SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Znowu Klata- kształt

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2867

napisał(a)
Temat przeniesiony przez apokalipsa z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 367 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11294


Witwa mam problem. Nie mogę rozbudować klaty wygląda paskudnie!!! jakie ćwiczenie doradzicie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 367 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11294


cd.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1104 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21200
Ankieta!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 338 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1148
a a dotąd jaki trening robiles'??
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 367 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11294
WIEK: 25lat
WZROST: 182
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 1 rok W sumie 6 lat ale z przerwami
WAGA CIAŁA: 85
OBWÓD BICEPSU: 38
OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 90

Klata rekord 95kg (kiedyś na kreatynie)

Cel waga ok 86 kg przy ostrej rzeźbie

Dieta jest 5-6 posiłków w miare możliwości uzupełniana białkiem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 367 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11294
trening na klate

Płaska / na zmiane z hantlai 15<--rozgrzewkowa /12/10/8/5
Hantle na skosie 12/10/8
Ławka na skosie 8/8/8
Rozpiętki na brami 15/12/10
Przenoszenie hantli (maszyna) 12/10/8/6
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10618 Napisanych postów 43544 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Pompki na poręczy pomogą ci zbudować dół klaty którego ci brak, można też smiało wrzucić wyciskanie głową w dół.
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2413 Napisanych postów 37712 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 282247
Wypełnij całą ankietę-jest w tej sytuacji niezbędna .

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Hubert81 Doradca
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 72255 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 300823
WZROST: 182
WAGA CIAŁA: 85



Jesteś chudy wiec nie rozumiem czemu tylko klatke chcesz rozbudować. na zdjęciu także całej sylwetce brakuje znamion kulturystycznej.
Porządny trening i dbałość o technike załatwi sprawę. O ile dieta jest porzadna.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 367 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11294
Moim celem jest waga 86kg przy zatłuszczeniu ok 10% wiem jaką sylwetkę chcę osiągnać.

Dietę czytam (oczywiście zdarza się jakieś podjadanie) ale dietka jest w skócie:

1. Płatki owsiane na wodzie+ rodzynki+ migdały
2. makaron/ryż z kyrczakiem i warzywami
3. makaron/ryż +ryba/wołowina
4. ciemny chlebek z wendlinkę (wiem nie najlepiej ale nie ma wyjścia)
5. Twaróg chudy z jogurtem

Zastanawiam się nad kupieniem jakigoś staka przed treningowego+ krata+ białko

Po trenongu dorzycam 10 min biegania.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 367 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11294
PS. przy sniadaniu zapomniałem dodać + 1 jajko na twardo:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prosze o pomoc mam watpliwosci!!!!!!!!

Następny temat

Siła po kontuzji Barku.

Klaudia Ignasiak poza burtą! Klaudia Ignasiak poza burtą! Trening cardio - co zrobić aby był bardziej efektywny Trening cardio - co zrobić aby był bardziej efektywny 11 porad jak nie przytyć - co jeść i jak trenować? 11 porad jak nie przytyć - co jeść i jak trenować? 6 błędów treningowych popełnianych przez kobiety oraz 3 rzeczy, których mężczyźni powinni się od nich uczyć 6 błędów treningowych popełnianych przez kobiety oraz 3 rzeczy, których mężczyźni powinni się od nich uczyć Dlaczego nie robię postępów na siłowni? 5 najważniejszych powodów Dlaczego nie robię postępów na siłowni? 5 najważniejszych powodów Savoir vivre, czyli jak się zachować w klubie fitness i na siłowni Savoir vivre, czyli jak się zachować w klubie fitness i na siłowni Pływanie i trening. Dlaczego warto zacząć chodzić na basen? Pływanie i trening. Dlaczego warto zacząć chodzić na basen? Spróbuj jeść i trenować jak Dwayne „The Rock” Johnson Spróbuj jeść i trenować jak Dwayne „The Rock” Johnson