logo
zamknij zamknij

Zastój redukcji

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 602

0 5 0
napisał(a)
szymekendo
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 26 lat Na forum 156 dni Przeczytanych tematów 148
Płeć : mężczyzna
Waga : 94
Wzrost : 175
Obwód klatki : 101
Obwód ramienia :33
Obwód talii : 100
Obwód uda : 62
Obwód łydki : 41
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 40%
Aktywność w ciągu dnia : Srednia, kurier paletowy
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW,
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, spacery,
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : białko, vitamax d3+k2 i żen-szeń guarana



Witam. Zacznę od tego ze mam 27 lat, 175cm wzrostu aktualna waga około 93,5 kg przy około 35-40%bf. Zacząłem redukcje 31 października ubiegłego roku z waga startowa 104 kg. Z kilku kalkulatorów dostępnych na Internetach wyciągnąłem średnia i wyszło mi żeby utrzymywać wage potrzebuje około 3000kcal. Wiec na starcie obciąłem 500 kcal i spokojnie sobie redukowalem i fajnie wszystko szlo, gdy zatrzymywało sie do dwóch tygodni to obcinałem o kolejne 100 i tak zatrzymałem na 2200kcal. Po rozmowach z kolega i przeliczeniu przez niego zapotrzebowania z którego wyszło mu 2700 kcal dołożyłem 300kcal do swoich i od dwóch tygodni jestem znowu na 2500 kcal przy makro 190b, 90t i 233w, waga delikatnie wzrosla i tez mnie delikatnie wzdęło. Dodam tez ze od początku redukcji trenuje 3 razy w tygodniu "fbw sakera" z wk. Doradzi mi ktoś co mogę zrobić żeby dalej pomalutku waga leciała? W załączeniu dodaje przykładowy dzień jedzenia.

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
redukcjia1
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 153 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9698
platji kukurycziane i sos gotowy do wywalenia jak waga bie spada to doluz aktywnoscu cieplo sie robi to zacznij biegac plywac na basenie i pojdzie albo druga opcjia wejsc na bilans 0 i podkrecic metabolizm tylko dodawaj powoli kcal 100 co tydz
napisał(a)
Patryk23si
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 906 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15536
witam, polecam wyczyścić diete z wszelkiego przetworzonego jedzenia jak chelb, makaron , płatki kukurydziane gotowe sosy itp. Mleko w takiej ilości na pewno też ci na redukcji nie pomoże tylko spowolni. Możesz też wrzucać po treningu jakieś aero np, orbitrek albo na rowerze sobie pojeździć.
1
napisał(a)
szymekendo
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 26 lat Na forum 156 dni Przeczytanych tematów 148
Ok dzieki za zainteresowanie tematem.. Ale proponujecie narazie zostac przy tej kaloryce?
1
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1133 Napisanych postów 23676 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 293888
Dlaczego sugerujesz się wagą?
Istotna jest ogólna kompozycja sylwetki, jak się zmieniły obwody?

Dieta jest uboga odżywczo, produkty typu kukurydziane płatki, sosy, mąka sarita do wyeliminowania, dodatkowo jest sporo mleka. Wzbogać swoje menu o warzywa, owoce, a także zróżnicuj źródła lipidów. Brakuje kwasów tłuszczowych o3 (DHA I EPA) nadrabiaj tłustą rybą 2-3 w tyg.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
szymekendo
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 26 lat Na forum 156 dni Przeczytanych tematów 148
Od poczatku redukcji w pasie zleciało 4 cm, w biodrach 7cm, klatka 6cm, udo 3cm, łydka 2 cm.
Płatkami kukurydzianymi nabijam węgle, bo w sumie ciezko mi z tym idzie, a nie wiem czy słodkie to dobra alternatywa, mąki uzywam tylko do gofrów, no mleka troche duzo, ale bez problemu moge go ograniczyc, ryb jem duzo, to był tylko przykładowy dzien, lubie te szproty w sosie pomidorowym z biedronki i makrele wędzoną.


Zmieniony przez - szymekendo w dniu 2017-03-18 11:48:27
napisał(a)
Patryk23si
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 906 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15536
zamiast kukurydzianych możesz jeść owsiane, kasza gryczana będzie bardzo dobrym zamienikiem ryżu a te szproty w pomidorach to tej nie jest dobre jedzenie. Makrelka może być.


Zmieniony przez - Patryk23si w dniu 2017-03-18 12:56:48
napisał(a)
szymekendo
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 26 lat Na forum 156 dni Przeczytanych tematów 148
za ryżem i tak nie przepadam, chociaz makaronu nie chciałbym zamieniac bo bardzo lubie.
A sniadania tłuszczowo białkowe jak jajecznica a kolecja weglowodanowa to dobre rozwiazanie?
napisał(a)
Patryk23si
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 906 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15536
śnaidanie bialko + tłuszcz jak najbardziej moze być, ww na kolacje też mogą być tylko w rozsądnej ilośći i na pewno nie z płatków kukurydzianych czy chleba
1
napisał(a)
redukcjia1
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 153 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9698
makaron mozesz jesc pelnoziarnisty albo z pszennicy drum
napisał(a)
szymekendo
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 26 lat Na forum 156 dni Przeczytanych tematów 148
Ogólny zarys co do poprawy juz mam ;) ale gdybym nie chciał rezygnowac z gofrów i to jaką polecacie mąke?



Zmieniony przez - szymekendo w dniu 2017-03-18 13:41:19
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na masę do oceny, 71kg

Następny temat

Badania

ZAPRASZAMY NA DEBIUTY 2018 ESP EUROPE SPORT POWER - 17-18.02.2018

DEBIUTY PZKFITS SUMMER EDITION NA FIWE 2017

Stephanie Davis w Polsce

Zapraszamy na FIWE 2017 - 09-10.09.2017 w Warszawie

Jak aspiryna i inne NLPZ hamują przyrost mięśni?

3 ćwiczenia idealne pod BJJ i nie tylko

Powrót do formy po wakacjach, jak zacząć?

Jarmuż - co w sobie kryje?