SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zastój w redukcji

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4079

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1523
Po 5 miesiącach i redukcji 20 kg, od miesiąca mam zastój, pomimo odcinania kalori,cyrkulacji weglowodanami,dodaniu spalacza nie idzie w dół ani trochę.
Siła rośnie,mieśnie twardnieją,sylwetka "ładnieje" ale tłuszcz nie znika.
Co zrobić żeby ruszyło w dół ? Bo z brakiem efektów moja motywacja spada drastycznie.
Dieta jest ( zapotrzebowanie 2900 kcal, odcinam około 600 kcal)

B:2g/kg WW: dni treningowe;2g/kg, nie treningowe:0,5-1,5g/kg
Trening FBW 4x w tyg
Areoby po treningu: 20 min bieżnia

Trening :
Przysiad ze sztangą 12/8/6
Wyciskanie na płaskiej 12/8/6
Martwy Ciąg 12/8/6
Podciąganie na drązku: 12/8/6
Francuskie wyciskanie hantli: 12/8/6
Uginanie rmion ze sztangą: 12/8/6




Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 103
Wzrost : 179
Obwód klatki : 108
Obwód ramienia : 39
Obwód talii : 95
Obwód uda : 63
Obwód łydki : 43
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 24,9% (wg:http://tanita.sportkonsulting.pl/go/ac/521/id/19/tanita/tanita-bc-418-ma.htm)
Aktywność w ciągu dnia : praca, szkoła
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu siłownia - FBW
Odżywianie : Dieta rozpisana i trzymana
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : wszystko ok
Stan zdrowia : ok
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Akturalnie scorch
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak wszystie :)









Zmieniony przez - xszwaicarx w dniu 2012-07-30 12:44:42
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2400 Napisanych postów 49403 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 314924
na początek wywal nabiał na rzecz mięsa/ryb, zamiast FBW 4x w tyg, daj 3x, w to miejsce jakiś crossfit.

Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2012-07-30 12:58:24

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1523
Z jajek zrezygnować ?
Serek wiejski jem zawsze przed snem, w ciagu dnia staram sie unikać produktów mlecznych lub jesc w małych ilosciach.
Co jeszcze zmienić ?

Dieta z dnia nie treningowego :

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2400 Napisanych postów 49403 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 314924
z jajek nie, z serków itd całkowicie/do kilku razy w tygodniu. resztę zostaw jak było, nie kombinuj.
ogólnie spojrzałem dopiero teraz na wagę i bf, kcal może być mało, po wstępie myślałem, że to już bliżej 10 niż 20%.

Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2012-07-30 13:19:11

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1523
Czyli w nietreningowe mam utrzymywać poziom WW jak w treningowe ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2400 Napisanych postów 49403 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 314924
nie, myślałem, że to nowa rozpiska, w nietreningowe poza serkiem jeszcze tuńczyka bym wywalił, a węgle podbił o ok 100g.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1523
OK, wywale te serki

Zapotrzebowanie liczyłem wg wzoru z podwieszonych:
TDEE = BMR + TEA + TEF + NEAT

BMR= (9,99*103)+(6,25*178)-(4,92*24)+5 = 2028
TEA= 191
TEF= 10%
NEAT= 400
I wyszło 2880


Może probować zmienić diete na jakąś "innowacyjną" jak JEM , NIE JEM czy podobne ?
Czy zostać przy tym co jest wywalić serki i czekać na efekt ?
(Motywacja zaczyna mi siadać jak nic sie nie dzieje )

Zmieniony przez - xszwaicarx w dniu 2012-07-30 13:54:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 9947 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52544
Wprowadź zmiany i obserwuj. I nie jęcz, jak baba.

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 1017 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 41538
Tydzień przerwy od redukcji co 8-12 tygodni (dieta zgodna z zapotrzebowaniem), to jeden z bardziej skutecznych zabiegów zapobiegający zastojom.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 886
LukaszK
Tydzień przerwy od redukcji co 8-12 tygodni (dieta zgodna z zapotrzebowaniem), to jeden z bardziej skutecznych zabiegów zapobiegający zastojom.


o :D
Dzieki za to Lukasz bo obijam sie od jakiegos tygodnia i mialem od jutra brac sie do roboty bo samopoczucie sie pogorszylo na mysl o ewentualnym jojo, teraz wroce do treningow i diety szczesliwy bo, z tego co piszesz, wyjdzie mi to na dobre ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 665
Wszystkie uwagi kolegów wyżej bardzo trafione . Masz również duży zapas w kombinowaniu z aerobami. 20 minut to naprawdę rozgrzewka jak liczysz na spektakularne efekty .
Wrzuć 30 minut , zwiększaj o 5 minut co tydzień . Jak dojdziesz do 60 minut , ciśnij póki widzisz efekty .
Pózniej zmiana na interwały .

U mnie bieżnia nawet po kombinowaniu czasem , intensywnością i metodą również przestała przynosić efekty przy bf około 15% .
Zrobiłem zmianę na rowerek - interwał , znów był postęp ,
Trzeba zaskakiwać organizm i być cierpliwym.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odżywianie, kreatyna..

Następny temat

Woda - skutki uboczne