SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zastój na redukcji

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1561

napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2800 Napisanych postów 17700 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 759445
Jem chlebek!
2
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 231 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2821
Struc
anunnak80
Struc
Ja bym zresetowal hormony. 2 tyg normalnego zarcia i powrot to deficytu oraz zwrocenie uwagi na jakosc jedzenia.

Za 3tygodnie urlop tak więc nie będę sobie wtedy żałował odkladam dietę i się zresetuje.
Co masz namysli jakość jedzenia? Bo staram się pilnować co jem i wszystko sam przygotowuje.


Mam na mysli nieprzetworzoone jedzenie. Niektorzy np mysla ze chlebek jest zdrowy ;)

Praktycznie zero przetworzonego jedzenia a chleba nie jem pół roku już czasem wpadnie jakaś bułka ale to przy ładowaniu i to sporadycznie.

You don't get what wish for, you get what you work for.

napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2800 Napisanych postów 17700 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 759445
Co za ludzie!
Nasi ojcowie jeszcze teraz modlą się o chleb!
Wróćcie do korzeni!
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 238 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3101
ojan
Co za ludzie!
Nasi ojcowie jeszcze teraz modlą się o chleb!
Wróćcie do korzeni!

Panie Janie. Chlebek kiedyś, a teraz to zdecydowanie dwie inne rzeczy.
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 231 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2821
Panie Janku tu gdzie przebywam chleb nie ma chyba już nic wspólnego z chlebem wszystko sztuczne i nadmuchane jak sobie człowiek sam to nie będzie miał.
1

You don't get what wish for, you get what you work for.

napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2800 Napisanych postów 17700 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 759445
Mąka + drożdże i chleb gotowy.
Tak robię - dodatki siemię lniane, pestki dyni słoneczniki, otręby pszenne mogą być ale nie muszą (rzadko kto dokładnie je przeżuje).
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 231 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2821
A zakwas Pan robi czy tylko drożdże i mąka i czekamy do wyrośnięcia

You don't get what wish for, you get what you work for.

napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2800 Napisanych postów 17700 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 759445
Żona zostawia kilka łyżek na tzw. zakwas i daje do lodówki do następnego pieczenia.
Uważam (i nawet tak sam robiłem), że wystarczą same drożdże. Nie zauważyłem różnicy w smaku czy konsystencji wypieku.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 231 Wiek 38 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2821
Spróbuję i zobaczę co z tego wyjdzie, tak więc pójdzie w sobotę na ładowanie.

You don't get what wish for, you get what you work for.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 28 Wiek 51 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 6031
/quote Zasady ogólne redukcji są niezmienne: mniej jeść niż potrzebuje organizm. /quote

a to dziwne, co piszesz, aż muszę przekazać dietetykowi z potreningu.pl Jestem cały czas na redukcji i jem więcej niz potrzebuję, też było to dla mnie dziwne, ale tak ma być podobno. Jeden z was mija się z prawdą w każdym razie. Chyba że dla należałoby uściślić co to znaczy, jeść mniej niż organizm potrzebuje. Jeść wg chcenia, czyli naturalnego zapotrzebowania, gdy jestem głodny to jem, czy też wg rozpiski kalorii i składników na cały dzień, tydzień, miesiąc....
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DT Struc - rower, bieganie, kalistenika, ruch, zdrowie

Następny temat

Aktywne wakacje, czyli siła i bieganie

Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Chlebek bananowy z orzechami Chlebek bananowy z orzechami 7 przykazań stosowania węglowodanów 7 przykazań stosowania węglowodanów Ciasto z rabarbarem - wersja light Ciasto z rabarbarem - wersja light