logo
zamknij zamknij

Zmiana kategorii wagowej

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 195

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

napisał(a)
Morpex
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 19 lat Na forum 98 dni Przeczytanych tematów 32
Witam, ja wiek 19 lat, 176 cm wzrostu waga obecna 68, początkowa 72, docelowa 65

Trenuje sporty walki i do tej pory walczyłem w kategorii wagowej do 70kg. Postanowiłem zmienić kategorie na -63kg. Jestem w trakcie zbijania wagi do ok 65kg zeby przed walką zrzucać 2-3 kg przez odwodnienie. Obecnie ważę ok 68kg. Dietę zacząłem bardzo źle gdyż obciąłem kalorie do 1500. W tej chwili od około 4 tygodni jem 2000kcal dziennie i niestety ale waga utrzymuję sie na poziomie ok 68-69kg. Moj tydzien treningowy wyglada nastepująco.

Poniedzialek i wtorek - Technika
Środa - Intensywny pad work oraz lekkie sparingi wydolnościowe
Czwartek - Ciezkie sparingi
Piatek- Sparingi lub trening obwodowy
Sobota- Cardio/Basen
Niedziela- Odpoczynek

Treningi trwaja srednio 1.5h

Mój rozkład makroskładników wyglada mniej wiecej tak jak na załączonym obrazku. Jak myślicie czy jest to odpowiednia dieta? Chciałbym gubić mniej wiecej kilogram tygodniowo. Czy powinienem zredukować ilość kalorii zeby waga ruszyla w dół czy wręcz przeciwnie zacząlem od zbyt niskiej wartości? Czasami czuję sie zmeczony i miewam spadki nastroju ale to chyba normalne przy takim zrzucaniu? Mam dość niski poziom tkanki tłuszczowej wiec mysle ze najłatwiej byłoby mi zrzucić wagę z mięśni.

Dzieki za opinie






Zmieniony przez - Morpex w dniu 2017-04-20 10:53:15
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2029 Napisanych postów 60520 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 503587
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1689 Napisanych postów 48282 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 380396
Wklej również wyliczenia zapotrzebowania kcal. 2000kcal jak na taką aktywność to dość niewiele.

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Morpex
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 19 lat Na forum 98 dni Przeczytanych tematów 32
TDEE wyszlo mi na poziomie 3000kcal, cieżko jest wyliczyc dokładnie ilosc spalonych kcal na treningu gdyz w sportach walki każdy trening różni sie od poprzedniego. Dietę wrzucę jak wrócę z treningu. Mieszkam za granicą wiec cieżko bedzie znaleźć niektóre produkty w bazie danych
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Oporna masa

Następny temat

Czy dobrze robie?

Z ostatniej chwili! Bartosz Leoniewski jedzie do Las Vegas!

FITNESS MOTYWATORY 2017 przyznane!

3 sposoby na poprawę pompy mięśniowej

Jak dobrać najlepszą przedtreningówkę

Katering dietetyczny - prosto i wygodnie. Czy jednak dobrze jakościowo?

Adrian Cyronek - ocena sylwetki

Co jeść przed treningiem?

Kortyzol i jego znaczenie dla sportowca