logo
zamknij zamknij

Wypalenie po 50-tce.

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1671

0 5 0
napisał(a)
jac51
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 187 dni Przeczytanych tematów 26
Jest to mój debiut na forum, więc Witam i Pozdrawiam wszystkich. W skrócie o mnie. Mam 51 lat, ćwiczę amatorsko ponad 12 lat. 3 x w tygodniu. Własna siłownia w piwnicy. Wzrost 188, waga 103 kg wiem sporo, ale nie potrafię schudnąć tak się dobrze czuję. Diety zbytnio nie przestrzegam . Jadłospis: drób, ryby, sery białe itp. Mało wieprzowiny. Od czasu do czasu niestety alkohol. Mój problem to straszne osłabienie po treningu. Mam to od paru miesięcy. Czy to wiek, czy może przetrenowanie i czy lepiej dźwigać dalej większe ciężary, mniej powtórzeń, czy zejść już na mniejsze obciążenia tak bardziej dla relaksu. Przed każdym treningiem oczywiście rozgrzewka, potem około 60 ćwiczeń. Na koniec 15 min na worku bokserskim. Mój plan treningowy dopasowałem sobie sam kilka lat temu, i przynosił całkiem dobre efekty, tylko teraz coś pękło. Próbowałem różne odżywki, kreatynę i nic. Czasem po treningu który kończę przeważnie 18-19 ledwo wchodzę do domu na 4 piętro , nie mogę też spać. Proszę , może ktoś poradzi co dalej. Z góry dziękuję .
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
godula
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 560 Wiek 47 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6805
Przed każdym treningiem oczywiście rozgrzewka, potem około 60 ćwiczeń.


To mi wygląda na jakiś monster trening. Co to za 60 ćwiczeń ?
napisał(a)
kabo9
Ekspert
Szacuny 322 Napisanych postów 6474 Wiek 41 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 268393
ja bym poszedł do lekarza lub na własną rękę zrobił badania podstawowe, hormony, lipidy, kortyzol, moze tu coś siedzi
druga sprawa to przeanalizowałbym miskę czy aby jest wszystko i w wystarczającej ilości do takich treningów
trzecia to regeneracja - zrób sobie przerwę tydzień/dwa, zregeneruj się, zadbaj o sen, jeżeli to przetrenowanie to przerwa powinna pomóc
napisał(a)
tolszowka
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 713 Wiek 41 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 42253
Może niedokrwistość spowodowana niedoborem żelaza?
napisał(a)
ajazy
Ekspert
Szacuny 199 Napisanych postów 2536 Wiek 47 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 80038
60 ćwiczeń? Może zejść do 4-5 na trening :)
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1528 Napisanych postów 13179 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 165682
Koledzy mają rację.
Po pierwsze - za dużo. Wcześniej dałeś radę ale trochę się zmieniłeś i tak nie można.
Po drugie lekarz - podstawowe badanie aby wykluczyć chorobę.
Po trzecie - będzie dobrze!
napisał(a)
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Szacuny 483 Napisanych postów 10706 Wiek 51 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 63732
A ja poproszę o rozpiskę aktualnego cyklu treningowego....dokładnie ciężar,ilość powtórzeń, przerwy itd.itp.łacznie z seriami rozgrzewkowymi.

,, VERITAS ODIUM PARIT ,,

napisał(a)
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Szacuny 483 Napisanych postów 10706 Wiek 51 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 63732
aha...
Kiedy było jakieś roztrenowanie,czy w ogóle było ?

Zauważyłem też że w diecie Masz głownie sery i białe mięso....


Zmieniony przez - W Z O R EK w dniu 2017-01-18 17:37:48

,, VERITAS ODIUM PARIT ,,

napisał(a)
jac51
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 187 dni Przeczytanych tematów 26
Dziękuje za odpowiedz. Pomyłka w druku nie 60 ćwiczeń , tylko czas 60 min.
napisał(a)
jac51
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 187 dni Przeczytanych tematów 26
Moje treningi wyglądają tak: Poniedziałek klatka 5 serii po 5 do 15 powtórzeń, zależy od ciężaru. Zmieniam co jakiś czas. Rozpiętki 5, 6 serii powtórzeń jak wyżej, ława skos lub plaska . Sztanga i hantle . Potem nogi tu już na małym atlasie, kiedyś robiłem przysiady, ale coś pykło w krzyżu. Na koniec worek. 15 min , jednego dnia technicznie innego siłowo np: z ciężarkami. Środa; Barki; Podnoszenie sztangi z przodu 5 serii, 5 serii zza głowy, 5 serii hantle. Worek 15 min. Piątek biceps;4 serie uginanie stojąc, 4 serie modlitewnik, 3 unoszenie w przedramienia w siadzie. Potem nogi 8 serii uginanie przodem siedząc, 8 serii nogi tył leżąc na brzuchu. Na koniec tradycyjnie worek. Jak była pogoda rower 3, 4 razy w tygodniu 10/ 15 km po lasku. Wiem że jest tu sporo do poprawienia, ale jakoś to działało tyle lat. Jeszcze w grudniu bez wysiłku na ławce płaskiej brałem 140 kg 3x, bałem się dodawać bo jestem sam, brak asekuracji. W bicepsie 45 cm może przy tej masie to żadne wyniki. Zasadniczo to chodzi mi o to, czy w tym wieku to dźwigać duże ciężary, czy przejść na małe, tak bardziej rekreacyjnie. Może ktoś to przerabiał? Zaznaczam że bez tego nie mogę żyć. Znacie ten ból. Przerwy robiłem np: 3 tygodnie podczas wakacji. Przyznaję bez bicia że co sobota dajemy ostro w ,,palnik,, taka tradycja trzeba odreagować. Niedziela odpoczynek, poniedziałek praca siłownia itp.
napisał(a)
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1528 Napisanych postów 13179 Wiek 68 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 165682
Jak dla mnie to wcale nie jest tego tak dużo. Pisałeś o 60 ćwiczeniach!
Dlaczego nie robisz wiosłowań lub zamiennie podciągania na drążku?
Piątek (i poniedziałek ) przeładowany.
Rób maksymalnie 10 serii w 2 ćwiczeniach (czyli po 5 serii na ćwiczenie) na grupę mięśniową. Na biceps wystarczy Ci np. 8 serii.
Serie rób z progresją obciążenia i zmniejszaj ilość powtórzeń.
Ostatnia seria na 6p a pierwsza na 12p.

Jesteś silny chłop i samo to nie przyszło.
Zanim zrobisz badania i będziesz znał wyniki to trenuj po 5 serii na grupę mięśniową co pozwoli Ci odzyskać wiarę i chęci do treningu.
3
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Tłuszczówka - wasze zdanie, opinie. Ktoś z was stosował?

Następny temat

zapotrzebowanie kaloryczne po 35 roku zycia

Czy warto stosować dietę oraz trening „kolegi” czy z Internetu?

Czy mogę stosować suplementy, odżywki, leki (np. SAA) przed komisją lekarską?

Zawodniczki Bikini Fitness w mini i szpilkach

Sylwia Szostak - ocena sylwetki

Gainer nie działa - co robić?

Biustonosz sportowy a trening - czy to konieczność?

Grzegorz Kępa zmienia decyzję!

Maszyna i Fenix na wczasach w Łebie!