SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zywność na redukcje.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3905

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

25

Płeć

mężczyzna

Cel

85 kg

Waga

100

Wzrost

186

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

ok 25%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

5 razy sztuki walki, praca w restauracji

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

17 miesiecy ciaglosci sportu(16 miesiecy silownie, i aktualnie miesiac sztuki walki. A tak to 1/3 zycia w sporcie.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Obecne odzywianie na srednim poziomie. trafi sie tluszczyk i mączane produkty.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

zdrowy

Stosowana lub planowana suplementacja

Brak suplementacji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44864 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Siemka, chcialem przygotowac sie do redukcji. Prosze o skorygowanie czy wszystko jest wporzadku. Tluszcze 1g na kg ciala, bialka 1.7-2.0 g na g ciala, wegle 2.7g na kg ciala (bo jeszcze bedzie praca w restauracji). Jestem osoba co intesywnie uprawia sztuki walki 5 razy w tygodniu, brzuch co 2 dzien trenuje, i z czasem chce dodac 2 silownie. Zrodło bialek : indyk,kurczak,mintaj,brzuszki lososia (lub inna tlusta ryba 1 raz w tygodniu.), karkowka, schab, podroby, tatar wolowy. Zrodlo wegli: kasze, ryz basmati, ryz brazowy, ziemniaki, czasem bataty, platki orkiszowe, owsiane, banany. Zrodło tluszczy to orzechy, i zwierzece. Witaminy i mineraly : 0.5 kg warzyw dziennie + owoce. Czy moge sie zabierac do ukladania ?






Zmieniony przez - oleksy99 w dniu 2018-01-10 14:45:35

Zmieniony przez - oleksy99 w dniu 2018-01-10 14:46:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2908 Napisanych postów 56673 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611243
Redukcja tkanki tłuszczowej jest celem, który polega na zrzuceniu nadmiaru tłuszczu z organizmu, przy zachowaniu jak największej ilości mięśni. Wprowadzając podstawy redukcji, czyli odpowiednią dietę i treningi z reguły nie ma problemów w uzyskaniu dobrych efektów. Pewien problem pojawia się niestety, gdy celem naszym są wyniki w sportach walki. Niestety nie można mieć wszystkiego, więc treningi musi być odpowiednio ukierunkowany w stronę konkretnego celu. Sylwetki lub wyników w sportach walki. Oczywiście sylwetkę można zmienić, ale efekty nigdy nie będą takie jak w sytuacji skupienia się na jednym celu.

Jeżeli więc chcesz mieć wyniki w sportach walki, a przy okazji zmienić swoją sylwetkę, niezbędne będzie wprowadzenie treningów siłowych. Bez nich nie ma ku temu szans. Stracisz sporo mięśni i będziesz po prostu mniejszy, ale sylwetka nie będzie wyglądała dobrze.

Jeden z treningów warto w takiej sytuacji ukierunkować pod ciężkie treningi dwubojowe, gdzie dominowały będą ćwiczenia typu: rwania, podrzuty, przysiady rwaniowe, przysiady, wiosłowania, ciągi, wykroki, podciągania na drążku, wyciskania żołnierskie. Czyli złożone ćwiczenia, wielostawowe, bez zbędnej izolacji mięśnia. Kolejny z treningów może być funkcjonalny w połączeniu z treningiem stacyjnym. Łączymy w nim poszczególne ćwiczenia przydatne w sportach walki, wykonując jedno po drugim, kształtując swoją sprawność, kondycję, wytrzymałość, eksplozywność.

W takiej sytuacji należy mieć na uwadze ilość kcal w Twojej diecie. Przy tak dużej aktywności nie może ich być zbyt mało. 3000 kcal może okazać się odpowiednią ilością. Ilość białka 1,7 g/kg masy ciała. Tłuszcze 1 g, a węglowodany stanowiące resztę kcal to dobre rozwiązanie. Nie ma sensu dawać więcej białka w sportach walki.

Tutaj możesz poczytać o zalecanych źródłach składników odżywczych w diecie:

1. Białko: http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html.
2. Tłuszcze: http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html.
3. Węglowodany: http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html.



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516266
Wstaw swoją dietę w zalecanej formie
http://www.sfd.pl/t922822.html 

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2908 Napisanych postów 56673 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611243
Aktywność dość wysoka, więc kcal może być zbyt mało. Wylicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne. Poza tym trenowanie brzucha co drugi dzień nie ma sensu. Usuń to i daj raz w tygodniu solidnie wzmocnienie mięśni głębkoich brzucham przyda się to w sportach walki. Do tego treningi crossfit/funkcjonalne.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7607 Napisanych postów 106824 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1239507
Zabierać się mozesz, nawet jakbyś źle zaczynał to od tego jest forum by skorygować, pokładaj sobie wszytsko i daj do oceny

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44864 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
To 1 opcja.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44864 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
2 Opcja.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2908 Napisanych postów 56673 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611243
Pistacje do eliminacji. Daj inne orzechy/pestki (z wyjątkiem ziemnych i słonecznika). W diecie praktycznie nie ma nasyconych kwasów tłuszczowych. Ryby wędzone okazyjnie. Daj świeże.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44864 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Dzieki Ziomek.




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44864 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
za tego dorsza czasem bede zmienial na jakas dorate czy inna rybe.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2908 Napisanych postów 56673 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611243
Pisząc o eliminacji pistacji nie miałem na myśli zmiany ilości tłuszczów diecie, a zastąpieniu ich innych źródłem tłuszczów. Ty z kolei zmniejszyłeś kcal w diecie. Trzymaj się wyliczeń i założeń.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44864 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Czy teraz byloby wporzadku?




Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Śniadanie jako posiłek potreningowy