SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Zaczynam od zera

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 457

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 747
Dzieńdobry nazywam się Dominik mam 17 lat mam 186 cm wzrostu i wagę 84 zaczołem chodzić na siłownie potrzebuje planu ćwiczeń 4 dniowego ,diety i aerobów a w tych sprawach jestem zielony wymiarów nie wypełniłem ponieważ narazie nie ma co wypełniać prosiłbym o opinie doświadczonych osób moim celem narazie jest zredukowanie masy ciała z tłuszczu w razie potrzeby mogę pododawać swoje foty do tematu zależy mi na rzetelnych wypowiedziach w razie czego moje gg :876910
Dziękuje i Pozdrawiam
PS.Prosze nie spamić bez sensu
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1385
Myśle ze trener na silce CI szybciej pomoze ;)
napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3154 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 24717
Trening ustalisz w odpowiednim dziale. 4 dniowy będzie to pewnie split w wersji A oraz B w schemacie: A, B, wolne, A, B, wolne, wolne.

Diete poczytaj w podwieszonych, znajdz temat moralesa na temat ukladania diety + 10 wskazowek, rozpisz diete i wklej ją do odzywiania lub tutaj. Nie zapomnij o podliczeniu BTW i ich rozkladzie w posilkach.

Aeroby przy odchudzaniu i 4 dniach siłowni polecam dać 2 x w tygodniu, ale dodać po treningu też troszkę aero. Polecam wolny trucht.

Z supli jak nic wczesniej nie cwiczyłes polecam podstawowo - omega 3 + witaminy + ewentualnie białko dla uzupelnienia diety, szybkiego dobrego bialka po treningu.