SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wzory na sciane

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 7661

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 170 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 893
Witam, skad mozna dostac jakies wzory na sciane? badz jak zrobic samemu wzor na sciane do silowni? zeby upiekszyc silownie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 17451 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 99459
Wyklej plakatami będzie szybciej praktyczniej i ładnie będzie wyglądać

Pozdrawiam Duda
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 893 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10101
sa do kupienia takie naklejki na sciane szablony jest kolo co moze ci zrobic szablon z pudzianowskim czy np colemanem fajnie to wyglada nie wiem czy tu mozna linki dawac na allegro

Siłownia jest jak Media Markt..
nie dla idiotów

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 17451 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 99459
odżywek i suplementów oraz firm konkurencyjnych jest zakaz

w tej kwestii śmiało

Pozdrawiam Duda
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 170 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 893
to wez zapodaj link jak mozesz
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1322 Wiek 14 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29358
Dołączam się do prośby.

Trenuj do końca, do upadłego, bo życie to walka, by dążyć do czegoś.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 893 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10101
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 893 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10101
nie pamietam czy to ten akurat koles ale chyba tez moze bo ja wyslałem mu fotke jakiegos byka on to przerobił by pasowało i wysłał mi projekt bardzo fajnie to wychodzi
i jeszcze cos takiego

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=710216593

Zmieniony przez - mutan22t w dniu 2009-08-17 11:42:47

Siłownia jest jak Media Markt..
nie dla idiotów

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1121 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 27960
ja bym sie nie bawił w kupowanie wzorków... jesli miał bym czyms zapełnic sciany to tak jak duda napisał wybrał bym plakaty... chyba ze ktos ma talent i sprzęt (aerograf) moze sobie cos fajnego sam zmalowac. Jak chcecie to wrzuce fotke jakiegos wzorka co mam namalowanego na dzwiach w pokoju jakies 2 lata temu normalnymi farbami bodajże olejnymi

"Gdy masz zakwasy to znak nadejścia masy ... "

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 170 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 893
pokaz co to za wzor
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1121 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 27960




cos takiego... malowane sporo lat temu (normalnym pędzlem)i farba lekko schodzi teraz kuzyn ma aerograf za ponad 500pln i az sie boje co moze tym zrobic :D:D:D

Zmieniony przez - brolly112 w dniu 2009-08-17 18:08:11

"Gdy masz zakwasy to znak nadejścia masy ... "

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zmocninie drzwi do piwnicy

Następny temat

Hantle, jakie?

22-24.09.2017 Arnold Classic Europe - WYNIKI 10 suplementów na walkę z jesienną depresją Adam Piwko - ocena sylwetki Czy Instagram Stories i Fitplota połączy nową parę? Magdalena Suwińska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja!