SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Z chuderlaka do mięśniaka.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2313

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 53
Witam wszystkich.
Nie wiem czy dobrze robię zakładając nowy temat bo z tego co widzę i tak pełno ich tutaj jest noo ale ok.

Opiszę sytuację podług schematu jaki jest tutaj używany:



Płeć : Mężczyzna

Wiek : 18

Waga : 70-75

Wzrost : 190cm

Cel treningowy : Przybranie na masie, wzrost siły, sylwetka może trochę później.

Staż treningowy na siłowni : Ćwiczyłem od czasu do czasu ale to było sporadycznie.

Uprawiane inne sporty : Jazda na rowerze no i mam zamiar się zabrać za bieganie i grę w tenisa.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : sztangielki 2x2kg jeden sztangielek robiony domowymi sposobami ok. 9kg no i ławka z gryfem i obciążnikami (też robiona ale wygląda to całkiem nieźle).

Dieta : brak diety. Chociaż z chęcią bym jakąś rozpoczął.

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : Brak

Ostatnio przerabiany plan: Może to i nie jest plan ale teraz 2 lata pracowałem jako uczeń w firmie budowlanej no i wiadomo worki z gipsem, rusztowanie itp...

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): ---
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 7409 Wiek 46 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 39811
KOJAK2

zapraszam do lektury moich postow w tematach ponizej:
(czytaj wszystko UWAZNIE)

[http://www.sfd.pl/FBW_do_oceny_i_korekty!_Proszę_o_pomoc!-t696520.html] 

a KONKRETNY PLAN DLA SIEBIE,ze szczegolami znajdziesz opisany tutaj:

[http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html] 

to jesli chodzi o plan.

teraz pare postow do lektury:

[http://www.sfd.pl/Cw_na_brzuch_do_5x5-t702937.html] (odpowiednie cwiczenia na brzuch)

[http://www.sfd.pl/Trening_FBW-t381663-s2.html] (nick: drsquat) ( podstawy-dobor cwiczen w planie calosciowym)

[http://www.sfd.pl/progresja-t460928-s2.html] (jak zwiekszac obciazenia)

[http://www.sfd.pl/Ocena_plan-t694723-s2.html] (o tym,co tak naprawde jest wazne)

[http://www.sfd.pl/Brak_postępów_mimo_planu_i_diety-t690061-s2.html] (o zastoju,wprowadzaniu zmian,delodingu...)

powodzenia!

troche sie pospieszylem.
no ale nic...lektura zawsze sie przyda.


"Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : sztangielki 2x2kg jeden sztangielek robiony domowymi sposobami ok. 9kg no i ławka z gryfem i obciążnikami (też robiona ale wygląda to całkiem nieźle). "

z takim wyposazeniem,to tylko:

http://www.sfd.pl/Trening_w_domowych_warunkach-f308.html


Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2011-08-23 14:46:52

"live and die in the squat rack"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 53
Ok dziękuję, przeczytam.
A coś o przybraniu masy też ta znajdę ??
napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 7409 Wiek 46 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 39811
KOJAK2

masa=dieta

"live and die in the squat rack"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 53
Ehhtak sobie to wszystko poczytałem i to wszystko nie jest wcale takie proste :/

Czyli mam rozumieć że nie posiadając jakiegoś profesjonalnego sprzętu mam zacząć od takich ćwiczeń jak pompki, brzuszki przysiady itp??

Czy na tej ławce ze sztangą też wyciskać na klatę ?

Noo i zapewne zacząć więcej jeść jajek twarogu itp ??

A i czy jakbym zaczął biegać to nie będzie to przeszkadzało w przybraniu masy ?

Zmieniony przez - KOJAK2 w dniu 2011-08-24 14:02:24
napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 7409 Wiek 46 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 39811
KOJAK2

albo organizujesz sprzet minimum:

- laweczka uniwersalna(czyli taka z regulacja kata nachylenia),
- 1 para sztangielek z mozliwoscia regulacji obciazenia+talerze do nich,min 20-30kg/na sztangielke,
- drazek

juz wtedy mozesz zabrac sie za plan,ktory podalem w linku

lub

trening domatora(ale o tym juz wiesz)

lub

karnet na silownie

lub

zmiana zainteresowan


jak przesadzisz z bieganiem,to zaraz zamienisz sie w wiora,a nie bedziesz budowal mase.
wszystko zalezy od zarcia.

Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2011-08-24 14:06:47

"live and die in the squat rack"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 53
Te sztangielki i drążek to jeszcze jeszcze ale dlaczego ta ławeczka musi być regulowana ?? Moja wygląda dokładnie* jak te na siłowni tyle że jest na prosto.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1780 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 28854
bo będziesz musiał kiedyś też robić klatkę pod skosem

Robisz to co zawsze = dostajesz to co zawsze

http://www.sfd.pl/dawid099_/_sylwetka_na_plus-t843897.html 

napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 7409 Wiek 46 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 39811
KOJAK2

jw

to nie znaczy,ze Twoja jest zla.

"live and die in the squat rack"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 53
Ok. Ale i tak chyba najlepiej będzie jak zacznę od podstaw. Tylko muszę sobie to jakoś najpierw poukładać.
napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 7409 Wiek 46 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 39811
KOJAK2

?

najpierw sprzet
potem plan z linku nr 2 .

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening bez żelastwa

Następny temat

Nierówne mięśnie brzucha

IFBB Diamond Cup Cacak Serbia 2018 IFBB Diamond Cup Cacak Serbia 2018 Puchar Polski Południowej PZKFITS - Kraków 2018 Puchar Polski Południowej PZKFITS - Kraków 2018 Domowa granola Domowa granola Uniwersyteckie Mistrzostwa Polski  PZKFITS 2018 Uniwersyteckie Mistrzostwa Polski PZKFITS 2018 Rozciąganie statyczne zmniejsza siłę Rozciąganie statyczne zmniejsza siłę Kurkuma - właściwości, zastosowanie, dawkowanie Kurkuma - właściwości, zastosowanie, dawkowanie Mniej węglowodanów to lepsza pamięć? Mniej węglowodanów to lepsza pamięć? 9 rzeczy, które każda sprawna osoba powinna dać radę zrobić 9 rzeczy, które każda sprawna osoba powinna dać radę zrobić