Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 40081 razy
  • Autor

    Zapadnięta klatka piersiowa

  • Luke94
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 7
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 12

    Wysłano 12 kwietnia 2009 10:59

    zgłoś naruszenie

    Witam. Mam problem i to dość długo. Mam wklęśniętą klatkę piersiową i od kilku miesięcy zaczynam się nią martwić - szczególnie psychicznie. Nic mnie nie boli, to tylko efekt wizualny, ale mam małe problemy z wydolnością organizmu. Podczas uprawiania sportu, po 2 minutach jestem bardzo zmęczony ;/. Dużo osób zwróciło mi ostatnio uwagę, więc chciałbym zaczerpnąć od Was rady jak to skorygować. Czy można to w ogóle skorygować ?
    Czytałem o tym trochę i pozostaje albo operacja, albo dużo ćwiczeń.
    Wolałbym to 2, wiadomo dlaczego.
    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi, w najbliższym czasie wrzucę zdjęcia. Mam 14 lat i ważę 47 kg. Mam niedowagę. Jeśli możecie, to napiszcie coś o dobrej diecie, jak można szybko nabrać masy :)
  • Wysłano 12 kwietnia 2009 11:26

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • tomas69
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 912
    • Wiek: 23 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: Od 1 września 2008
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 10929

    Wysłano 12 kwietnia 2009 11:26

    zgłoś naruszenie
    Witam
    miałem dokładnie to samo co ty.. i męczyło mnie to od zawsze byłem u wielu specjalistów i rehabilitantów ale nic nie pomagało. Również na forach pisali że ćwiczenia nic NIE dają. Wiec postanowiłem zrobić operacje metodą nussa czyli wstawienie na 2 lata płytki ze stopu metalu bo sam lekarz mi powiedział że ćwiczenia nie tylko te "rozciągające" ale siłownia mogą tylko pogorszyć bo mięśnie zamiast wypychać klatkę jeszcze bardziej ja ucisną do środka. Wiec nie marnuj czasu i zdecyduj się na operacje ja miałem miesiąc temu wyciąganą płytkę i ani trochę nie żałuję mojej decyzji.Zrobiłem to też przed wakacjami i gdy poszedłem do szkoły od września już nic a nic nie bolało itp. chociaż nie wiem czy się na wakacje załapiesz bo czeka cię bardzo dużo badań wydolnościowych itp itd. ja zanim miałem operacje 2-3miessiące robiłem badania bo wiadomo jakie są kolejki
    pozdrawiam.
  • chriseq
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 235
    • Na forum: 11 lat
    • Trenuje: gdzies tak bedzie...
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 10909

    Wysłano 12 kwietnia 2009 16:27

    zgłoś naruszenie
    Mam te sama wade genetyczna. Zanim zaczalem cwiczyc na silowni moglem wlozyc sobie w dziure pod klatka calego kciuka. Teraz wciaz jest tam zaglebienie ale do poziomu brzucha dochodzi co najwyzej pol paznokcia. Wiec progres nastapil. Z tym, ze ja nigdy nie mialem problemow z wydolnoscia, gralem w pilke w klubach i nie przeszkadzalo mi to w zadnym innym aspekcie oprocz optycznego.

    Masa pomogla, wieksze cycki wogole odwracaja uwage od jakiegos wglebienia, na rzezbie rzecz jest praktycznie niewidoczna dla niewprawnego oka. Kobiety wogole nie wiedzialy o co chodzi, trzeba byloby im palcem pokazywac nieprawidlowosci.

    Najbardziej czulem ten obszar gdy pracowal w przeoszeniu sztangielki nad glowa lezac prostopadle do lawki ale generalnie wyciskania pod roznym katem, pompki na poreczach etc pomagaly.

    Zreszta zobacz sam jak to wyglada u Sylwka:
    http://www.thegregbradyproject.com/blog/wp-content/uploads/2008/03/sylvester-stallone-rocky-iii-photograph-c12150466.jpg 
  • Luke94
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 7
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 12

    Wysłano 12 kwietnia 2009 19:40

    zgłoś naruszenie
    Dziękuję za wiadomość, ale nie pomogły mi one za bardzo :(
    Chodzi o to, że chcę się dowiedzieć dokładnie z jakich ćwiczeń trzeba korzystać.
    Boję się operacji, bo po niej zawsze są jakieś komplikacje ;/
    Nie mam również warunków do odpowiednich ćwiczeń. Nie mam ławki, ani sztangi. Tylko hantelki. Jestem jak na razie zdany na dużo pompek, brzuszków, skakanki i ćwiczeń rozciągających. Pragnąłbym wypowiedzi kogoś doświadczonego.
    Dziękuję bardzo ;)
  • tomas69
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 912
    • Wiek: 23 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: Od 1 września 2008
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 10929

    Wysłano 12 kwietnia 2009 21:54

    zgłoś naruszenie
    chłopie nie bój się nic jakie komplikacje? to jest bezpieczne lecz szczerze bardzo bolesne. a to ze mięśnie zniwelowały dziurę to tylko dlatego że była ona mała ale pamiętam że kolega z sali miał dziurę gdzie szło wlać 0.5l coca-coli.
  •  
    SFD

