SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zmiana treningu (ukierunkowania)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 699

napisał(a)
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 57 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1129
Mój trening skupiał się na rękach ... teraz chciałbym zmienić predyspozycje na górną część ciała. Chciałbym prosić a ewentualne poprawki. Dołączam zdj. na który m widać bary i klate . Chodzi o to żebym miał większy nacisk na całą obręcz barkową, klate i plecy wyłączając przy tym ręce.

Mój stary trening:
Pn.: Klata + triceps
Śr.: Plecy + biceps
Pt.: Nogi + bary

Moje nowe zestawienie
Pn.: Klata + bary
Śr.: Plecy + triceps
Pt.: Nogi + biceps

I tu pytanie: czy ten sposób połączenie jest dobry ? Czy ten stary plan jest dobry a moze wystarczy zmienić ćwiczenia ? za pomocne podpowiedzi oczywiście daje SOG'a ;)




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 57 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1129
mój stary plan treningowy :

pon. klata/tric
-ławeczka prosta 12/10/8/6 (sztanga)
-ławeczka skos górny 10/10/10 (hantle)
-rozpiętki ławeczka prosta 10/10/10
-pompki na poręczach 12/12

-łamana francuskie 12/10/8/6
-sztanga na wąskim uchwycie 10/8/6
-za głowę chantelek 10/10/10
-pompki z tylnym podparciem 12/12

sr. plecy/bic
-martwy ciąg 12/10/8/6
-drązek 10/10/10/10
-wiosłowanie 12/10/8/6

-sztanga podchwyt 12/10/8/6
-młotkowe 12/10/10
-na kolanie 12/12

pt. nogi/bary
-przysiady ze sztangą 12/10/8/6
-wyprosty na maszynie 12/10/8
-uginanie, zgiecia na maszynie 12/10/8
-wspiecia na palce 10/10/10

-wyciskanie sztangi zza głowy 12/10/8/6
-unoszenie hantli na bok 10/10/10
-podciąganie sztangi wzdluz tułowia 12/10/8
-unoszenie hantli przed sibie 12/12
napisał(a)
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 57 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1129
przepraszam na bary mam wyciskanie sztangi na szyję a nie jak napisałem "zza głowy"
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Ankietę dodaj uzupełnioną.
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1675 Napisanych postów 26803 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 480970
J/W

Pełna ankieta, wtedy będziemy mogli w stanie Ci pomóc.
Btw. Barków i Klaty nie ma, widoczne dysproporcje.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 57 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1129
a ktoś mógł by wyjaśńić co to jest ta ankieta -,- ?
napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 846 Napisanych postów 11012 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 178609
napisał(a)
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 57 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1129
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 21 lat
Waga: 74kg
Wzrost: 185cm
Cel treningowy: budowania masy
Staż treningowy na siłowni: 3 lata
Uprawiane inne sporty: obecnie żadnych, tylko siłownia
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Siłownia
Dieta: obliczyłem dzienne zapotrzebowanie i po konsultacji z doradcą żywieniowym dobraliśmy dietę na masę ( sporzywam około 4,5 tys kcal przy zapotrzebowaniu dziennym 3,2 tys )
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): Brak
Zażywane suplementy: od 2 tyg kreatyna i mega mass 4000
Ostatnio przerabiany plan: trening na siłe, teraz zacząłem na masę.
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad - 87 kg, martwy - 102 kg, na klatę 97 kg, na bary 63 kg
napisał(a)
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 57 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1129
wiem że zrobiłem to niezdarnie ale chciałem zrobić to szybko
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1675 Napisanych postów 26803 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 480970
Jak na 3 lata, wyniki są dość kiepskie.
Przysiad to król ćwiczeń, a jest słabo.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
Wyciskasz więcej niż przysiadasz.... Masz tylko 3 dni treningowe ?

Masz 1,3 tyś kacl nadwyżki, poważnie ?

Zmieniony przez - Viren w dniu 2013-10-23 20:33:36
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

*AdamM* - prawdziwa walka

Następny temat

Jak zmodyfikować plan Ronniego?

Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Margaryna zwiększa ryzyko depresji Margaryna zwiększa ryzyko depresji Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Burgery wołowe w bułce orkiszowej Burgery wołowe w bułce orkiszowej Masa czy rzeźba, od czego zacząć? Masa czy rzeźba, od czego zacząć?