SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zbilansowana do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 460

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 384
witam, bylem wczesniej na diecie zbilansowanej, niestety tak poobcinalem ze po zrzuceniu 7kg jadlem ok 2k kcal i zlapal mnie zastoj, a nie bylo z czego obcinac, dlatego polecono mi abym obliczyl na nowo zapotrzebowanie i ulozyl na nowo diete

wyglad mojego tygodnia - caly czas w chacie pomijajac
17.00-18.00 silowy FBW 3x/tydz
19.00 60m basket 3x/tydz
24.00 30m hiit 3x/tydz
okazyjnie basen

zapotrzebowanie jakie wyliczylem to ok 2800-2900 kcal
moja budowa to prawdopodobnie endo

dieta wyglada tak :



2,7 b (34,6%) / 1,03 t (31,9%) / 2,27 w (33,5%)

nie wiem jak dopchac te 200 kcal, czy moge pozostawic ten maly deficyt ? (wiadomo ze w 100% nie obliczylem dokladnie zapotrzebowania)

czy powinienem cos pozmieniac ?
z gory dzieki

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 92

Wzrost: 183

Obwód klatki: ~108

Obwód ramienia: 40

Obwód talii: ~93 na kałudnie

Obwód uda: 61

Obwód łydki: 43

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ---

Aktywność w ciągu dnia: Uczelnia

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: ---

Odżywianie: ---

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: ---

Stan zdrowia: ---

Preferowane formy aktywności fizycznej: FBW 1x silka; 2x dom
3x 60m basket po silowym
3x 30 min HiiT wieczorami
basen okazyjnie


Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: ---

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: ---

Stosowane wcześniej diety: zbilansowana
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 545 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2926
yyy warzywa wliczasz do bilansu wtf?
Zmniejszyłbym ilość białka bo będzie tego ze 2,6-2,7 na kg masy ciała, tak żeby max było 2.5 (jak nie jedziesz hardkorowo to 2.2 stykło by)
Po siłowym na pewno wywal jabłko wrzuć jakieś źródło białka + węglowodany.

Ogólnie tak jakoś słabe zestawienie tego wszystkiego troche
moja propozycja :
1 - owsianka + jajka
W około treningowych wyrzuciłbym owoce i warzywa, no po treningu mógłby być banan zamiast jabłka.

Jak wcinasz kuraka fajnie by było żebyś to szamał z kaszą/ryżem(nie koniecznie dużą porcją) Migdały z kolacji wrzuciłbym do śniadania.
Nie robisz chyba HIIT'a w dni treningowe?

/pzdr

Pomogłem? Walnij SOG'a!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 545 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2926
I jeszcze jedno - nie ma czegoś takiego jak szybka redukcja, może być redukcja zaplanowana w jakimś okresie czasowym (0.5-1kg tygodniowo to było by dobrze jakby opadało, powyżej już organizm byś katował)

Na pewno tych kcal więcej trzeba będzie dopchać, bo warzyw nie powinieneś uwzględniać w bilansie, a tak mi się przynajmniej wydaję. Na start żadnego deficytu, bilans zerowy. Potem będzie zastój przyjdzie czas na obcinanie.

/pzdr

Pomogłem? Walnij SOG'a!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 133 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1846
Zmieniony przez - stoma90 w dniu 2011-06-05 22:39:43
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 384
i tu mam spory problem teraz, gdyz ostatnio Faftaq radzil, abym wywalil koniecznie owsianke ze sniadania to raz, a po treningowym dal jablko z ryzem cynamonem oraz odzywke, a tak godzine pozniej jakas rybe/bialko i warzywa, to dwa ? :S
konflikt interesow i kogo teraz sluchac... : /

zazwyczaj lacze: posilek - silowy - posilek - basket - posilek
a w pozostale dni HiiT przed ostatnim posilkiem
a nie mozna robic HiiTa w dni treningowe ?

wiem ze nie ma czegos takiego jak szybka redukcja, ale w ankiecie cos trzeba bylo wybrac :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 545 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2926
Co do drugiego źle wykminiłem sprawę - zmieszanie jabłka z cynamonem i ryżem ok, sądziłem że coś takiego jak kumpel robisz, że na siłce po treningu od razu jabłko, a w domu sam ryż i białko mieszał :E
Jeżeli tak to może być, bo będą te węgle i białko.

HIIT jest mocnejszy niż zwykłe aeroby, dlatego lepiej robić go w dni nietreningowe.

Na początku trochę zkichałeś sprawę że wcinałeś tylko 2tyś kcal. zastój wiadomo że będzie przy tym oczywisty. Co do śniadania to nie widzę problemu w 60g owsianych na wodzie + trochę rodzynek i orzechów/migdałów do smaku.

/pzdr

Pomogłem? Walnij SOG'a!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 384
no nie, w przeciagu 15 min po skonczeniu silowego jem jablko, ryz, bialko na wodzie, wszystko razem, po jedzeniu ide pograc w kosza, po koszu ide zjesc kuraka z grila z warzywami

no bo wczesniej mialek spartolony metabolizm i jak jadlem te 2k kcal to bylem przezarty, teraz na 2k kcal mysle caly czas o zarciu tylko bo glodny

no owsiane platki zostaly okreslone jako "przereklamowane"
jesli bym mial je wrzucic spowrotem (bo wczesniej jadlem) to musialyby byc na 200ml mleka 0,5% inaczej ich nie przelkne ...

czyli podsumowywujac, konkretnie ktore rzeczy powinienem zmienic, oprocz obnizenia bialka i podbicia kcal z wegli ?

Zmieniony przez - uzurpator9 w dniu 2011-06-06 15:18:39
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 432 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 11565
Anonim BS a dlaczego odradzasz migdałów na kolacje?;-
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na duże przytycie dla osoby chudej, aktywnej, ciężko i długo pracującej.

Następny temat

prośba o sprawdzenia diety.

Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Phil Heath ryzykował życiem! Łukasz Sosiński - ocena sylwetki Anna Nawrot - ocena sylwetki