SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zestaw ćwiczeń ogólnorozwojowych do sprawdzenia.

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 1325

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 81
Witam! Wczoraj do mojej 'mini silowni' doszedl nowy sprzecik, a mianowicie ławka płaska + modlitewnik od marbo-sport (wyczytalem wiele pozytywnych opinii o tej firmie na Waszym forum). Do tego zestawu mam do dyspozycji takze lawke skosna oraz atlas. Jestem zainteresowana rozpoczeciem treningu ogolnorozwojowego, ktory poprawilby moja ogolna sile, wytrzymalosc oraz nieco wyrzezbil moje schabki. Prosilbym takze o sprawdzenie ilosci powtorzen, poniewaz nie mam pojecia ile ich powinienem wykonywac.

Moje podstawowe dane mozna znalesc w profilu.

Czytajac kilka tematow z propozycjami cwiczen (glownie ten: http://www.sfd.pl/..::Domatorski_zestaw_ogólnorozwojowy::..-t105825.html), ulozylem cos dla siebie:

Brzuch - głównie trenowana partia

-skłony w leżeniu płasko "brzuszki" 4x10
-podciągania nóg na drążku 3x10
-skłony w leżeniu bokiem - Niezbyt wiem jak to cwiczenie wyglada, a na atlasie cwiczen nie moge tego znalesc.
-skłony boczne z hantlami 3x10

Klatka - głównie trenowana partia

-pompki 2x8
-rozpiętki hantlem 2x10
-WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 2x10

Naramienne - głównie trenowana partia

-unoszenie boczne hantla 2x8
-unoszenie przodem hantla 2x8
-Podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia 2x5
-Wyciskanie sztangielek 2x10

Grzbiet - głównie trenowana partia

-PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU W UCHWYCIE NEUTRALNYM 2x6
-PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU PODCHWYTEM 2x6
-pompki tylem na laweczce (tutaj zgaduje, ze nogi mam miec oparte o laweczke?) 2x5

Nogi - głównie trenowana partia

-przysiady 3x10
-wznosy na palcach 3x8

Biceps - głównie trenowana partia

-UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM 3x8
-UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ NA „MODLITEWNIKU" 2x8
-UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 2x8

To tyle. Cwiczyc zamierzam co drugi dzien. Nie wiem czy cwiczenia te podzielic, czy sa na tyle proste by wykonywac je naraz?

Prosilbym jeszcze o doradzenie wagi hantli (Posiadam zestaw 2x10kg).

Pozdrawiam,
Sebastian
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening Na Mase do Oceny i Poprawki

Następny temat

Wiek a rozpoczęcie ćwiczeń

Leksykon suplementacji: Gotu Kola Cellulit - co jest jego przyczyną i jak się go pozbyć? Ania Nawrot absolutną zwyciężczynią Ben Weider Legacy Cup Kłopoty Pauli i Piotrka! Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny Dieta, dlaczego utrudniamy sobie życie? Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty? Natalia Czajkowska - ocena sylwetki