SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Yersinias Deutsch intensiv/ AKTUALIZACJA-s. 21

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 27022

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
01.05.2015

Warzywa: Szparagi, mix warzyw - mrozonka, awokado, salata, pomior, ogorek
Napoje: 1,5L Wody 1 x herbata zielona
Suple: Omega3, kwas foliowy, chelat magnezu+B6, olej z wiesiolka, witamina E
Trening: Nr 1 by Obli / A





Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 6131 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 38046
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
AKTUALIZACJA:

Pomyslalam sobie, ze czas na mala aktualizacje. Bedac ostatnio w Polsce zrobilam sobie badania hormonalne oraz krzywa cukrowa. Wyszlo, ze prawdopodobnie mam niedoczynnosc tarczycy, PCOS oraz odpornosc insulinowa. Ladne kombo. 5 maja mam planowana wizyte u mojego lekarza oraz kolejne badanie krwi. Zobaczymy co on powie. Zapewne dostane skierowanie do endokrynologa. W zwiazku z tym, ze tak nieladnie sie u mnie podzialo, trzeba profilaktycznie zaktualizowac diete.
________________________________________________________________________________________________

Dieta:

Za rada dr Kaszki i dr Prerii wprowadzam nastepujace zmiany:
- BRAK glutenu
- BRAK nabialu
- kurczak i łosoś OUT
- OGRANICZENIE warzywa krzyżowe, straczki
- WPROWADZAM SUPLEMENTY: poza omega3 i kwasem foliowym, ktore bralam dotychczas, chelat magnezu+B6, olej z wiesiolka, witamina E oraz jesli zajdzie taka potrzeba, jod
- BTW 100/75/120 podzielone na rowno miedzy 3-4 posilki
- dieta oparta o niski i sredni ladunek glikemiczny
- w tygodniu 4 posilki, w weekend 3
- DO DIETY WPROWADZAM takze nowosci: mieso z krolika, kaczki, moze i ges, watrobe wolowa (200g/tydz), dorsz swiezy, ktorego sama bede wedzic, a takze wedliny domowego wyrobu, wiec prosze sie nie dziwic kielbasom i szynkom w moich miskach. Beda hand-made. W malych ilosciach chleb bezglutenowy domowej roboty, makaron gryczany. Z warzyw to co do tej pory omilajam szerokim lukiem, a wiec swiezy szpinak, mrozonki, a gdy w ogrodzie obrodzi takze kolorowa marchew, buraki, rzodkiewki. Poza tym inne warzywa, ktore wpadna mi w oko podczas zakupow
- and last but not least: WODA, w ilosci 3L/dzien. Tu musze nieco powalczyc, bo czasem Hydro Coach nie wystarcza, a ja siedze z sucharem w pysku

Trening:

Generalnie ostatni miesiac to bylo takie troche opyerdalanie sie. Czesto wypadal trening, a cardio to juz zapomnialam jak wyglada. Trzeba to zmienic. Liczac sie z tym, ze na banka 2 treningi silowe w piatek mi wypadna, wychodzi na to, ze aktualnym planem polece do konca maja. Do tego czasu, albo przeanalizuje dostepne treningi, albo uloze cos sama. A poki co plan na maj wyglada tak:

Pon Silownia
Wt Kettelbell Interwaly+Streching (ew. rower)
Sr Silownia
Czw Streching
Pt Silownia
So Basen/Rower/Ponton/ ew. nadrabianie treningu - REST
Nd Basen/Rower/Ponton - REST

Poki co zalozenia treningu silowego pozostaja takie same, z tym, ze wprowadzilam pewne zmiany

Trening silowy:

Trening A
Przysiad ze sztanga na plecach
Wyciskanie sztangi skos góra
Wioslowanie sztanga
Uginanie podudzi ze sztangielka (wczesniej zakroki)
Wznosy z opadu
Plank max czas

Trening B
RLD
Wyciskanie sztangi stojąc
Podciagniecia na drazku nachwytem w szer. rozst. (krzeslo/guma) Max powt.
Bulgary (wczesniej wykroki)
Zbieranie grzybkow / MC na jednej nodze
Pompki klasyczne max powt.

Po treningu silowym, jesli bedzie jeszcze sila to rower, ale wyglada to raczej watpliwie, bo zwykle nogi odmawiaja posluszenstwa W kazdym razie, rower pozostaje priorytetem jako cardio (z zalecenia dr.Kaszki - sekju )

Interwaly

Tu wrzucam dowolny trening z PowerWorkoutu, bo kettle najlepiej cwiczy mi sie z Ange. Wczesniej mialy byc sliczne interwaly, a efekt taki, ze totalnie zaniedbalam kettle.

Stretching:

Ponownie bede wykonywac z TEGO KANALU + ew., ale nie dodatkowo, raczej jako alternatywa jakas joga? Cel mam taki by poglebic przysiad i ogolnie troche rozruszac stare kosci

Rest:

Sobota i niedziela beda jak poprzednio, moimi dniami odpoczynku. Czasem zdarzy sie w sobote trening silowy, jesli bede miala jakas obsuwa na tygodniu. Niestety w kwietniu pogoda nie dopisywala, a poczatek maja tez jest taki sobie w prognozach. Mam nadzieje, ze od polowy maja wejdzie juz ponton. Rower bede kontynuowac, jak tylko pozwoli pogoda. I chce w koncu na ten basen isc bo juz nie bylam...uhuhuhuuuu (ciekawe czy moj karnet jest jeszcze wazny? )
________________________________________________________________________________________________

No to tyle, mam nadzieje, ze ten plan uda mi sie utrzymac. Nie chce sie na wyrost deklarowac, bo znow nic nie wyjdzie. Zwlaszcza, ze po odejsciu Obli, nie mam wsrod modow osoby nadzorującej. Ale jakby jakas modka/modek chcialby tu nieco konstruktywnej krytyki wniesc, rada sluzyc, cokolwiek, to goraco zachecam Pozostalych Panstwa zapraszam do komciania, ale wszystko w miare rozsadku (Krolowe wy moje )
No to... pierdykniem bo odwykniem!!!