      Wysłano 12 kwietnia 2009 23:25

      zgłoś naruszenie
      Witam!
      Masz zapewne szewska klatke piersiowa. Borykam sie z tą sama wada. Moja jest dosyć duza, mimo to przeszkadza mi tylko wizualnie, pojemnosc płuc i wydolność mam na wysokim poziomie. Jeżeli powoduje to u Ciebie problemy z wydolnościa, warto zastanowić sie nad opercja. W dzisiejszych czasach stosuje sie juz praktycznie tylko metode Nussa, Ravitch(polegajacy na łamaniu żeber i "ukladniu" klatki na nowo) poszedł do lamusa. Nuss polega na włozeniu na okres 2 lat płytki, która ma wypychac mostek. Jest to metoda bardzo bolesna, ogranicza w początkowej fazie sport, po wyjeciu płytki zdazaja sie rzadko komplikacje, jak np. odma płucna(ogolnie rzeczy zwiazane z płucami). Jest jeszcze jedno wyjscie... Koncowe efekty działania nie zostały jeszcze opisane nigdzie w Polsce, aczykolwieg wiem z relacji pewnej osoby iz ta metoda działa. Metoda polega na używaniu specjalnej pompki próżniowej, która ma podciagac mostek do gory. Metoda nie sprawia bólu(na początku "dziwne uczucie"), okres po jakim klatka powinna "znormalniec" to około roku(oczywiscie to ma byc POLACZONE Z CWICZENIEM MIESNI KLATKI NA SIŁOWNI). Po dokladniejsze dane trzeba zgłosic sie do doktora Orkiszewskiego w Poznaniu
      Dr Marek Orkiszewski (c.v.)
      tel. (+48) 601 871 440
      e-mail: marek.orkiszewski@gmail.com

      Klinika Certus
      Grunwaldzka 156
      60-309 Poznań
      Z tego co wiem jako jedny w Polsce zajmuje sie sprowadzaniem pompki, jest jednym specjalista w jej dziedzinie. Co do ceny pompki... Pamietam ze gdy dowiadywałem sie o to wychodziło na polskie około 2000zł.. Ale to było przy NISKIM kursie Euro, teraz napewno jest drożej.
      Sam chyba zdecyduje sie na pompke prózniowa. Nuss jest mi nie w smak, przeczytałem o nim relacje wielu ludzi i powiem jedno... Zniecheciło mnie.
      PS Cwiczeniami NICZEGO nie zmienisz w samym mostku. Mozesz co najwyzej zamaskowac troche wade. Jezeli jest nisko(tak jak w moim przypadku) to górne partie miesni brzucha, ogolnie klatka jej srodkowa część.
      Pzdr dla Ciebie

      Zmieniony przez - tit_num w dniu 2009-04-12 23:34:42
    • chriseq
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 235
      • Na forum: 11 lat
      • Trenuje: gdzies tak bedzie...
      • Płeć: Mężczyzna
      • LPA: 10909

      Wysłano 13 kwietnia 2009 00:05

      zgłoś naruszenie
      Nie zgodze sie z kolega wyzej. Tak jak napisalem, mi wyraznie cwiczenia pomogly. Duze ciezary zmieniaja w pewnym stopniu budowe kosci.
    • tomas69
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 912
      • Wiek: 23 lat
      • Na forum: 6 lat
      • Trenuje: Od 1 września 2008
      • Płeć: Mężczyzna
      • LPA: 10929

      Wysłano 13 kwietnia 2009 08:58

      zgłoś naruszenie
      ALE JAK MASZ MAŁA WADE!! powiedz mi miałeś taką dziurę że wlewali ci pół litra wody??!
      ja też miałem nie za dużą ale i tak chciałem mieć operacje bo trochę się pocierpi a efekt jest o 2 nieba lepszy.. ja może i bym też bez operacji wyćwiczył ale kumpel z sali na bank nie jak on leżał i kładł telefon na klacie to go nie było widać z boku.
      pozdro.

      zaraz zrobię fotkę to wrzucie i pokaże wam jak wygląda ta płytka

      Zmieniony przez - tomas69 w dniu 2009-04-13 09:11:23
    • tomas69
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 912
      • Wiek: 23 lat
      • Na forum: 6 lat
      • Trenuje: Od 1 września 2008
      • Płeć: Mężczyzna
      • LPA: 10929

      Wysłano 13 kwietnia 2009 09:15

      zgłoś naruszenie


      długa na szerokość klatki
    • tomas69
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 912
      • Wiek: 23 lat
      • Na forum: 6 lat
      • Trenuje: Od 1 września 2008
      • Płeć: Mężczyzna
      • LPA: 10929

      Wysłano 13 kwietnia 2009 09:15

      zgłoś naruszenie


      gruba na szerokość kciuka
    • tomas69
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 912
      • Wiek: 23 lat
      • Na forum: 6 lat
      • Trenuje: Od 1 września 2008
      • Płeć: Mężczyzna
      • LPA: 10929

      Wysłano 13 kwietnia 2009 09:16

      zgłoś naruszenie


      przez te dziurki była przyszyta do mięśnia (widać po rysach w jaki sposób była wyciągana )

      Zmieniony przez - tomas69 w dniu 2009-04-13 09:17:22