Temat został odczytany 880 razy

Wypalenie po 50-tce.

zgłoś naruszenie
  • jac51
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 10
  • Na forum: 35 dni
  • LPA: 26
Jest to mój debiut na forum, więc Witam i Pozdrawiam wszystkich. W skrócie o mnie. Mam 51 lat, ćwiczę amatorsko ponad 12 lat. 3 x w tygodniu. Własna siłownia w piwnicy. Wzrost 188, waga 103 kg wiem sporo, ale nie potrafię schudnąć tak się dobrze czuję. Diety zbytnio nie przestrzegam . Jadłospis: drób, ryby, sery białe itp. Mało wieprzowiny. Od czasu do czasu niestety alkohol. Mój problem to straszne osłabienie po treningu. Mam to od paru miesięcy. Czy to wiek, czy może przetrenowanie i czy lepiej dźwigać dalej większe ciężary, mniej powtórzeń, czy zejść już na mniejsze obciążenia tak bardziej dla relaksu. Przed każdym treningiem oczywiście rozgrzewka, potem około 60 ćwiczeń. Na koniec 15 min na worku bokserskim. Mój plan treningowy dopasowałem sobie sam kilka lat temu, i przynosił całkiem dobre efekty, tylko teraz coś pękło. Próbowałem różne odżywki, kreatynę i nic. Czasem po treningu który kończę przeważnie 18-19 ledwo wchodzę do domu na 4 piętro , nie mogę też spać. Proszę , może ktoś poradzi co dalej. Z góry dziękuję .

1484745557000
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • godula
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 560
  • Wiek: 47 lat
  • Na forum: 5 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 6784
  • Trenuje: 24
Przed każdym treningiem oczywiście rozgrzewka, potem około 60 ćwiczeń.


To mi wygląda na jakiś monster trening. Co to za 60 ćwiczeń ?
1484749100000
zgłoś naruszenie
  • kabo9
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 6163
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 202113
  • Status: Znawca
ja bym poszedł do lekarza lub na własną rękę zrobił badania podstawowe, hormony, lipidy, kortyzol, moze tu coś siedzi
druga sprawa to przeanalizowałbym miskę czy aby jest wszystko i w wystarczającej ilości do takich treningów
trzecia to regeneracja - zrób sobie przerwę tydzień/dwa, zregeneruj się, zadbaj o sen, jeżeli to przetrenowanie to przerwa powinna pomóc
Dziennik Treningowy:
[http://www.sfd.pl/DT_kabo__get_big_but_not_like_a_pig_spis_treści_str_1_-t1062164.html]
1484749982000
zgłoś naruszenie
  • tolszowka
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 711
  • Wiek: 41 lat
  • Na forum: 5 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 40881
  • Trenuje: 3 lata
Może niedokrwistość spowodowana niedoborem żelaza?
Pozdrawiam
Tadek

[http://www.sfd.pl/tolszowka__kronika-t985234.html]
1484751616000
zgłoś naruszenie
  • ajazy
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1996
  • Wiek: 46 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 21927
  • Trenuje: ładnych kilka lat z przerwami
60 ćwiczeń? Może zejść do 4-5 na trening :)
1484751823000
zgłoś naruszenie
  • ojan Jan Olejko
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11328
  • Wiek: 67 lat
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 80077
  • Status: Specjalista
  • Trenuje: zacząłem od 1963 roku
Koledzy mają rację.
Po pierwsze - za dużo. Wcześniej dałeś radę ale trochę się zmieniłeś i tak nie można.
Po drugie lekarz - podstawowe badanie aby wykluczyć chorobę.
Po trzecie - będzie dobrze!
1484756739000
zgłoś naruszenie
  • W Z O R EK
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 9066
  • Wiek: 51 lat
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 46548
  • Trenuje: 36 lat
A ja poproszę o rozpiskę aktualnego cyklu treningowego....dokładnie ciężar,ilość powtórzeń, przerwy itd.itp.łacznie z seriami rozgrzewkowymi.
[http://www.sfd.pl/DT_W_Z_O_R_EK__wracam...-t1138086.html]


,, VERITAS ODIUM PARIT ,,
1484757314000
zgłoś naruszenie
  • W Z O R EK
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 9066
  • Wiek: 51 lat
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 46548
  • Trenuje: 36 lat
aha...
Kiedy było jakieś roztrenowanie,czy w ogóle było ?

