SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

"PAWEŁ-ZERO KOKSU"

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 946074

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 442 Napisanych postów 2501 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 46966
Ja to jestem zapisany już na "Chudego Wawrzyńca" w górach. Planuję 83 km przebiec.
To początek sierpnia.
Koniec sierpnia to połówka IronMana w triathlonie (mój debiut w triathlonie także przetarcie szlaku i tylko ukończenie), no i październik atak na 3 godziny w maratonie.
Poza tym pewnie jakieś połówki wpadną, imprezy na miejscu (mam do udowodnienia coś w polmaratonie w pobliżu ponieważ gdybym rok temu nie pomylił trasy to stałym na pudle).
Oby zdrowie dopisało bo to różnie bywa. Wybite kręgi w odcinku lędźwiowym mam, rok temu też w skutek przetrenowania miałem zapalenie achillesa. No i robota na kopalni która też do wszystkiego może mnie doprowadzić.

Tobie Pawle życzę też sukcesów. Dzięki Tobie zacząłem ćwiczyć i mam takie plany. Wcześniej fajki, impreza i 106 kg żywego tucznika. Potem Twój temat i tak się zaczęło ;)
napisał(a)
aPAWEL V-ce MR SFD PRO
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 1107 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 53904
Miło mi, dzięki. To konkretne masz plany. Zdrowia i powodzenia!
Ja muszę teraz znowu przebudowywać nogi, bo w zimę ćwiczyłem je siłowo i teraz tak jestem zamulony na dłuższych dystansach że masakra. Szybkość i siła jest, ale wytrzymałość mocno siadła. Szkoda, bo bardzo lubię ciężkie siady, ciągi i zarzuty. Także główny plan na ten rok to wrócić do formy podobnej do tej sprzed maratonu, gdzie przy wadze 98kg potrafiłem biec przez 3 godziny tempem 4'55 na tętnie 153, a rzeźba była przy tym rewelacyjna jak na mnie. Tylko z obawy o odnowienie kontuzji kostki, muszę spróbować to zrobić mniejszym nakładem sił.

188cm, 95-103kg, siłka od 99r, bieganie od 07r. GALERIA: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s288.html REKORDY: 400m: 0:56.1 (564/1400 IAAF points), 1000m: 2:58, 3000m: 10:45, 5km: 19:43, 10km: 41:40, Półmaraton: 1h38, Maraton: 3h28 - wszystko z wagą 96-98kg. Martwy ciąg: 215kg, Wycisk leżąc: 155kg. Skok wzwyż - 180cm (710/1400 IAAF points) z wagą 98kg. KULTURYSTYKA NATURALNA: Mr SFD 2012: http://www.sfd.pl/aPAWEL__zero_koksu-t421703-s212.html Debiuty 2013: http://www.sfd.pl/PAWEŁ_ZERO_KOKSU-t421703-s232.html Wiosenna forma 2014: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s253.html Mistrzostwa Siedlec 2014: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s257.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 442 Napisanych postów 2501 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 46966
Ty dalej Paweł push, pull, legs?

Ja ćwiczę w sumie z pominięciem nóg że względu na właśnie triathlon (nie umie porządnie pojeździć na rowerze i pobiegać po ciężkich bojach) no i kontuzja (wybite dwa kręgi w lędźwiach - boję się śiadów i mc).

