logo
zamknij zamknij

Wysoki poziom bilirubiny.

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6902

0 5 0
napisał(a)
waxxe
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 627
Hej, mam takie pytanie. Czym moze byc spowodowany wysoki poziom bilirubiny, gdy ASPAT, ALAT, GGTP, morfologie mam w porzadku, calkowite bialko w normie, trojglicerydy prawie ;P w normie, reszta badan wykonywanych przesiewowo tez ok, tylko ta bilirubina, skacze od 2,64-3,6 (od 6 miesiecy nie mialem nizej niz 2,64)
zoltaczki tez nie mam.

jak myslicie co to moze byc?
zespół gilberta?
i najwazniejsze, bo ostatnio pewna pani doktor mi powiedziala, ze to moze byc rak trzustki?? co wy na to???

waxxe

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
waxxe
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 627
a jezeli to byloby wazne, to mialem ekg jamy brzusznej i jedyna niepokojoaca rzecz to stluszczenie watroby, ale to bylo jakies 8 miesiecy temu, teraz nieco schudlem, wiec powinno sie poprawic, no ale bynajmniej bilirubina zostaje na wysokim poziomie... zbyt wysokim przy normie max 1,2

waxxe

napisał(a)
krates ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 1331 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 15055
z tym rakiem trzustki ym nie przesadzal

a zespol gilberta jak najbardziej prawdopodobny, tylko ile masz lat?

"Niemoc to piekło, moc to naiwność"

napisał(a)
waxxe
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 627
20 lat.

waxxe

napisał(a)
Boofi
Ekspert
Szacuny 494 Napisanych postów 9533 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 18700
spoko - znamy normy
jak podejrzewa babka raka trzustki to niech go wykluczy
a zesp chyba mógł by być - ale tu Krates jest specem

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zarost

Następny temat

ZAKWASY?

Bezglutenowy makaron z owocami i odżywką białkową

Norbert Tymczak chce przenieść siłownię!

Kofeina a metabolizm glukozy i stan zapalny

Najgorsze ćwiczenia siłowe dla kobiet

Pchanie obciążenia

Pieczony łosoś z ziemniakami i szpinakiem

Czy kobiety powinny wykonywać wyciskanie sztangi leżąc?

Plank - jak prawidłowo wykonywać?