SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zagubiony Junior

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 673

Formularz - Proszę o pomoc

Zdjęcie sylwetki (mile widziane)

Wiek

Waga

Wzrost

Staż treningowy

Obwód pasa

Obwód klatki piersiowej

Obwód uda

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

Stan zdrowia

Preferowane formy aktywności fizycznej

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

Wrażliwość na stymulanty

Możliwosci finansowe

Cel/problem/opis

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 73
Wiek :17 ( za kilka miesięcy 18 )
Waga :99,5
Wzrost :188
Staż treningowy: od początku treningów będzie prawie 2 lata, po pół roku treningu miałem przerwę na 3 miesiące a później wznowiłem treningi
Obwód pasa: 97
Obwód klaty:110
Obwód uda:62
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często):Poprzednio piłka ręczna przez 4 lata, aktualnie siłownia 3 razy w tygodniu, poprzednio fbw oraz 5x5 bill starr oraz intensywnie deskorolka kilka razy w tygodniu zależnie od pogody i sezonu, zimą z 2 razy tygodniowo maksymalnie, latem i wiosną kilka razy w tygodniu
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: Myślę że dobry, lecz niedługo będę miał zabieg chirurgiczny
Preferowane formy aktywności fizycznej: treningi siłowe i deskorolka
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Jabłczan kreatyny, białko izolat i bcaa
Stosowane wcześniej diety/rozkład b/w/t: 20, 25, 55
Wrażliwość na stymulanty: raczej brak
Możliwości finansowe: Raczej średnie bo nie zarabiam sam, za to mam dość sporo czasu na przygotowanie i dogadanie się z rodziną co chce jeść
Cel/problem/opis: Cel - stawiam na ogólną sprawność z siłą, sylwetka to część drugoplanowa.

Problem: Problemem jest to czy powinienem teraz redukować czy masować, dwa miesiące temu próbowałem zejść z wagi - zeszło 10 kg (104-94kg) lecz ze skutkami ubocznymi mianowicie źle się czułem, brak energii, ograniczona koncentracja. Teraz już wiem że to była przyczyna zbyt dużego zejścia z kalorii. Kompletnie nie wiem jak się zabrać za dietę ponownie, czytałem wiele rzeczy na ten temat lecz nadal nie jestem w stanie się odnaleźć. Myślę że trening dzielony mi odpowiada.

edit: Nie wiem czy to coś wniesie bądź zmieni ale zapomniałem powiedzieć o mojej asymetrii klatki piersiowej, dokładniej polega to na zrośnięciu się dwóch żeber jedną chrząstką, lekarz powiedział że to nie zmienia nic prócz estetyki, pojemność płuc w normie. Nie wiem jak to się ma do pracy klatki piersiowej.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1326 Napisanych postów 27716 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 205681
ja bym redukował. Oczywiście kcal na początku mocno nie ucinaj, żeby metabolizm się nakręcił. Z klatką jeśli to wada genetyczna to nic nie zrobisz
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 73
A jak z rozkładem białka/węglowodanów/tłuszczy? Bo naprawdę nie wiem już jak to ułożyć.
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1476 Napisanych postów 45142 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 444681
Również skłaniałbym się ku redukcji mimo ze masy miesniowej wiele nie ma i po niej bedzie dosc chudo

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 73
Do zamknięcia, dzięki za pomoc.
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1476 Napisanych postów 45142 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 444681
Nie ma co zamykać, nieaktywny dosc temat szybko spadanie na dalsze strony

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 740 Napisanych postów 34662 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 254617
jak chłopaki, redukuj to do końca, a pozniej powoli dokładaj kilogramy


Zmieniony przez - Remik7 w dniu 2017-04-17 17:14:28
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena planu treningowego SPLIT 4 dni 2x partia tydzień.

Następny temat

Nie zalać się :(

Jak nie marnować swojego czasu na siłowni? Jak nie marnować swojego czasu na siłowni? Legenda boksu Oscar De La Hoya i sex taśma Legenda boksu Oscar De La Hoya i sex taśma Alex Woodson - życie zaczyna się po 40 Alex Woodson - życie zaczyna się po 40  20 rzeczy, których nigdy nie powinieneś robić w komercyjnej siłowni 20 rzeczy, których nigdy nie powinieneś robić w komercyjnej siłowni Proteinowe chia Proteinowe chia 35 wskazówek kulturystycznych dla Twoich mięśni 35 wskazówek kulturystycznych dla Twoich mięśni McKenzie Flinchum - elastyczna crossfiterka McKenzie Flinchum - elastyczna crossfiterka Mini-fasting - rodzaj postu dla kondcycji, zdrowia i sylwetki Mini-fasting - rodzaj postu dla kondcycji, zdrowia i sylwetki