Temat został odczytany 274 razy
    Ankieta - Proszę o pomoc
    Wiek:
    Waga: 30
    Wzrost: 91
    Staż treningowy: 184
    Obwód pasa: 1 rok
    Obwód klatki piersiowej: 102
    Obwód uda: 110
    Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): 56
    Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby): Split FBW 3x w tyg
    Stan zdrowia: nie
    Preferowane formy aktywności fizycznej: dobry
    Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze): Split
    Wrażliwość na stymulanty: B:2 W:1 T:1
    Cel/problem/opis : Kofeina

Zastój wagi i niskie zapotrzebowanie kaloryczne.

zgłoś naruszenie
  • xyrow
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Na forum: 33 dni
  • LPA: 21
Wiek : 30
Waga : 91
Wzrost :184
Staż treningowy: 1 rok po bardzo długiej przerwie
Obwód pasa102
Obwód klaty:110
Obwód uda:56
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Siłownia + areoby
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : Brak
Stan zdrowia: Dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: Split, FBW
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Białko z Olimpu WPC
Stosowane wcześniej diety/rozkład b/w/t: zbilansowana/low carb b:1.6-2, w:100-150g, t: do bilansu
Wrażliwość na stymulanty: kofeina
Możliwości finansowe:
Cel/problem/opis: Zrzucenie paru kilogramów + sportowa sylwetka

Witam wszystkich. Od jakiegoś roku postanowiłem trochę się "ogarnąć". Historia jakich wiele tutaj. W 6 miesięcy udało mi się zbić wagę ze 104 kg na 94, pozostałe 6 miesięcy to tylko 3 kilo mniej. Ale do rzeczy. Mam problem z bardzo niskim zapotrzebowaniem kalorycznym. Na dzień dzisiejszy utrzymuje wagę przy +- 2000 kcal dziennie. Ostatnie pół roku jechałem na 1800 kcal. Schodząc niżej czułem się fatalnie. Całkowity brak energii + mega zamulenie+ zrąbany humor . Pierwsze 10 kg poleciało przy FBW 3x w tyg plus 20 min cardio. Startowałem z 2600 kcal ujmując po 100 kcal. Stanęło na 2000 kcal gdzie ubywało 0.5 kg tygodniowo. Ostatnie 6 miesięcy to split podzielony na 2 treningi 3 razy w tyg.
Obecnie wygląda to tak:
Pon trening A:
Klata-Wyciskanie hantli leżąc 5s po 12-8 razy
Biceps - Uginanie ramion z rotacją 5s po 10 razy
Barki przód- wyciskanie żołnierskie hantlami 5s -12-10 razy
Brzuch - Brzuszki z unoszeniem nóg 4s po 12-10 razy

Środa trening B:
Plecy -Wiosłowanie hantlami 5s po 10razy
Triceps -uginanie ramion leżąc 5s po 10 razy
Barki - Podciąganie hantli wzdłuż tułowia 5 s 12-10 razy
MC - 4s 12-8 razy

Przerwy około 1 min. Obciążenie na oko czyli tak żeby zrobić plan. Jak wyrabiam 5 s z powtórzeniami to dokładam następny tydzień. Przykładowo na bicepsa teraz mam założone na hantel 15 kg plus gryf nie mam pojęcia ile ;) Nie wiem czy mało czy dużo-niech ktoś oceni. Staram robić się wszystko technicznie, czyli 1s podnoszenie 2 s opuszczanie, cały czas napięcie, jak najmniej kiwania się, jak najwięcej izolowania
Piątek trening A i następny tydzień Pon. Śr. Pt. BAB.
Po każdym treningu 20 min cardio na rowerku tętno 150-170.

Ktoś zapyta gdzie nogi. Uraz z dzieciństwa lewej stopy. Przy FBW robiłem siady z niewielkim obciążeniem ale skończyło się to tym, że ledwo w robocie chodziłem. Max co mogę robić to MC i rowerek. Praca fizyczna nie męcząca. Do zapotrzebowania kalorycznego wliczałem współczynnik aktywności 1.2. Teraz przy 91 kg licząc na szybko 91X24x1.2= 2600 kcal. A ja utrzymuję wagę przy 2000 kcal. Na chwile obecną chciałbym zejść do 85 kg, żeby pozbyć się oponki, ale nie umiem tych magicznych 91 kg przekroczyć. Najdziwniejsze jest to, że redukując z 104 kg na obecne 91 udało się przybrać trochę mięśnia. W "bicepsie" jest teraz 38 było 36. Klata 110 było 108, ale dużo otłuszczony byłem. Brzuch niestety praktycznie bez zmian. ze 105 na 102 przy zgubionych 13 kg ... . Nie wiem co myśleć o tym wszystkim. Było by miło jak by ktoś rzucił okiem na ten cały miks mój i wskazał jakiś kierunek. Do kompletu jeszcze przykładowy dzień diety (codziennie liczę kalorie i zapisuje).

