SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Yersinias Deutsch intensiv/ AKTUALIZACJA-s. 21

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 26570

napisał(a)
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
21.03.2015

Gemüse:Tomaten, Stange Bohnen, Salat, Gurken, Erbsen
Getränke: 1,5L Wasser

Wypilam, baaaardzo malo wody, wieczorem mielismy odwiedziny znajomych wiec w niedziele rano bylam niedospana. A z braku wody i niedospania w sobote w nocy bolala mnie glowa. Trenio tez nie poszedl po mojej mysli bo widac wyrazny spadek formy :/ Czuje, ze slabne i ta przerwa swiateczna mi sie przyda. Poza tym ciesze sie na nowy trening, a jednoczesnie zastanawiam czym zastapic MC na jednej nodze, bo jednak boje sie o poprawna forme tego cwiczenia :/ Powoli dopracowuje tez plan na najblizsze 2 miesiace. Od kwietnia wprowadze codzienne wieczorne rolowanie i poranne rozciaganie, bo teraz nie zawsze mi to wychodzi. Poza tym dalsza praca nad sila uchwytu i zadbanie o stawy (wszelkie cwiczenia z rotorami czy jak to sie zwie minimum 1 raz w tygodniu, tak dla higieny).

Zdecydowanie chce pozmieniac nieco w diecie (wiecej zieleniny na swiezo, wprowadzic warzywa, ktorych nie jadlam do tej pory na codzien, czesciej jadac ryz i kasze bo wydaje mi sie ze mocno przeginam z ciastowatymi, no i ogranicze na bank kuskus, bo to bardziej makaron, niz kasza, nawet w wersji vollkorn i bio). Powoli zacznya mi sie nudzic owsianka rowniez w wersji plackow. Byc moze sprobuje jaglanki, ale srednio to widze i nie wiem czy nie wrzuce w miejsce owsianej, kanapek z miesem od czasu do czasu. Jesli uda mi sie zrobic fajna kielbaske, to na bank pojawi sie ona w kwietniowo/majowym menu.

Mam tez wrazenie, ze cialo powoli zaczyna stawiac opor diecie. Czasem pojawiaja sie mysli, ze powinnam zjechac z kaloriami do 1400. Czasem 1500 to za malo (czuje czasem glod), czasem, zwykle w weekend, najchetniej ograniczylabym sie do 2 lekkich posilkow. Mam nadzieje, ze nadchodzaca wiosna i wieksza dawka ruchu to zmieni.

Mialam tez w sobote lekka zalamke, bo mimo, ze sa wyniki w cm (uj tam z waga ) to wizualnie nie jest tak jakbym chciala. Wiem, ze musze byc cierpliwa, ale wiecie jak to jest, jak sie mowi, komus z kims sie dlugo nie spotkalo, ze jest sie od 1,5 miesiaca na diecie, a on robi wielkie oczy i dziwi sie ze w sumie to brak zmian...i choc powoli widze ze brzuch sie zmienia, czuje ze cos tam na tych rekach pod tluszczem sie dzieje, dupa tez niby lepsza, to jednak najbardziej dobija mnie fakt (i to jest chyba moj slaby punkt, kompleks, you name it), ze twarz dalej okragla jak ksiezyc w pelni...mam momenty przy krojeniu indyka, ze najchetniej bym sobie ten drugi podbrod wyciela. Brzmi drastycznie, wiem. Ale lek przed tym, ze mimo diety i cwiczen, on juz nigdy nie zniknie jest ogromny. Wiem ze wszystko, co ponizej szyi moge ksztaltowac, moge pracowac z cialem, efekty przyjda predzej czy pozniej i bede sie cieszyc jedrnym cialem, ale ten podbrod to mnie w stan glebokiej depresjii wpedza... Ok wyzalilam sie, a oto spowiedz:





22.03.2015

Gemüse:Tomaten, Salat, Gurken, Radischen
Getränke: 1L Wasser!!! (unglaublich wenich!!!)

Niedziela byla wyjazdowa, wiec podane makrosy so baaardzo orientalne. Pierwszy i ostatni posilek w domu. Za duzo chleba w misce, coz moge powiedziec, wybieralam, to co bylo w miare wartosciowe (lepsze to niz pizza czy hamburger w macu). Poza tym duzo spaceru po Monachium, nie liczylam, ale gdzies 4h chodzenia. Ale z ta woda to sie dobilam totanie i czulam bardzo mocno wplyw tak malej ilosci na bol glowy, ktory meczyl mnie w niedziele (cmil) i poniedzialek rano. Dzis na szczescie przeprosilam sie ze szklanka. Ogolnie to zastanawiam sie jak sobie radzic na sytuacjach wyjazdowych, ktore latem zdarzaja sie dosc czesto u nas. Jeszcze pol biedy jak jedziemy nad wode, na ponton, bo wtedy zawsze biore swoj wikt, ale co z wyjazdami takimi jak w niedziele? Co wybierac?



