SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ZŁY TRENING KALTKI (wyciskanie płaskie)!!!!!!!!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1007

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 125 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1311
Chcę sie zapytać i poradzić was o trening klatki.
Na siłowni chodze rok wyciskam 95kg , mam 16 lat i waże 81kg. I teraz
KLATKE ZAWSZE ROBILEM TAK ŻE W WYCISKANIU NA PŁASKIEJ ŁAWCE , ROBILEM ZAWSZE SERIE NA MAKSA (ile mogłem).
Np.dziś zrobilem 5 serri na płaskeij ławce ,
- 70kg 12 razy (wiecej nie moglem)
- 75kg 7 razy (więcej nie moglem)
- 75kg 6 razy (więcej nie mogłem)
- 80kg 4 razy (więcej nie moglem)
- 90kg nie wzielem!!!!!!!!
I taki koleś z siłowni powiedzial mi ze źle robie klatke , bo mecze sie na każdej serii , że dlatego mi siła nie idzie , i powinienem robić te pierwsze serie nie na maksa żeby zostawić zapas siły na większe ciężary , a tak to sie zmęcze i nie moge wycisnąć więcej.
JUŻ MI TO MÓWIŁO KILKA OSÓB . JAK TO JEST ??? CZY PRZEZ TEN CZAS ŹLE ROBILEM KLATKE?????

ZRYTY ŁEB _^_( )_^_

ZRYTY ŁEB _^_( )_^_

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44860 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Taki koleś miał 100% racji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj chętnie pomożemy, ale daj

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

DZIĘKI INFORMACJOM, KÓRE PODASZ będzie można od razu przejść do konstruktywnej i KONKRETNEJ pomocy w Twojej sprawie.

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 324 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3728
swieta prawda !!! robisz tak ze w pierwszych 3 seriach masz zapas sily przynajmniej na 3x wiecej, pozniej moze robic wymuszone ;))
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc(jak to często bywa)

Następny temat

do Michala i do wszystkich !!!!!!