Nie wiem jak zorganizować teraz mój plan na siłownię żeby jakąś formę utrzymać, żeby pomóc w triathlonie i żeby znów mi się chciało.
napisał(a)
Usunięty przez nightingal za pkt 1 regulaminu
aPAWEL V-ce MR SFD PRO
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 1107 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 53904

188cm, 95-103kg, siłka od 99r, bieganie od 07r. GALERIA: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s288.html REKORDY: 400m: 0:56.1 (564/1400 IAAF points), 1000m: 2:58, 3000m: 10:45, 5km: 19:43, 10km: 41:40, Półmaraton: 1h38, Maraton: 3h28 - wszystko z wagą 96-98kg. Martwy ciąg: 215kg, Wycisk leżąc: 155kg. Skok wzwyż - 180cm (710/1400 IAAF points) z wagą 98kg. KULTURYSTYKA NATURALNA: Mr SFD 2012: http://www.sfd.pl/aPAWEL__zero_koksu-t421703-s212.html Debiuty 2013: http://www.sfd.pl/PAWEŁ_ZERO_KOKSU-t421703-s232.html Wiosenna forma 2014: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s253.html Mistrzostwa Siedlec 2014: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s257.html 

napisał(a)
aPAWEL V-ce MR SFD PRO
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 1107 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 53904
Upper Body Workout dwa razy w tygodniu chyba powinno Ci wystarczyć?

Ja nogi rzadko robię oddzielnie, bo przy dość obciążającym treningu biegowym nie mogę sobie pozwolić na kulturystyczną intensywność, a bez niej trening nie cieszy, więc siady daję do PUSH, a ciągi do PULL. Ćwiczę co drugi dzień, ewentualnie dwa dni pod rząd, na zmianę PUSH / PULL. W zimie miałem więcej ciężkich serii (między innymi machnąłem 5x50kg hantlami na skosie, gdzie rok temu doszedłem do 4x47), teraz jest ich mało i głównie jest to bezpieczna kulturystyczna pompka (zawsze łapię kontuzje na dużych ciężarach) na krótkich przerwach (w zimie dochodziły do 2 minut, to już dla mnie jest bardzo długa przerwa). W treningu biegowym będę się skupiał na poprawie wytrzymałości wydłużając biegi ciągłe, natomiast moja mocniejsza strona - szybkość, będzie jedynie podtrzymywana na małej objętości. Jadąc bez dopingu muszę bardzo uważać z intensywnością treningów by się nie przetrenowywać.
A tu obecna forma:




Zmieniony przez - aPAWEL w dniu 2017-04-10 18:38:36

188cm, 95-103kg, siłka od 99r, bieganie od 07r. GALERIA: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s288.html REKORDY: 400m: 0:56.1 (564/1400 IAAF points), 1000m: 2:58, 3000m: 10:45, 5km: 19:43, 10km: 41:40, Półmaraton: 1h38, Maraton: 3h28 - wszystko z wagą 96-98kg. Martwy ciąg: 215kg, Wycisk leżąc: 155kg. Skok wzwyż - 180cm (710/1400 IAAF points) z wagą 98kg. KULTURYSTYKA NATURALNA: Mr SFD 2012: http://www.sfd.pl/aPAWEL__zero_koksu-t421703-s212.html Debiuty 2013: http://www.sfd.pl/PAWEŁ_ZERO_KOKSU-t421703-s232.html Wiosenna forma 2014: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s253.html Mistrzostwa Siedlec 2014: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s257.html 

napisał(a)
aPAWEL V-ce MR SFD PRO
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 1107 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 53904
Dziś zwycięstwo w zawodach w skoku wzwyż oraz nowa życiówka na 400m (0:56.1), dająca brązowy medal. :)
Masa biega, masa skacze. ;)





Zmieniony przez - aPAWEL w dniu 2017-04-25 21:10:36
2

188cm, 95-103kg, siłka od 99r, bieganie od 07r. GALERIA: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s288.html REKORDY: 400m: 0:56.1 (564/1400 IAAF points), 1000m: 2:58, 3000m: 10:45, 5km: 19:43, 10km: 41:40, Półmaraton: 1h38, Maraton: 3h28 - wszystko z wagą 96-98kg. Martwy ciąg: 215kg, Wycisk leżąc: 155kg. Skok wzwyż - 180cm (710/1400 IAAF points) z wagą 98kg. KULTURYSTYKA NATURALNA: Mr SFD 2012: http://www.sfd.pl/aPAWEL__zero_koksu-t421703-s212.html Debiuty 2013: http://www.sfd.pl/PAWEŁ_ZERO_KOKSU-t421703-s232.html Wiosenna forma 2014: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s253.html Mistrzostwa Siedlec 2014: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s257.html 

napisał(a)
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10320 Napisanych postów 225613 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 987276
gratki , masz zacięcie

