SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyrabianie masy mięśniowej oraz super szybki metabolizm

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 978

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

16

Waga

60 kg

Wzrost

170 cm

Cel treningowy

Wyrobienie masy mięśniowej

Staż treningowy na siłowni

Bardzo różnie, obecnie trenuje w domu bez prawie żadnego sprzętu. Wcześniej zdarzało się chodzić co tydzień, a zdarzało się wogóle nie chodzić.

Uprawiane inne sporty

Piłka nożna dla relaksu,Bieganie, Sztuki walki

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Nie będzie najprościej aczkolwiek jestem w stanie

Dieta

Nieokreślona, staram się spożywać produkty z wysoką zawartością białka.

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Brak

Ostatnio przerabiany plan

Amatorski plan opierający się na dwóch rodzajach pompek

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przysiadów potrafię zrobić około 40 naraz. Klasycznego martwego ciągu nie wykonywałem, wyciskanie na ławce jeśli mnie pamięć nie myli to 40-50 kg z asekuracją byłem w stanie zrobić
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12
Witam. Nazywam się Arek, mam 16 lat. Ważę 60 kg i mierzę 170 cm wzrostu. Od pewnego czasu postawiłem sobie za cel wyrobienie masy mięśniowej. 15 listopada rozpocząłem regularny trening "pompek" wykorzystując stworzony przez siebie amatorski plan treningowy, z początku opierający się na 5 seriach po 15 powtórzeniach z 90 sekundowym odpoczynkiem. Z upływem czasu zacząłem nieco zwiększać granicę, aż rekordowo 14 grudnia udało mi się osiągnąć wynik 125 pompek po ostatniej serii. Od tamtego czasu już nie szło tak dobrze i do tej pory nie dotarłem do tamtego wyniku ponownie.Myślę że poprostu powinienem poświęcić więcej czasu na regenerację, ale nie jestem pewien. Drugą sprawą natomiast, jest fakt iż posiadam bardzo szybki metabolizm przez co moja waga nie jest powalająca. Jem naprawdę bardzo dużo, ile się da ale niestety ta przemiana materii nie pozwala mi za bardzo nabrać na wadze. Gołym okiem mam dosłownie wszędzie widoczne mięśnie, w moim ciele znajduje się bardzo mało tłuszczu. Najsilniejszą częścią mojego ciała są zdecydowanie nogi, które w porównaniu do równieśników są bardzo silne. Po dość krótkim od zaczęcia treningu czasie, zauważyłem że moje mięśnie klatki piersiowej trochę się zwiększyły, i jak narazie utrzymują ten stan. Rzeczą która jest też niestety niezbyt miła jest fakt że w miejscach (takich jak nadgarstek) gdzie zazwyczaj odkłada się tłuszcz, u mnie widać gołe kości.Od września uczęszczam na treningi Muay Thai. Piszę z prośbą o określenie mi co powinienem zrobić, ponieważ osobiście ten "metabolizm trzmiela" nie jest dla mnie wygodny, ponieważ nie mogę przez niego wcale przytyć, a jak wspomniałem, zjadam naprawdę duże ilości, odpowiednie albo i większe do tego co zjadają moi 75 kilogramowi rówieśnicy. I jak to się ma do normalnego trenowania.


Zmieniony przez - Sznurex w dniu 2016-01-08 22:32:46
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 316 Napisanych postów 3110 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 67053
Więcej jeść.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12
Jem ile mogę a nawet więcej. Najczęściej filety z kurczaka, ale nie jest tak że wybrzydzam czy coś mi nie pasuje. Zjadam dosłownie wszystko , z tym nie ma żadnych problemów, jedynie nie odbija się to na mojej wadze.
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 590 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 11156
Napisz co takiego jadłeś np. dziś albo lepiej wrzuć to w jadłospis na sfd.

