SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zmiana planu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 379

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 182 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6924
Płeć : M

Wiek : 22

Waga : 75

Wzrost : 180

Cel treningowy : masa

Staż treningowy na siłowni : rok

Uprawiane inne sporty : brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full

Dieta : 3500kcal 2B/1,5T/reszta W

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : kreatyna+BA

Ostatnio przerabiany plan: Góra Dół z podwieszonego tematu

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 8x90, 8x110, 8x75,

Witam!
Niedługo kończę trenować planem Góra/Dół z podwieszonego tematu i szukam czegoś nowego, zastanawiając się, jaki plan się teraz najlepiej sprawdzi. Chciałbym, aby ktoś mi polecił cokolwiek, ewentualnie doradził coś ciekawego - interesuje mnie plan 3 dniowy. Myślę nad PUSH PULL FBW, PUSH PULL LEGS, FBW ABC, FBW 5x5.
Dodatkowo mam pytanie, czy opłaca się wrzucić w dany plan zakresy powtórzeń 5x5 w głównych bojach? Masa również będzie dobrze szła? Czy głównie będzie szła siła w takim wypadku?


Zmieniony przez - NowyPudzian w dniu 2017-03-18 10:04:52
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2082 Napisanych postów 36112 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260298
Witaj

A jak długo trenujesz tym góra dół ? Bo tak naprawdę można opierać się na jednym schemacie cały rok a zmieniać tylko ćwiczenia i metody.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 182 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6924
3 miesiące
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 145 Wiek 18 lat Na forum 259 dni Przeczytanych tematów 1685
NowyPudzian
3 miesiące

Jeśli dobrze Ci się ćwiczy tym planem to czemu nie pozmieniać tylko ćwiczeń na takie które dadzą Ci nowy bodziec
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 182 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6924
Szczerze mówiąc trochę mi się znudził, a ćwiczenia są takie, które może być troszkę ciężko zastąpić
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 182 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6924
To jak będzie Panowie?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2082 Napisanych postów 36112 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260298
NowyPudzian
Szczerze mówiąc trochę mi się znudził, a ćwiczenia są takie, które może być troszkę ciężko zastąpić


To spróbuj chociażby push/pull.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 182 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6924
Pull 1

1.Martwy ciag 5x5
2.Wiosłowanie sztangielką 4x8
3.Uginanie podudzi 4x12
4.Uginanie stojąc prostym gryfem 4x12
5.Uginanie sztangielek z supinacją nadgarstka 4x15
6.Szrugsy ze sztangielkami 4x12

Push 1
1.Przysiad 3x12
2.Wyciskanie sztangi leżąc 5x5
3.Wyciskanie żołnierskie 5x5
4.Wyciskanie sztangielek skos dodatni 4x10
5.Dipsy 4x8
6.Francuskie wyciskanie 4x10
7.Allahy 3x15


Pull 2

1.Martwy ciąg na prostych nogach 4x12
2.Wiosłowanie sztangą w opadzie 5x5
3.Podciąganie na drążku szeroki chwyt 4x8
4.Face pull 4x15
5.Modlitewnik ze sztangą prostą 4x12
6.Młotki ze sztangielkami 4x15


Push 2

1.Przysiad 5x5
2.Wyciskanie sztangielek na poziomej ławce 4x8
3.Wyciskanie sztangielek siedząc 4x12
4.Wykroki 4x10 na nogę
5.Wyciskanie wąskim chwytem 4x8
6.Wspięcia na palce 4x30
7.Plank 3x max


Coś takiego?


Zmieniony przez - NowyPudzian w dniu 2017-03-20 17:37:46
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2082 Napisanych postów 36112 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260298
NowyPudzian
Pull 1

1.Martwy ciag 5x5
2.Wiosłowanie sztangielką 4x8
3.Uginanie podudzi 4x12
4.Uginanie stojąc prostym gryfem 4x12
5.Uginanie sztangielek z supinacją nadgarstka 4x15
6.Szrugsy ze sztangielkami 4x12

Push 1
1.Przysiad 3x12
2.Wyciskanie sztangi leżąc 5x5
3.Wyciskanie żołnierskie 5x5
4.Wyciskanie sztangielek skos dodatni 4x10
5.Dipsy 4x8
6.Francuskie wyciskanie 4x10
7.Allahy 3x15


Pull 2

1.Martwy ciąg na prostych nogach 4x12
2.Wiosłowanie sztangą w opadzie 5x5
3.Podciąganie na drążku szeroki chwyt 4x8
4.Face pull 4x15
5.Modlitewnik ze sztangą prostą 4x12
6.Młotki ze sztangielkami 4x15


Push 2

1.Przysiad 5x5
2.Wyciskanie sztangielek na poziomej ławce 4x8
3.Wyciskanie sztangielek siedząc 4x12
4.Wykroki 4x10 na nogę
5.Wyciskanie wąskim chwytem 4x8
6.Wspięcia na palce 4x30
7.Plank 3x max


Coś takiego?



Zmieniony przez - NowyPudzian w dniu 2017-03-20 17:37:46





Plan Ok tylko te przysiady robiłbym zamiennie z wykrokami bo zajedziesz dolny odcinek pleców .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 182 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6924
Czyli wywalić te 3x12 z push 1? Jeszcze jedno pytanie - jest to plan przewidziany na 3 dni, będzie optymalny pod tym względem?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 182 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6924
Ponawiam to pytanko ostatnie :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening nóg

Następny temat

crossfit zamiast aerobów

Trójbój - czym jest? Czy kobiety powinny trenować ramiona? Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Jaki chrzan najzdrowszy? Jaki budyń wybrać? Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Wywiad z Moniką Biedką Lee Priest w szpitalu!