SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zdjecia..

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 6986

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 654 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12632


Witam..
Dwno niedawałem tutaj zadnych fotek..a troszeczke sie zmieniłem wiec postanowiłem dodac kilka nowych zdjec.
Cwicze ogolnie 2,5 roku.
Dawno temu dałem zdjecia po kilku miechach cwiczen: http://www.sfd.pl/temat113145/
Potem nastepne po 6 miechach:http://www.sfd.pl/temat133348/
Jak widac nic specjalnego.. Wkoncu siegnalem po suplementy takie jak kreatyna , białko , aminokwasy. I daje terazniejsze fotki..widac małą zmiane..?
Fotki sa przed cyklem bo za tydzien zaczynam i chce potem sobie porównac Pozdrawiam

"...Zawsze znajdzie sie szerszy co wielkosć wielkich pieprzy..."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 654 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12632


..

"...Zawsze znajdzie sie szerszy co wielkosć wielkich pieprzy..."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 654 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12632


..

"...Zawsze znajdzie sie szerszy co wielkosć wielkich pieprzy..."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 654 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12632


i ostatnie..

"...Zawsze znajdzie sie szerszy co wielkosć wielkich pieprzy..."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 10815 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59538
pierwszy zmiany sa i to widoczne czekamy na fotki po cyklu

http://www.pajacyk.pl - Kliknij.

www.fmoto.pl Forum motoryzacyjne, zapraszam!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 205 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5804
jest dobrze
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 420 Napisanych postów 15594 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91830
good job
napisał(a)
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 10135 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 38606
dobrze?
bardzo dobrze ;-P
SOGACZ leci dla Ciebie :)
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1342 Napisanych postów 44014 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 425189
Jest niezle . SG

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 339 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7987
jest ok , soga dam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 241 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1904
ehh srednio sog:]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

15 lat 2 miesiące!

Następny temat

15 lat, jaka ocena?

Nadmierny apetyt na określone produkty - przyczyny i objawy Nadmierny apetyt na określone produkty - przyczyny i objawy Najdroższe siłownie na świecie Najdroższe siłownie na świecie Cztery główne hormony regulujące masę ciała Cztery główne hormony regulujące masę ciała Natalia Pigoń - ocena sylwetki Natalia Pigoń - ocena sylwetki Wygrała walkę z chorobą- teraz motywuje innych! Wygrała walkę z chorobą- teraz motywuje innych!  Czy można budować mięśnie jedząc trzy posiłki dziennie? Czy można budować mięśnie jedząc trzy posiłki dziennie? TOP 10 sylwetek sceny kulturystycznej wg Kasi Dmochewicz TOP 10 sylwetek sceny kulturystycznej wg Kasi Dmochewicz Co jeść, żeby schudnąć? 15 najlepszych produktów żywnościowych Co jeść, żeby schudnąć? 15 najlepszych produktów żywnościowych