Zmieniony przez - yersinia w dniu 2015-05-02 16:13:25

Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 131 Napisanych postów 12439 Wiek 44 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 85708
yer trzymam kicuki, zeby sie udalo ułożyc tak organizm, zeby zaczal pieknie wspolpracowac :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
Marko, dziekowac

02.05.2015

Warzywa: szpinak, pomidory, papryka, cukinia, cebula, ogorek, rzodkiewka
Napoje: 1,6L Wody 1 x herbata zielona
Suple: Omega3, kwas foliowy, chelat magnezu+B6, olej z wiesiolka, witamina E
Trening: rower ok.5km/40min

Chyba jednak te 4 posilki to dla mnie optymalna ilosc. Wczoraj mimo sporych porcji bylam taka niedojedzona





A taka ribke wczoraj na kolacje wciagnelam godzina wedzenia w dymie o temp. 40 stC, w calym domu dawalo ogniskiem, ale satysfakcja i ten smak nie do podrobienia




Zmieniony przez - yersinia w dniu 2015-05-03 12:13:21

Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
03.05.2015

Warzywa: Szpinak, groszek, mix warzyw - mrozonka, papryka, marchew
Napoje: 1,5L Wody 2 x herbata zielona
Suple: Omega3, kwas foliowy, chelat magnezu+B6, olej z wiesiolka, witamina E
Trening: REST

Nudzi mnie juz ta jaglanka...taka kasza z woda spod kaszy i jajecznica Brakuje mi tez slodkiego smaku. Nie to, ze mam jakies wahania cukru, bo chyba nie mam, a przynajmniej nie czuje tego, ale psychicznie i fizycznie brakuje mi tego.
Ten szpinak z groszkiem to tez mi srednio wyszedl...no ale zjadlam bo zielone w misce musi byc... a spadkow dalej brak...







Zmieniony przez - yersinia w dniu 2015-05-04 09:22:05

Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
04.05.2015

Warzywa: Ogorek, pomidor, mix warzyw - mrozonka, brokul, cebula
Napoje: 2,5L Wody a
Suple: Omega3, kwas foliowy, chelat magnezu+B6, olej z wiesiolka, witamina E
Trening: Nr 1 by Obli/ B + Rower 40min/5km

Nie wiem jak te watrobke zmecze... co prawda nie moczylam jej wczoraj w mleku, bo zapomnialam, ze na obiad watrobka, a jak se przypomnialam to juz czasu nie bylo Co nie zmienia faktu, ze delikates to to nie jest... jak dla mnie nie ma nic wspolnego z deilkatna watrobka z kurczaka. Po treningu plecyi rece bola do dzis (05.05.), a nog dalej nie czuje... no moze lekko posladki








Zmieniony przez - yersinia w dniu 2015-05-05 08:20:05

Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lubiekaszke Redakcja SFD
Ekspert
Szacuny 475 Napisanych postów 13028 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 79804
dr ze mnie żaden ale dzielę się pomocą, którą sama uzyskałam
Najważniejsze jest Twoje samopoczucie i obserwacje. Nie każdemu służy to samo

Co do wątroby to spróbuj wieprzowej. Wołowej nie jadłam ale wieprzową mogę polecić z czystym sercem (a niedawno nawet za drobiową nie przepadałam). Z tym, że ja moczę w mleku min. 24h.
Podczas smażenia śmierdzi jak stare skarpety ale w smaku jest bardzo dobra.

Zmieniony przez - lubiekaszke w dniu 2015-05-05 08:57:18

Zastępca Redaktora Naczelnego serwisów SFD S.A.

Kontakt: agata.szulczynska@sfd.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
dr nie dr, i tak jestem wam wdzieczna

Nie wiem czy u nas wieprzowa dostane. Jutro wybiore sie do rzeznika zobaczyc co maja. Zostal mi 1 kawalek wolowej watroby, ktory zamrozilam i bede miala na przyszly tydzien. Ale tym razem juz wymocze w mleku

A w przyszly wtorek aktualizacja z badan z krwi i usg tarczycy. Powiem poki co tyle, ze ten moj doktorek to niby kuma ze cos nie tego z tarczyca, a jednak jakis nieogar z niego... Zobaczymy co z tego bedzie.

Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
05.05.2015

Warzywa: Mix warzyw - mrozonka, pomidor, ogorek, papryka, cebula
Napoje: 1,5L Wody
Suple: Omega3, kwas foliowy, chelat magnezu+B6, olej z wiesiolka, witamina E
Trening: Rower 1h24min/ca. 11km

Bylam na badaniach krwi. TSH nie wydębiłam, ale udalo mi sie zrobic fT3 i fT4 oraz glukoze i insuline (ponoc lekarz zlecil takze b12 oraz d3). Poza tym we wtorek (12.05) mam USG tarczycy.



No tak, nawet moj tv wie, lepiej co powinnam robic





Zmieniony przez - yersinia w dniu 2015-05-06 07:50:38

Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mój plan do oceny

Następny temat

Redukcja, ćwiczenia i dieta - do oceny. Proszę o pomoc.