Witam. Wlasnie dzisiaj zaczalem cwiczyc ale jak juz napisalem w temacie jestem kompletnie zielony w tej materii. Wiec prosilbym was o udzielenie mi kilku rad na temat diety i treningu.
Waga : 63
Wzrost : 174
Cel treningowy : sam nie wiem
Staż treningowy na słowni : 2h Uprawiane inne sporty : bieganie codziennie (5km)
W woli scislosci jakis rok temu wazylem kolo 94kg. W jakies 2-3 miesiace schudlem kolo 30kg i do dzis utrzymuje ta wage. Zalozylem sobie, ze kolejnym etapem bedzie silownia ale jestem kompletnie zielony i za bardzo nie wiem jak sie do tego zabrac. Przede wszystkim chodzi mi o dobrze dobrana diete bo to z ty mam najwiekszy problem z doborem cwiczen mam nadzieje, ze uporam sie sam.
Ogolnie dotychczas moj posilek wygladal/wyglada tak: -sniadanie: platki na mleku -obiad: roznie zalezy co jest w lodowce lub co mama ugotuje:P -kolacja: serek Od czasu do czasu zjem tez jakies jablko/orzeszki ale nie codziennie.
Cel treningowy : sam nie wiem Jak nie wiesz jaki masz cel to raczej nikt ci nic nie doradzi. Aczkolwiek poczytaj tematy podwieszone i mysle ze nie bedziesz juz tak bardzo zielony. Jezeli chodzi o diete musisz nabrac nawykow zywieniowych oraz systematycznosci. Pozdro
I nie wczuwaj się za bardzo w dystans, bo życie to każdego sprawa osobista
1259699877000
dnos
Wysłana - 01 grudnia 2009 21:41
No ja juz sie naczytalem innych tematow. Napisalem, ze sam nie wiem, poniewaz myslalem ze ktos mi cos doradzi. Wydaje mi sie jednak, ze przy tej wadze to tylko na mase. A i jem systematycznie tylko, ze 3 posilki:)
Moze ktos jeszcze mi cos poradzi, poda jakies przyklady powie jakie musza byc wspolczynniki i proporcje dobrej diety. To moze sam postaram sie cos ulozyc:)
II Posiłek 10.00 kromka chleba razowego plasterek szynki pomidor