SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zdążyć przed skalpelem...

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7904

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 85 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3639
Hej, dziewczyny!

Mój brak kondycji fizycznej oraz waga przekroczyły granicę mojej tolerancyjności
Postanowiłam zwiększyć aktywność fizyczną (orbitrek) oraz rozglądnąć się za jakąś dietą. Oczywiście, wybór padł na dietę 1000 kcal (jako że ukończyłam szkołę podstawową i umiem liczyć - stwierdziłam, że nie ma chudnięcia bez ujemnego bilansu energetycznego ). Dodatkową 'zachętą' posłużyło spotkanie z kobietą o 10 lat młodszą ode mnie i z BMI mniejszym od mojego, która poddała się operacji chirurgicznego zmniejszenia żołądka. Muszę tu nadmienić, że w naszym miejskim szpitalu wykonuje się ok. 200 gastric bypass rocznie i 'popyt' nie spada.
Aby podejść do komponowania diety niskokalorycznej naukowo, zaczęłam szukać w internecie i trafiłam na tutejsze forum Nie muszę wam, chyba, mówić, że normalnie oczy mi się otworzyły - i na dietę, i na wysiłek siłowy, i na 'hoppsasanki'. Ja chyba powinnam jakąś mszę dziękczynną zamówić, że nie zaczęłam tej diety głodowej, serio!

Dziewczyny, ponad miesiąc siedzę na tym forum, jesteście cudowne, inspirujecie mnie niesamowicie (mąż po prostu nie może uwierzyć, że zaczęłam ćwiczyć i nie poddaje się na pokusy ciastkowe), bardzo liczę na waszą pomoc i wsparcie! Oczywiście, mam nadzieję, że Szefostwo też nie zostawi mnie na pastwę losu i wesprze radami.
Z mojej strony obiecuję, że będę zapier...ć jak mały parowozik ( to znaczy, nie taki już mały na razie, ale to się zmieni! )

Wiek : 42
Waga : 93
Wzrost : 162
Obwód w biuście(1) : 117
Obwód pod biustem : 103
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 113
Obwód na wysokości pępka : 121
Obwód bioder (3): 114
Obwód uda w najszerszym miejscu: 67
Obwód łydki : 44
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : klatka piersiowa, uda
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: siłownia 3xtyg, od miesiaca
Co lubisz jeść na śniadanie: kromka z kawą
Co lubisz jeść na obiad : mięso
Co jako przekąskę : nie jadałam
Co jako deser : ciastka, lody (teraz unikam)
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia: dobry
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
czy rodziłaś: tak
Preferowane formy aktywności fizycznej : zdecydowanie siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety : żadnej

Zdjecia z 1 września





Zmieniony przez - samiz w dniu 2013-10-05 22:05:01




Zmieniony przez - samiz w dniu 2013-10-05 22:05:55




Zmieniony przez - samiz w dniu 2013-10-05 22:06:57

Plan treningowy - aktualnie jestem w 4 tygodniu treningu dla początkujących z piłką by Obliques.

Dieta - moje założenia - do oceny i ew. poprawki!
1700 kcal, BWT - 120/150/pozostałe

Zmieniony przez - samiz w dniu 2013-10-05 22:36:01

Rok 2013 01/09 01/10 Postępy, cm
Wzrost 162 bz bz
Waga 93 89 -4
Brzuch (pepek) 121 116 -5!


Zmieniony przez - samiz w dniu 2013-10-05 22:58:51

Zmieniony przez - samiz w dniu 2013-10-05 23:00:34
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1317 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 36484
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 534 Wiek 56 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 14529
Ja też . Zrób jeszcze wypiskę z diety.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 85 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3639
Dzięki, dziewczyny, zapraszam!

Założenia - 1700kcal, 120B/150W/tłuszcze
Ułożenie miski jest najtrudniejsze! niby dobrze wyszło z białkiem i ww, ale brakuje kalorii. Może powinnam ustawić na 1600 kcal? albo dopiję colą?
Do każdego posiłku, oprócz okołotreningowego - brokuły, fasolka szparagowa, sałatka prowansalska




Zmieniony przez - samiz w dniu 2013-10-06 00:52:15

Zmieniony przez - samiz w dniu 2013-10-06 00:53:16
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 374 Napisanych postów 11555 Wiek 47 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 103104
Hej .
Zaglądam bo i wiek podobny..
Tak co do diety:
W każdym posiłku ma być źródło i białka i tłuszczy i węgli...
Wasa out. Kuraka zamień na indora lub wieprz, wół, ryba..
Sam kurak to nie posiłek.
Z reguły trzymamy się zasady że owoce rano lub po treningu i w granicach rozsądnych.
Warzywa zielone - w sporych ilościach, bez liczenia w bilansie. Chyba że Przełożone zadecydują inaczej.
Poczytaj sobie "Co jedzą Ladies" tam masz kopalnię informacji..
Powodzenia
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 6363 Wiek 40 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 139336
Fajnie leci, ale na moje oko za mało jesz Z czego przytniesz za parę miesięcy? Sama zaczynałam od 1900 + zielone nie liczone i całkiem długo na takiej misce leciałam w dół.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2292 Wiek 46 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 108590
samiz
Założenia - 1700kcal, 120B/150W/tłuszcze
Ułożenie miski jest najtrudniejsze! niby dobrze wyszło z białkiem i ww, ale brakuje kalorii.


samiz, bo Tobie tłuszczy brakuje. Wg założeń, które przyjęłaś powinnaś ich mieć 70g a u Ciebie w misce są tylko 52g, stąd takie braki w kaloriach.
No i powodzenia życzę .

