SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zrzucenie trochę Kg

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 519

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 16
Cześć . Ważę 90 kg . Chciałbym troszkę zrzucić zbednych kg. Ale jest porblem poniewaz . Jedni mówią rób brzuszki i zrzucisz a drudzy ze brzuzki nie pomagaja . nastepni ze biegaj to zacząłem biegać okolo 3km co drugi dzień . Doradźcie czy zastosowac jakiś spalacz czy coś .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 7539 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44955
w diete zainwestuj na poczatek

desiderata

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 77 Wiek 22 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2946
Nie biegaj na dystans tylko na czas. Bieganie na dystans w Twoim przypadku mija się z celem. No i j.w dieta przede wszystkim.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 16
Na czas. Ile minut?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 77 Wiek 22 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2946
Jeżeli biegasz żeby spalić tłuszcz to chodzi bardziej o tętno. Możesz ustalić sobie jakiś czas na początek, a potem zwiększać, co tydzień, czy co któryś tam dzień. Jeżeli chcesz biegać żeby spalić tłuszcz to musisz chociaż być bliskim strefy tetna 55-65%, bo tu nie chodzi o to żeby się zajechać. Tętno możesz zmierzyć przykładając palce do szyi, musisz go wyczuc i zmierzyć sobię 'uderzenia' na 15 sekund a potem pomnożyć to przez 4. A druga opcja to zakup pulsometru.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 5420 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 45674
Na początek nie baw się w liczenie, biegaj 3-4x w tygodniu po 30-40 minut, tempo dostosuj w taki sposób, abyś przez cały czas trwania biegu poruszał się z taką samą szybkością. Samo zwiększenie aktywności fizycznej pobudzi organizm.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 16
No to jest problem biegac biegma ale sie zmecze to bede szedl szybkim chodem by chwile odpocząc dobrze?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 5420 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 45674
Będzie ok, kondycja z czasem się poprawi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 77 Wiek 22 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2946
Myślę, że 40 minut na początek to gruba przesada. Szybciej skończy niż zacznie. Wiem z doświadczenia. Kiedyś bieg 20 minut to był dla mnie spory problem, dziś bez problemu biegam wielokrotności tego :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 5420 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 45674
Jest coś takiego jak marszobieg, właśnie w takich wypadkach go się stosuje.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

obciążenie stalowe opinia

Następny temat

małe obciążenie