Śniadanie 5.00
- Platki owsiane 60g
-Olimp WPC 35g
-Banan 120g
-Mleko 2 -110g B: 38 T:8 W 73g 525 kcal

2 Śniadanie 10:00:
Tuńczyk w oleju 120g + warzywa (pomidor ogórek sałata papryka)
B : 29g T:7g W: 15g 203 kcal

Lunch 01.00:

Kurczak smażony z keczupem 260g + warzywa
B: 47 T: 28 W:16 466kcal

Obiad 17.00:

Stek wołowy plus warzywa 130 g:
B: 20 T: 30 W:5 360 kcal

Kolacja: WPC 35g + mleko 2%
B:30 T:4 W:9 188kcal

Suma: B:165 T: 78 W:97 1750 kcal

Dzień przykładowy bo staram się jeść rożnie. Często orzechy, ryby, czasem smażę czasem paruje, dużo jajek przeważnie gotowane plus majonez i zielenina lub smażone czyli jajecznica z boczkiem lub pieczarkami. Koło 15 tygodniowo idzie. Nie jem chleba, makaronów. Tylko czasami ryż ciemny lub kasza jaglana... wszystko wliczane do bilansu. Przeważnie 35g WPC olimpu. Raczej nie przepadam za owocami. Tyle co banan do owsianki i jakieś jabłuszko czasem 2 do 4 tygodniowo.

Bardzo, ale to bardzo nie lubię cardio. Wolę poprzerzucać 1 godzinę trochę żelaza niż 20 min cardio robić, ale cóż :) jak trzeba to trzeba.
Mam nadzieję, że komuś będzie chciało się to przeczytać i ocenić co warto zmienić a czego nie ruszać. Pozdrawiam.





1487701434000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • BPL-G Fizjoterapeuta
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 40330
  • Wiek: 30 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 361467
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: kilka
wrzuc swoje odzywianie w szablonach z potreningu.pl
FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia [http://www.fizjosteo.pl/]
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5, 01-015 Warszawa
[https://www.facebook.com/FizjoOsteo]
1487748325000
zgłoś naruszenie
  • Remik7 Ćpaj Sport
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32939
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228919
  • Status: Ekspert
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html 
NAJCZĘŚCIEJ POLECANE SUPLE !!!
[http://www.sfd.pl/***NAJCZĘŚCIEJ_POLECANE_w_OiS***-t963318.html]


NIE WIESZ JAKI CYKL SOBIE UŁOŻYĆ? ZAJRZYJ
-[http://www.sfd.pl/***Gotowe_zestawy_ze_znanych_produktów_sklepu_SFD***-t793565.html]


1487773622000
zgłoś naruszenie
  • xyrow
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Na forum: 33 dni
  • LPA: 21
Zaraz to ogarne ;)
1487786150000
zgłoś naruszenie
  • xyrow
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Na forum: 33 dni
  • LPA: 21
Trochę to trwało, ale dodaje po trochę :) Zacznijmy od dzisiaj ...


1488050566000
zgłoś naruszenie
  • xyrow
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Na forum: 33 dni
  • LPA: 21
Pomijam warzywa, sałata, papryka, pomidory, ogórek, zielona cebulka, i dużo kopru ;)


1488051041000
zgłoś naruszenie
  • xyrow
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Na forum: 33 dni
  • LPA: 21
Na razie tyle. Coś trzeba będzie dodać lub uzupełnić to postaram się to w miarę szybko zrobić.
Dzień 24 lutego ... bilans trochę ponad 2000 bo robiłem trening B + cardio, więc wole być trochę nad limitem niż pod ;)





Zmieniony przez - xyrow w dniu 2017-02-25 20:48:31
1488051762000