SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zawodny zaprasza na kufel gainerka

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 108958

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3352 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 46894
ruski dobry jezyk wole niż angielski

roman był po fecie chyba i ryj mu wywinęło
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 136 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12205
Witam... Mam pytaie moze nie odpowiedni dzial ale mi sie wydawal ok, a wiec Zaczynam maly cykl Posiadam CP + ZMA + Vitaminy Olimpu i Omege i jest problem odnosnie spozywania Witamin(zma,Vitaminy,Omega)
i czy takie zestawienie bedzie ok Rano przed sniadaniem Vita Olimpu + Omega, Przed snem ZMA + Omega czy taki uklad moze być z góry dzieki !!!

Zmieniony przez - .kola w dniu 2007-05-14 22:53:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 3046 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 55582


ogladaliscie juz shreka 3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 3451 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 77039
Omega+Witaminy do sniadania
ZMA na noc

nikogo nie ma?

Zmieniony przez - adriano18 w dniu 2007-05-15 11:38:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9317 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 45818
ja teraz skończyłęm kopac rów 50cm szeroki i 4m długi prostowniki fajnie się rozgzały http://bundles.sfd.pl/../../buziaki/1.gif[/img] teraz posiłek Jogurt naturalny + owocwe i regeneruje się na sfd teraz posiłek Jogurt naturalny + owocwe i regeneruje się na sfd teraz posiłek Jogurt naturalny + owocwe i regeneruje się na sfd [img]../../buziaki/7.gif" alt="" />

PRO MODERATOR DZIAŁU

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 13351 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 51286
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 3451 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 77039
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 12202 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 152582
to chyba fotomontaż chociaż na zblizeniu wygląda... naturlanie
z daleka jakby mu ktos kotleta przed smażeniem przykleił

Podaj że piwo mie!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 4191 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 102834
jeżeli jesz takie kotlety to współczuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 12202 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 152582
Czystsze i bez dziury
Nie dopisałem ze wygląda jak kotlet podczas rozkładu

Zmieniony przez - Adrian1310 w dniu 2007-05-15 15:44:01

Podaj że piwo mie!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

tabela "rekordów"

Następny temat

Szerokie spodnie