SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zmiena obciążenia.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 980

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 315 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 3162
Po jakim czasie dokładać obciązenie? Jestem początkujący, mam ułozony plan tylko nie wiem kiedy dołożyć obciążenie. Po kilku tyg.? Czy jak poczuje że nie sprawia mi ono żadnego problemu??

SFD FIGHT CLUB

<Polskie Centrum Jiu Jitsu Goshin-Ryu>

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 3517 Wiek 34 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 21015
Kiedy zrobisz 3 serie po 16 powtórzeń i nie sprawia ci to żadnego problemu wtedy dokładasz cięzar. Oczywiscie nie przesadzaj z nimi.

sra ta ta ta ta...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1392 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 26131
Masz dobrac taki ciezar zeby wykonac zalozona ilosc ruchow z zalozonym zapasem/bez zapasu. Tak wiec jezeli bedzie szlo za latwo to zwieksdzasz ciezar. Nie ma tu okreslonej regoly. Sila rosnie u roznych ludzi w roznym tepie.

Wyjatkiem od tego co napisalem sa plany gdzie progresja jest rozpisana w procentach maksymalnego cieazaru - sa to glownie plany na sile. Wtedy ciezar dobierasz zgodnie z rospiska procentowa.

"Lepiej miec 90 w pasie i 120 w klacie niz 80 w pasie i 100 w klacie."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 315 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 3162
dzieki, juz rozumiem

SFD FIGHT CLUB

<Polskie Centrum Jiu Jitsu Goshin-Ryu>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert