logo
zamknij zamknij

Zagubiony w temacie i prośba o radę, bądź nakierowanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 754

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Zdjęcie sylwetki (mile widziane)

Wiek

Waga

Wzrost

Staż treningowy

Obwód pasa

Obwód klatki piersiowej

Obwód uda

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

Stan zdrowia

Preferowane formy aktywności fizycznej

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

Wrażliwość na stymulanty

Możliwosci finansowe

Cel/problem/opis

napisał(a)
th3xpro
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 342 dni Przeczytanych tematów 63
Witam mam na imię Maciek, mam lat 18.
Mój wzrost to 181, a aktualna waga 77kg około, a to moje wymiary: (są chyba nawet lepsze minimalnie teraz)
Obwód karku: 37.0 cm
Obwód klatki: 98.0 cm
Obwód talii: 83.0 cm
Obwód ramienia: 33.0 cm
Obwód przedramienia: 27.0 cm
Obwód nadgarstka: 17.0 cm
Obwód uda: 54.0 cm
Obwód łydki: 36.0 cm

Chodzę na siłownię już od ponad 4 miesięcy, 3 razy w tygodniu. Przez 3 pierwsze miesiące trzymałem dietę i ćwiczenia od fabryki siły na redukcję.
Udało mi się to zrobić w dosyć dobrym stopniu. Tuż po tej całej redukcji, dalej ćwiczyłem z nią, lecz samemu bez jakiegoś nadzoru. I ostatnio zacząłem próbować wyrzeźbić sobie brzuch przez różne ćwiczenia, a co do diety to trzymałem ją przez 5 dni, a w weekend pozwalałem sobie na normalne posiłki i tak w kółko. Przez ten czas chyba przez efek jojo (tak myślę), waga wzrosła mi z 74 do 77kg.
Wyglądam teraz dobrze lecz chciałbym ważyć te 70 kg i wyrzeźbić w końcu ten brzuch. Dlatego teraz tutaj moje pytanie co mam robić, kupić/ułożyć nową dietę i dalej ćwiczyć, nie wiem białko zacząć brać? (Dodam, żadnych nigdy w życiu suplementacji nie robiłem).

Prosiłbym o pomoc, bądź dobrą radę.
Wiem, troszkę pogmatwane ale ciężko mi to opisać :/
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1183 Napisanych postów 42194 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 378336
Na początek wypełnij ankietę działu:
http://www.sfd.pl/Regulamin_i_ANKIETA_dzialu_Junior_SFD_-t816238.html


Zmieniony przez - BPL-G w dniu 2017-04-12 00:02:05

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Marian 87.
Ekspert
Szacuny 219 Napisanych postów 6122 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 219829
Skoro 5 dni trzymałes dietę a 2 dni nic nie kontrolowanes to mogłeś bezproblemowo przytuc
napisał(a)
pborek
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 3638 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 21277
Jak chcesz mieć efekty dietę trzymaj cały czas. Jeżeli jesteś powiedzmy 5 dni na deficycie -200 kcal co daje 1000 kcal w 5 dni a w weekend sie najesz syfu i nadrobisz 2000 kcal to brzuch nagle rośnie :) Albo wykup dalej dietę albo sam działaj . Ważne żebyś był systematyczny .

Jak pomogłem to nie skąp sog-a :D

napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 618 Napisanych postów 33756 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236743
bo liczy się bilans tygodniowy, w weekend musiales porzadnie nadrabiac
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1183 Napisanych postów 42194 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 378336
Zależy dużo od tego jak wyglądają te 'normalne' posiłki. Jeden cheat w weekend spokojnie powinien wystarczyć.

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsza suplementacja

Następny temat

Dieta i odżywki

Salted caramel brownie bez pieczenia

Siedem symptomów przetrenowania

Kabanosy - porównanie okiem dietetyka

Fakty i mity dotyczące zdrowej diety

Dieta na masę a brak apetytu - jak sobie z tym radzić?

Zdrowe odżywianie - jak zacząć? Podstawy żywienia dla początkujących

3 najczęstsze błędy popełniane przy planowaniu cyklu „masowego” na farmakologii

Kreatyna a spadki - jak im przeciwdziałać?