SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zrzucenie kilku kilogramów.Ocena postępowania (16lat)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 882

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 25 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 454
Witam mam 16 lat,178 cm wzrostu i 71 kg wagi.Ćwiczę na siłowni od około pół roku.Nie jestem otyły chcę zrzucić z 2-3 kg (pozbyć oponki w dolnych partiach brzucha).Nie chciałbym stosować jakiejś ścisłej diety dlatego myślicie że jeżeli będę w miare przestrzegał 10 wskazówek żywieniowych dorzuce 3x w tyg aeroby albo hiit jeszcze się zastanawiam, + dorzuce trening split partia raz na tydzień(próbowałem już fbw jakoś niespecjalnie mi się spodobał) to da efekt?Czy potrzebna jest ścisła dieta przy tego typu minimalnej "redukcji"?
I co myślicie o sposobie treningu brzucha?Jest sens katować się A6W?Czy może lepiej ułożyć jakiś własny plan na brzuch albo ABS?
Chodzi mi o kaloryfer..;d
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
ABS1, 2, 3, czy nawet 8, A6W i inne wynalazki to słabe treningi i nie spalą tłuszczu na brzuchu. 10 wskazówek i treningi spokojnie wystarczą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 25 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 454
Wiem, że A6w czy abs nie spalą mi tłuszczu ale chciałbym w jakiś sposób ćwiczyć brzuch.(jako dodatek do diety i aerobów)Co możecie mi polecić jeśli nie monotonne A6W?Czy wybranie kilku ćwiczeń na brzuch z atlasu ćwiczeń i robienie np trzech serii każdego ćwiczenia po 20 powtórzeń też da efekt?
...
Napisał(a)