"Nigdy nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady, bo wiara w siebie to połowa sukcesu".

Dziennik:
http://www.sfd.pl/[FIT]amadi__W_pogoni_za_zdrową_sylwetką_podsum/str.36,54_-t930827-s54.html

ART:
Dieta bez glutenu:
http://www.sfd.pl/Dieta_bez_glutenu__czyli_co_Ladies_powinna_wiedzieć.-t940054.html#post0 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 85 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3639
Corum - zmartwiłaś mnie tą wasą, jem tylko 1 plasterek dziennie, wydawała mi się najlepszą alternatywą do innych chlebów z marketu
schrimp2 - trochę się boję zwiększać kalorie, trenuje tylko 3xtyg i podczas treningu myślę, że koniec, więcej nie dam rady, a jak wyjdę z siłowni to zaczynam mieć wyrzuty sumienia, ze mogłam dać z siebie wiecej.
amadi - dziękuję za podpowiedź, faktycznie zabrakło tłuszczu!

Pytania:
1. Czy powinnam sobie dołożyć coś aerobowego między treningami siłowymi?
Pytanie raczej retoryczne, ale moja kondycja jest niska, Dziś pierwszy raz zrobiłam małą wytrzymałościówkę: 15 przysiadów - 1 podskok, 14 przysiadów - 2 podskoki i t.d... i myślałam, że serce mi wyskoczy.
2. Czy liczyć fasolkę szparagową do bilansu?
3. Powinnam zamienić wasę na płatki owsiane?

Miski na kilka dni do przodu wrzucę dziś w nocy albo jutro, bo rodzina rwie się do internetu, a u nas tylko mobilny, i tylko jeden.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15301 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 189806
Corum

Wasa out.


A czemu out? Jeżeli skład ma dobry i nie ma zaleceń odgórnych do niejedzenia nie widzę przeciwwskazań, żeby nie zjeść wasy

Proszę, nie rzucajcie szablonami a jak nie jesteście pewne to lepiej nic nie pisać bo później zamieszanie się robi.

"pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody" Obliques

Don’t be a follower. Be a leader even if for a while you are only leading your shadow.

Aktualny DT -> http://www.sfd.pl/Arphiel_2013__ciąg_dalszy_:_D/podsumowanie_str._25-t937085-s29.html#post8 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2292 Wiek 46 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 108590
samiz spróbuję podpowiedzieća
1/ na to chyba przyjdzie czas jak zrzucisz trochę kg, szkoda stawów. A z resztą, coś sobie zostaw na później . Często mniej znaczy lepiej .
2/ fasolki nie wliczasz
3/ możesz, ale nie musisz...Martucca gdzieś pisała, ze trzeba patrzeć na skład i że niektóre są naprawdę dobre.

"Nigdy nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady, bo wiara w siebie to połowa sukcesu".

Dziennik:
http://www.sfd.pl/[FIT]amadi__W_pogoni_za_zdrową_sylwetką_podsum/str.36,54_-t930827-s54.html

ART:
Dieta bez glutenu:
http://www.sfd.pl/Dieta_bez_glutenu__czyli_co_Ladies_powinna_wiedzieć.-t940054.html#post0 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15301 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 189806
Jako aero zacznij od intensywnych spacerów, nie rób wytrzymek bo niczym one teraz nie będą się różniły od radosnego machania kończynami a co gorsze mogą zakończyć się kontuzją. Jak już złapiesz kondycję to powoli zacznij truchtać na zmianę z marszem aż będziesz mogła biegać (a w między czasie trochę spadnie kg i stawy przystosują się do takiego wysiłku)

Nie masz problemów z cukrem/insulinoopornością?

"pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody" Obliques

Don’t be a follower. Be a leader even if for a while you are only leading your shadow.

Aktualny DT -> http://www.sfd.pl/Arphiel_2013__ciąg_dalszy_:_D/podsumowanie_str._25-t937085-s29.html#post8 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w uzyskaniu odpowiedniej figury

Następny temat

SPAM edycja kolejna :-P

Bóle stawów, przyczyny i leczenie Bóle stawów, przyczyny i leczenie Kalendarz wydarzeń IFBB 2018 Kalendarz wydarzeń IFBB 2018 Podciąganie nóg na drążku w zwisie Podciąganie nóg na drążku w zwisie Jagody goji - opinie i przepisy Jagody goji - opinie i przepisy Ćwiczenia na płaski brzuch Ćwiczenia na płaski brzuch Joanna Ucińska - ocena sylwetki Joanna Ucińska - ocena sylwetki ZŁOTA Anita i konflikt zawodniczek ZŁOTA Anita i konflikt zawodniczek Bartosz Leoniewski wygrał w Las Vegas! Bartosz Leoniewski wygrał w Las Vegas!