Temat został odczytany 6583 razy

Zapotrzebowanie na składniki pokarmowe

zgłoś naruszenie
  • Kufu
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 29
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 164
Witam,
chciałbym sobie ułożyć dietę, obliczylem zapotzrebowanie kaloryczne (wyszlo mi jak licze waga * 24 = 2151,36
kalorii a jak np. licze ze strony http://serwisy.gazeta.pl/zdrowie/0,51205,1833732.html to wychodzi 2650 wiec nie wiem ktorym sie sugerowac.. te 500 kalorii roznicy to sporo;/

obliczylem tez Body fat ale nie moge znalezc jak sie oblicza zapotzrebowanie dzienne w gramach białek, węglowodanów i tłuszczów ...
zapewne był taki temat na forum ale jakoś umknał mojej uwadze..
i jak juz bede mial te informacje to mam skorzystac z jakichs tabel i jesc tyle odpowiedninch produktow zebym zjadal mniej wiecej takie ilosci tych skladnikow jak sobie wylicze?


i trzecie pytanie:
czy przez 2 tygodnie zdarze pozbyc sie tkanki tluszczowej z brzucha jezeli bede codziennie stosowac trening HIIT (chyba najefektywniejszy do tego typu celow...?)
oczywiscie wiem, ze teoretycznie jest to niemozliwe jezeli zaczynalbym od 0 ale juz wczesniej cwiczylem i tego tluszczu na brzuchu nie mam zbyt duzo.. 182cm 66,5kg. Miesnie mam juz dosyc (nawet bardzo) dobrze wytrenowane takze teraz wystarczy pozbyc sie tluszczu, ktory je zaslania)

pozdrawiam i prosze o odpowiedz:)
Kufu

1183243806000
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • Kufu
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 29
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 164
znalazlem arkusz w excelu dziennik posilkow i on wyliczyc ilosc bialek itd. takze to juz zalatwione
jezeli mozna , to prosze o odp. na pozostale 2 pytania (wg. czego liczyc zapotzrebowanie kalorii - w tym arkuszu tez jest waga * 24 takze chyba to bedzie dobre? na forum widze, ze tez tak licza , a drugie pytanie, to czy przez 2 tyg beda jakiekolwiek efekty?)


przy okazji zadam jeszcze inne pytania:)
3. tluszcz (np. ten na brzuchu) odklada sie z tluszczu z np. masla czy tez potraw tlustych czy z cukrow w slodyczach i innych produktach..
4. diete ukladac tak zeby lacznie sporzywac (tutaj podaje to co mi wyliczyl ten arkusz) 132 gramy bialka, 66 tluszczu i 179 g weglowodanow? czyli lacznie przez caly dzien mam zjesc niecale 400g pokarmu? czy to sie jakos inaczej liczy?:)
5. czego stanowczo unikac przy ukladaniu takiej diety.. jakich produktow?
6. cukier w slodyczach to to samo co weglowodany w np. makaronie?


pozdrawiam, mam nadzieje, ze jasno sie wyrazilem i mnie zrozumiecie chociaz jest juz pozno takze jak co to napiszcie co jest niejasne, to jak wstane poprawie:)



Zmieniony przez - Kufu w dniu 2007-07-01 02:05:08
1183247970000
zgłoś naruszenie
  • soltys88
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11601
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 11 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 70678
  • Trenuje: 13
3. odklada sie z dodatniego bilansu kalorycznego, czyli ze wszystkiego w sumie, zalezy jak diete ulozysz
4. nie wiem jakie zapotrzebowanie Ci wyszlo ale ogolnie rzecz biorac masz tyle pokarmu zjesc B+ww+tl
5. cukier w slodyczach to cukier prosty a makaronie zlozony, powinienes unikac cukrow prostych, chyba ze w porach okolotreningowych
Sky is the limit!
[http://www.sfd.pl/Indywidualne_Sporty_Ogólnorozwojowe-f101.html] zapraszam
1183278254000
zgłoś naruszenie
  • Kufu
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 29
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 164
dzieki
a zapotzrebowanie to mi roznie wychodzi;/ jak licze waga *24*aktywnosc to jakies 2100-2200 -> to jest dobry wzor? bo jak w necie z jakichs kalkulatoryw licze to mi wychodzi (czasem duzo) wiecej.


thx jeszcze raz za odp i czekam na pozostale odpowiedzi:)
1183283546000