Leidermeyer - dla niego czas się zatrzymał Rory Leidermeyer - dla niego czas się zatrzymał Co należy jeść, aby zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka jelita grubego? Co należy jeść, aby zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka jelita grubego? 5 ćwiczeń wytrzymałościowych dla kobiet 5 ćwiczeń wytrzymałościowych dla kobiet Smakowa, dietetyczna mąka ryżowa - Quamtrax Instant Rice Flour Smakowa, dietetyczna mąka ryżowa - Quamtrax Instant Rice Flour