'It's not because of that, it's not because of money
Works in my blood and I kill 'cause I'm hungry'

-

'Pain demands to be felt'

-

'Where there is life - there is hope'

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12
Dzisiaj może chwalił się nie będe, bo miałem naprawdę wyjątkowo zabiegany dzień i musiałem zjadać na szybko i bardzo często. Wczoraj natomiast zacząłem od śniadania - herbata i bułka z szynką, na obiad zupa pomidorowa oraz filet z kurczaka,ziemniaki i sałatka z pomidorów,zielonej sałaty i ogórka. Na kolacje zjadłem gotowane jajka z majonezem i chlebem.
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 62 Wiek 18 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1065
To nadal za mało, zjedz miedzy posilkami przekąski np jogurty, ser zółty/biały, ryż, mięso, jedz cześciej ok co 3h, czasem nawet i na sile troszke, z czasem organizm sie przyzwyczai..
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 316 Napisanych postów 3110 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 67053
Brak masy, o ile jesteś zdrowy, wynika ze zbyt małej ilości kalorii. Nie ma się co oszukiwać, np. taka zupa to służy do picia, a nie do jedzenia. No i powinieneś jeść tak 5-6 posiłków dziennie o objętości obiadu.
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1644 Napisanych postów 26596 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 470834
Wszelkie wymówki na temat problemu rozwoju masy mięśniowej przy dużej rzekomo ilości kalorii jest po prostu błędnym przekonaniem, ponieważ w rzeczywistości nie przekraczasz większej połowy swojego zapotrzebowania kalorycznego, a jeżeli jesteś na deficycie to oczywista oczywistość, że nie zyskasz dodatkowych kilogramów.

Tak naprawdę możesz zjeść 3 posiłki w ciągu dnia, ale to będzie bardzo niewygodne i niezdrowe jeżeli będziesz wpychał ( NA SIŁĘ ) w siebie 1200 kcal w jednym posiłku, stąd z reguły się dzieli posiłki lub wprowadza przekąski. Najbardziej relewantna jest ilość wartości energetycznej przyjętej w ciągu dnia, a czy Twoje dania będą o objetości 500 kcal czy 1000 kcal, to Twoja sprawa indywidualna.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2016-01-09 11:16:14

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2829 Napisanych postów 39713 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 304548
Warto dodać, że kilogram suchych mięśni buduje się od kilku do kilkunastu tygodni. Początkujący oczekują takich wzrostów i bezmyślnie podbijają kcal. Póżniej waga rośnie, owszem, ale jest to zasługa przyrostu tkanki tłuszczowej.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 316 Napisanych postów 3110 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 67053
Tak naprawdę , to 1 kg to jest spora objętość. Myślę, że jak początkujący złapie 2-3 kg mięśnia, to już może być zadowolony, bo sylwetka znacznie się poprawia.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia i sporty walki a tatuaż

Następny temat

POMOCY !

Reg Park - idol Arnolda Schwarzeneggera Reg Park - idol Arnolda Schwarzeneggera Śmiertelnie skuteczne odchudzanie - DNP Śmiertelnie skuteczne odchudzanie - DNP Green Coffee, czyli zielona kawa od ALLNUTRITION Green Coffee, czyli zielona kawa od ALLNUTRITION IFBB Diamond Cup Warsaw: świetne pojedynki i sensacyjne wyniki! IFBB Diamond Cup Warsaw: świetne pojedynki i sensacyjne wyniki! Przestań sabotować swoją dietę w weekendy! Przestań sabotować swoją dietę w weekendy! Te suplementy działają nawet jak nie trenujesz Te suplementy działają nawet jak nie trenujesz Finał IFBB DIAMOND CUP na targach FIWE w Warszawie. Finał IFBB DIAMOND CUP na targach FIWE w Warszawie. IFBB Diamond Cup Warsaw: Classic, Physique, Wellness IFBB Diamond Cup Warsaw: Classic, Physique, Wellness