EDIT: Wlasnie zauwazylam, ze otrzymalam, kolejna pochwale, YAY!!! Cieszam sie niesamowice, bo to oznacza, ze cos tam sie w glowce ustawia i 1,5 miesiaca jednak nie poszlo na marne. Wiosna idzie



Zmieniony przez - yersinia w dniu 2015-03-23 10:16:47

Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

napisał(a)
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
23.03.2015

Gemüse:Bärlauch, Tomaten, Salat, Gurken, Radischen, Lauchzwiebel
Getränke: 3L Wasser, 1x Melisse

Heute nich spezial. Wegen Bauchschmerzen, kein Training :-/



Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

napisał(a)
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
24.03.2015

Gemüse: Stange Bohnen, Tomaten, Gurken, Brokkoli
Getränke: 3,5L Wasser






Zmieniony przez - yersinia w dniu 2015-03-25 08:29:29

Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
kuskus, nie jest "bardziej" makaronem on jest makaronem
A tak przy okazji
Schon in Ordnung?

Wirklich hast du gute Gedanken mit alle diese Paten und weiter halte deine Diät
napisał(a)
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
Oh, hi Obliques! ich freue mich sehr das du mir geschrieben hast

Ach ja, ich brauche mehr mit mir selbst zu arbeiten. Aber (momentan ) es ist besser. Manchmal habe ich Angst, dass etwas falsch gemacht habe, oder dass am ende des Monats, das Resultat sehr schlecht wird.

Jetzt mache ich Pläne für April-Mai (Diät, Training, Deutsch lernen und gesamt Bildung). Ich hoffe es wird besser, weil in letzte Zeit bin ich etwas faul Am Freitag/Samstag werde ich große Zusammenfassung mit Bilder und noch ein Paar Datei posten.



Zmieniony przez - yersinia w dniu 2015-03-25 10:15:15

Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
Aber das "jetzt" Resultat ist eigentlich egal, man muss sowieso Diät halten, wenn man diese gesund hat ist nur ein Vorteil die kleine Änderungen die dein Körper macht sind nicht zu sehen im kurzer Zeit, aber nach einige Monaten wird alles Anders. Du muss nur Geduld haben, so zu aussehen hast du auch nicht in einem Monat erreicht
napisał(a)
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
Und Deine Wörter werde ich drucken un auf meinen Kühlschrank aufkleben Ich hoffe dass das hilft mir mit meinen Ungeduld

Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

napisał(a)
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
25.03.2015

Gemuese:Süßkartoffel, Mangold, Gurken, Linsen, Paprika, Tomaten
Getraenke:3L Wasser
Training: Fahrrad ca 14km/ 55 min.








Zmieniony przez - yersinia w dniu 2015-03-26 13:17:50

Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

napisał(a)
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
26.03.2015

Gemüse: Salat, Tomaten, Gurke, Radischen, Paprika, Sellerie
Getränke: 2,75L Wasser






Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

napisał(a)
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 2843 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 14599
27.03.2015

Gemüse: Kartoffeln, Salat, Avocado, Tomaten, Gurke
Getränke:3L Wasser
Training: Nichts, wegen Reise


Rule #1: Nie nagradzaj się jedzeniem...chyba, ze jesteś psem

Dziennik: http://www.sfd.pl/Yersinias_Deutsch_intensiv/_AKTUALIZACJA_s._21-t1063301-s21.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mój plan do oceny

Następny temat

Redukcja, ćwiczenia i dieta - do oceny. Proszę o pomoc.

Heba Ali: Ta dziewczyna ma powera! Heba Ali: Ta dziewczyna ma powera! Ciasto owsiane z lodami proteinowymi Ciasto owsiane z lodami proteinowymi Rory Leidermeyer - dla niego czas się zatrzymał Rory Leidermeyer - dla niego czas się zatrzymał 5 ćwiczeń wytrzymałościowych dla kobiet 5 ćwiczeń wytrzymałościowych dla kobiet Smakowa, dietetyczna mąka ryżowa - Quamtrax Instant Rice Flour Smakowa, dietetyczna mąka ryżowa - Quamtrax Instant Rice Flour Phil Heath odpowiada na zdjęcia Big Ramiego Phil Heath odpowiada na zdjęcia Big Ramiego „Tiger Classic” czyli Diamond Cup w Rumunii „Tiger Classic” czyli Diamond Cup w Rumunii Andriol z nolvadexem bezpiecznie wspomaga gospodarkę hormonalną Andriol z nolvadexem bezpiecznie wspomaga gospodarkę hormonalną