Zauważyłem też że w diecie Masz głownie sery i białe mięso....


Zmieniony przez - W Z O R EK w dniu 2017-01-18 17:37:48
[http://www.sfd.pl/DT_W_Z_O_R_EK__wracam...-t1138086.html]


,, VERITAS ODIUM PARIT ,,
1484757359000
zgłoś naruszenie
  • jac51
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 10
  • Na forum: 35 dni
  • LPA: 26
Dziękuje za odpowiedz. Pomyłka w druku nie 60 ćwiczeń , tylko czas 60 min.
1484762340000
zgłoś naruszenie
  • jac51
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 10
  • Na forum: 35 dni
  • LPA: 26
Moje treningi wyglądają tak: Poniedziałek klatka 5 serii po 5 do 15 powtórzeń, zależy od ciężaru. Zmieniam co jakiś czas. Rozpiętki 5, 6 serii powtórzeń jak wyżej, ława skos lub plaska . Sztanga i hantle . Potem nogi tu już na małym atlasie, kiedyś robiłem przysiady, ale coś pykło w krzyżu. Na koniec worek. 15 min , jednego dnia technicznie innego siłowo np: z ciężarkami. Środa; Barki; Podnoszenie sztangi z przodu 5 serii, 5 serii zza głowy, 5 serii hantle. Worek 15 min. Piątek biceps;4 serie uginanie stojąc, 4 serie modlitewnik, 3 unoszenie w przedramienia w siadzie. Potem nogi 8 serii uginanie przodem siedząc, 8 serii nogi tył leżąc na brzuchu. Na koniec tradycyjnie worek. Jak była pogoda rower 3, 4 razy w tygodniu 10/ 15 km po lasku. Wiem że jest tu sporo do poprawienia, ale jakoś to działało tyle lat. Jeszcze w grudniu bez wysiłku na ławce płaskiej brałem 140 kg 3x, bałem się dodawać bo jestem sam, brak asekuracji. W bicepsie 45 cm może przy tej masie to żadne wyniki. Zasadniczo to chodzi mi o to, czy w tym wieku to dźwigać duże ciężary, czy przejść na małe, tak bardziej rekreacyjnie. Może ktoś to przerabiał? Zaznaczam że bez tego nie mogę żyć. Znacie ten ból. Przerwy robiłem np: 3 tygodnie podczas wakacji. Przyznaję bez bicia że co sobota dajemy ostro w ,,palnik,, taka tradycja trzeba odreagować. Niedziela odpoczynek, poniedziałek praca siłownia itp.
1484765904000
zgłoś naruszenie
  • ojan Jan Olejko
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 11328
  • Wiek: 67 lat
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 80077
  • Status: Specjalista
  • Trenuje: zacząłem od 1963 roku
Jak dla mnie to wcale nie jest tego tak dużo. Pisałeś o 60 ćwiczeniach!
Dlaczego nie robisz wiosłowań lub zamiennie podciągania na drążku?
Piątek (i poniedziałek ) przeładowany.
Rób maksymalnie 10 serii w 2 ćwiczeniach (czyli po 5 serii na ćwiczenie) na grupę mięśniową. Na biceps wystarczy Ci np. 8 serii.
Serie rób z progresją obciążenia i zmniejszaj ilość powtórzeń.
Ostatnia seria na 6p a pierwsza na 12p.

Jesteś silny chłop i samo to nie przyszło.
Zanim zrobisz badania i będziesz znał wyniki to trenuj po 5 serii na grupę mięśniową co pozwoli Ci odzyskać wiarę i chęci do treningu.
3
1484768598000