SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta do sprawdzenia.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 376

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 225 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2649
1. Placek K** z 3 jaj, 100g płatków owsianych, 2 banany i jogurt.
2. Jajecznica z 3 jaj.
3. Chleb pełnoziarnisty słonecznikowy (6 kromek) + 100g szynki z indyka
4. 100g ryżu białego + 150g piersi z kurczaka
TRENING
5. 100g gain bolic
6. 100g ryżu białego + 150g piersi z kurczaka + 2 banany
7. Twaróg półtłusty.

Do tego dojdą witaminy z olimpa i ZMA.

Tyle mi wyszło (~):
Suma dobowa: 3581 kcal 196 g białka 88 g tłuszczu 493 g węglowodanów

O mnie:
Wiek; 17
Waga; 59
Wzrost; 179

Aby utrzymać wagę
Kalorie 2861.03
Węglowodany 55% 1573.57kcal = 393.39gram
Białko 15%% 429.15kcal = 107.29gram
Tluszcz 30% 858.31kcal = 95.37gram
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 348720
Szynkę zamień na mięso własnej roboty, gainer zastąp normalnym posiłkiem. Dodaj źródeł zdrowych tłuszczów i warzyw do posiłków. Nie za dużo tych kcal jak na początek?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 225 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2649
A stanie się coś od tylu kcal?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 348720
Możesz się otłuścić, na początek daj 200-300 kcal więcej niż zapotrzebowanie i obserwuj efekty, w razie ich braku dodawaj więcej kalorii.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 225 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2649
Jestem raczej oporny na tłuszcz ;]
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 363 Napisanych postów 8676 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 130649
Queriess
1. Placek K** z 3 jaj, 100g płatków owsianych, 2 banany i jogurt.
2. Jajecznica z 3 jaj.
3. Chleb pełnoziarnisty słonecznikowy (6 kromek) + 100g szynki z indyka

szynke zamien na mieso/rybe/jaja i dodaj tluszcze

4. 100g ryżu białego + 150g piersi z kurczaka

ryz bialy na nieoczyszczone zboza

TRENING
5. 100g gain bolic

6. 100g ryżu białego + 150g piersi z kurczaka + 2 banany
mozesz dodac nieco tłuszczu

7. Twaróg półtłusty.

dodaj tluszcze

Do tego dojdą witaminy z olimpa i ZMA.

Tyle mi wyszło (~):
Suma dobowa: 3581 kcal 196 g białka 88 g tłuszczu 493 g węglowodanów

O mnie:
Wiek; 17
Waga; 59
Wzrost; 179

Aby utrzymać wagę
Kalorie 2861.03
Węglowodany 55% 1573.57kcal = 393.39gram
Białko 15%% 429.15kcal = 107.29gram
Tluszcz 30% 858.31kcal = 95.37gram

WSZEDZIE DODAJ WARZYWA, JEDZ ZROZNICOWANE MIESA, WŁĄCZ RYBY I WIECEJ TŁUSZCZÓW DODANYCH: OLIWA, LNIANY, TRAN, ORZECHY I NASIONA, AWOKADO, MASŁO, ETC..

Stop wishing start doing

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta ekto na masę do oceny/poprawek!!!

Następny temat

żarcie przy "libacji"

Kai Greene w nowej odsłonie Kai Greene w nowej odsłonie Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Robert Burneika wróci na scenę! Robert Burneika wróci na scenę! Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Jak rosną mięśnie? Jak rosną mięśnie? Jakie pralinki jeść na diecie? Jakie pralinki jeść na diecie? Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Alicja w krainie szampana Alicja w krainie szampana