SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyniki badań laboratoryjnych.

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4231

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 440 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5854
Witam Wszystkich!
Dzis odebralem z laboratorium swoje wyniki.
Prosze rozeznanych w temacie o zweryfikowanie ich gdyz ja nie znam sie na tym.


Amylaza 70 IU/l
Alat 20,3 IU/l
Aspat 31,7 IU/l
Cholesterol całkowity 148 mg/dl
Bilirubina całkowita 1,35 mg/dl
Glukoza 96 mg/dl
Mocznik 25 mg/dl.

PRzeszedlem juz 2 cykle, pierwszy na m1t, drugi na test + meta.

Za pomoc dziekuje !

* Masa czy impotencja? *

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 141 Napisanych postów 12431 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 185431
troche bilurbina ponad norme ale reszta ok...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1409 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5907
na każdym badaniu przynajmniej sznujacego się laboratorium z boku lub na odwrocie masz podane normy sprawdx sobie czy twoje wyniki mieszczą sie w normach .
napisał(a)
miczelx Wide Pride Moderator
Ekspert
Szacuny 920 Napisanych postów 35142 Wiek 78 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 813067
hehe a ile jestes po cyklu?

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 440 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5854
Ogolnie wszystko z lekka podniesionme bo zamiast isc na badania na czczo to poszedlem po posilku stad ta bilirubina.

Mrówa mam z tylu napisane górne i dolne wartoci kazdego z badan.
Tylko np. Aspat, ja mam 31,7 IU/l a górna wartosc to 40. To znaczy ze dobrze sie mieszcze w przedziale czyy niecale 32 to juz jakies ostrzezenie z organizmu?

* Masa czy impotencja? *

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 440 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5854
Miczelx ze 3 miechy bedzie.

* Masa czy impotencja? *

napisał(a)
miczelx Wide Pride Moderator
Ekspert
Szacuny 920 Napisanych postów 35142 Wiek 78 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 813067
alat i aspat dopuki sa 2 cyfrowe to nei ma co pekac

niektorzy dochadza do prawie 1000 i dopiero umieraja

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!

napisał(a)
miczelx Wide Pride Moderator
Ekspert
Szacuny 920 Napisanych postów 35142 Wiek 78 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 813067
jak 3 miechy to juz wiadomo ze nie beda podniesione trzeba bylo zrobic na cyklu to bys sie dopiero osral

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 440 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5854
No teraz zrobilem badania... i niedlugo zaczynam cykl deka + susta! W szczycie cyklu zrobie sobie takze badania i z 2-3 miechy po cyklu tez zrobie badania.

* Masa czy impotencja? *

napisał(a)
miczelx Wide Pride Moderator
Ekspert
Szacuny 920 Napisanych postów 35142 Wiek 78 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 813067
2-3 miechy po to raczej bez sensu,
wogole badania enzymow to imo strata siana

Edit: nie zebym Cie zniechecal, jak masz ochote to dbaj o zdrowie jak najbardziej

Zmieniony przez - miczelx w dniu 2005-08-17 22:30:25

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!

napisał(a)
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 21724 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 92660
Mam pytanie - czemu idziesz na badania po posilku? Nie sluchaleś lekarza?
Ładny cholesterol, cukier podwyższony ale w normie jak najbardziej, enzymy..nie lepiej było zrobic badanie hormonów płciowych??

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co mnie teraz może ruszyć?

Następny temat

Metanabol Ruski + co ?

Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Kreatyny ranking - najlepsza kreatyna Aminokwasy ranking - najlepsze aminokwasy Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Doping mózgu - suplementy dla studentów Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne?