Temat został odczytany 273 razy

Zastój fbw.

zgłoś naruszenie
  • jakkjakk
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 132
  • Na forum: 108 dni
  • LPA: 1129
Cześć. To tak, ćwiczę siłowo od 6 miesięcy na masie, zawsze ten sam fbw.

Myślę że skoczyło 3.5 kg mięsa, ale od 1.5 - 2 miesięcy całkowity zastój, ani mm do przodu.

Zaczynałem od figury szkieleta, biceps z 24.5 do 26, teraz pełniejsza figura, trochę tłuszczu bez tragedii, ale faktycznie nic się nie chce zmienić.

Mój trening od 6 miesięcy, przez 3 miesiące robiłem 4 razy tygodniowo, potem przeszedłem na 3 razy na tydzień.

Nogi: przysiady 4 serie x 12 powtórzeń z hantlami 2x10kg + przysiady z piętami nad ziemią 1 x 12 z 2x10kg.

Klatka: rozpiętki 4 x 12 z hantlami 2x10kg + 12 pompek.

Plecy: martwy ciąg 2 x 12 z hantlami 2x10kg + (nie wiem jak to nazwać dobrze) pochylenie i rozchylanie zgiętych rąk na boki (trochę jak rozpiętki to wygląda) 2 x 12 z 2x10kg.

Barki: wymachy hantlami 2 x 12 z 2x10kg + wyciskanie hantli z rotacją 2 x 12 z 2x10kg.

Brzuch: 1 x 12 podciąganie nóg na drążku + 2 x 12 scyzoryki + 1 x 12 wznosy tułowia.

Biceps: uginanie przedramion 4 x 12 z 2x10kg ( dwie serie są z chwytem młotkowym ).

Triceps z klatką: wyciskanie hantli leżąc ręce szeroko ( w dwóch seriach lekko zmieniam że wyciskam hantle by się dotknęły) 4 x 12 z 2x10kg.


Zależy mi szczególnie na bicepsie i klacie bo są naprawdę za słabe nawet jak do reszty, tylko może jeszcze przesadzam. Np. robić biceps 2 razy w tygodniu tylko po ile serii wtedy już chyba dużo nie wiem, proszę ogólnie o pomoc. Martwego ciągu w ogóle nie czuję czy normalnie czy na prostych nogach, za miesiąc kupię większe ciężary, na nogi czuję że też mógłbym trochę więcej dać radę, na klatkę też czuję że większe hantle trzeba, na biceps dałbym rady większe lekko.

Aha no i kim jestem 16 lat, 62kg,18% bf.


Zmieniony przez - jakkjakk w dniu 2017-02-24 22:00:18
1487969283000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • NigdyNieMiałemLepszegoBrzucha
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 38
  • Na forum: 304 dni
  • LPA: 1768
Przydałoby się zdjęcie żeby ocenić czy faktycznie piersi i biceps odstaje.
1487973580000
zgłoś naruszenie
  • jakkjakk
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 132
  • Na forum: 108 dni
  • LPA: 1129
Coś takiego, trochę fat nieprzyjemny ale radzono mi dalej masować.










Zmieniony przez - jakkjakk w dniu 2017-02-24 23:29:55
1487975314000
zgłoś naruszenie
  • FiQus
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6012
  • Wiek: 82 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 79581
Plan trzeba modyfikować co jakiś czas, nic tu nie odstaje dużo do zbudowania masz jeszcze, troche cierpliwości
1488023712000
zgłoś naruszenie
  • jakkjakk
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 132
  • Na forum: 108 dni
  • LPA: 1129
Cierpliwość jest ok czyli ćwiczenia zmieniać rozumiem i powinno pomóc spróbuję w takim razie.
1488025814000