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

napisał(a)
aPAWEL V-ce MR SFD PRO
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 1107 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 53904
Aktualna forma. Trochę się podrzeźbiłem ostatnio. :)





Zmieniony przez - aPAWEL w dniu 23/05/2017 22:22:39
3

188cm, 95-103kg, siłka od 99r, bieganie od 07r. GALERIA: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s288.html REKORDY: 400m: 0:56.1 (564/1400 IAAF points), 1000m: 2:58, 3000m: 10:45, 5km: 19:43, 10km: 41:40, Półmaraton: 1h38, Maraton: 3h28 - wszystko z wagą 96-98kg. Martwy ciąg: 215kg, Wycisk leżąc: 155kg. Skok wzwyż - 180cm (710/1400 IAAF points) z wagą 98kg. KULTURYSTYKA NATURALNA: Mr SFD 2012: http://www.sfd.pl/aPAWEL__zero_koksu-t421703-s212.html Debiuty 2013: http://www.sfd.pl/PAWEŁ_ZERO_KOKSU-t421703-s232.html Wiosenna forma 2014: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s253.html Mistrzostwa Siedlec 2014: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s257.html 

napisał(a)
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10320 Napisanych postów 225613 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 987276
kosa , barki pocięte
plecy klasa

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

napisał(a)
aPAWEL V-ce MR SFD PRO
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 1107 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 53904
Srebro w skoku wzwyż na Mistrzostwach Sił Powietrznych w lekkoatletyce. Złoto przegrałem o 1 cm skacząc 179 cm, ale jadę na Mistrzostwa Sił Powietrznych NATO, które w tym roku odbędą się w Niemczech. :)

Plus foty z siłki oraz z plażowania z Żonką.










Zmieniony przez - aPAWEL w dniu 2017-05-30 11:25:04
1

188cm, 95-103kg, siłka od 99r, bieganie od 07r. GALERIA: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s288.html REKORDY: 400m: 0:56.1 (564/1400 IAAF points), 1000m: 2:58, 3000m: 10:45, 5km: 19:43, 10km: 41:40, Półmaraton: 1h38, Maraton: 3h28 - wszystko z wagą 96-98kg. Martwy ciąg: 215kg, Wycisk leżąc: 155kg. Skok wzwyż - 180cm (710/1400 IAAF points) z wagą 98kg. KULTURYSTYKA NATURALNA: Mr SFD 2012: http://www.sfd.pl/aPAWEL__zero_koksu-t421703-s212.html Debiuty 2013: http://www.sfd.pl/PAWEŁ_ZERO_KOKSU-t421703-s232.html Wiosenna forma 2014: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s253.html Mistrzostwa Siedlec 2014: http://www.sfd.pl/_PAWEŁ_ZERO_KOKSU_-t421703-s257.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

6 miesięcy , czytaj początki xD do oceny

Następny temat

Pół Roku Do Oceny :D

Czym różni się białko serwatkowe od białka kazeinowego? Czym różni się białko serwatkowe od białka kazeinowego? Czekoladki low carb a'la kinder country Czekoladki low carb a'la kinder country Samuel "Titanium" Kulbila - kulturysta, który ćwiczy bez profesjonalnej siłowni Samuel "Titanium" Kulbila - kulturysta, który ćwiczy bez profesjonalnej siłowni Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Sernik cytrynowy 182 kcal. Sernik cytrynowy 182 kcal. Która odżywka białkowa lepiej poskromi apetyt? Która odżywka białkowa lepiej poskromi apetyt?