Witam. Wlasnie dzisiaj zaczalem cwiczyc ale jak juz napisalem w temacie jestem kompletnie zielony w tej materii. Wiec prosilbym was o udzielenie mi kilku rad na temat diety i treningu.
Waga : 63
Wzrost : 174
Cel treningowy : sam nie wiem
Staż treningowy na słowni : 2h
Uprawiane inne sporty : bieganie codziennie (5km)
W woli scislosci jakis rok temu wazylem kolo 94kg. W jakies 2-3 miesiace schudlem kolo 30kg i do dzis utrzymuje ta wage. Zalozylem sobie, ze kolejnym etapem bedzie silownia ale jestem kompletnie zielony i za bardzo nie wiem jak sie do tego zabrac. Przede wszystkim chodzi mi o dobrze dobrana diete bo to z ty mam najwiekszy problem z doborem cwiczen mam nadzieje, ze uporam sie sam.
Ogolnie dotychczas moj posilek wygladal/wyglada tak:
-sniadanie: platki na mleku
-obiad: roznie zalezy co jest w lodowce lub co mama ugotuje:P
-kolacja: serek
Od czasu do czasu zjem tez jakies jablko/orzeszki ale nie codziennie.
Cel treningowy : sam nie wiem
Jak nie wiesz jaki masz cel to raczej nikt ci nic nie doradzi.
Aczkolwiek poczytaj tematy podwieszone i mysle ze nie bedziesz juz tak bardzo zielony.
Jezeli chodzi o diete musisz nabrac nawykow zywieniowych oraz systematycznosci. Pozdro
No ja juz sie naczytalem innych tematow. Napisalem, ze sam nie wiem, poniewaz myslalem ze ktos mi cos doradzi. Wydaje mi sie jednak, ze przy tej wadze to tylko na mase. A i jem systematycznie tylko, ze 3 posilki:)
[http://www.sfd.pl/dnos%2FDziennik-t575194.html] - mój pierwszy dziennik. Zapraszam wszystkich:D
A jeszcze pytanie odnosnie treningu, czy nie ma to wiekszej roznicy jesli czasami bede cwiczyl kolo 10-11,a nastepnego dnia, np. 18-20???
plasterek szynki
pomidor
Obiad 13.00
tutaj bedzie ciezko bo czasami robie sam, innym razem jem u rodziny,np.
ryz (1/2 lub cala torebeczka)/kasza jeczmienna
mieso z piersi kurczaka 100g(najczesciej smazone bo najlatwiej mi bedzie zrobic)/kotlety z miesa mielonego/
lyzka oleju
jakas surowka/ogorek konserwowy