logo
zamknij zamknij

Wyliczanie zapotrzebowania

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 242

0 5 0
napisał(a)
LeagueFMinecraft
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 18 lat Na forum 97 dni Przeczytanych tematów 13
Hi, wkleiłby ktoś link np. wyliczania zapotrzebowania. Google boli :p


Zmieniony przez - LeagueFMinecraft w dniu 2017-03-19 13:05:32
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1946 Napisanych postów 59864 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 498368
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1591 Napisanych postów 47675 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 351993
Skorzystaj z wyżej podanego wzoru i wklej tutaj wyliczenia. Zobaczymy jak to dokładnie wygląda. Pamiętaj jednak o wypełnieniu ankiety:

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
LeagueFMinecraft
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 18 lat Na forum 97 dni Przeczytanych tematów 13
Jak już skończę to wrzucę, i mam jeszcze pytanko odnośnie posiłków. Ogólnie będę jadł 6 razy co ok. 3.5h i takkk, I, II, III posiłek będzie w okresie pobytu w szkole, IV w domu i nw jak mam makro na ten IV i V posiłek ustalić bo IV to przedtreningowy a V potreningowy, przedtreningowy głownie węgle tak samo jest w przypadku potreningowym no a na VI samo białko więc wychodziłoby że od ok. 15 do 20 jestem bez białka i tłuszczy praktycznie? Nw czy dobrze to rozumie :p Sry za masło maślane


Zmieniony przez - LeagueFMinecraft w dniu 2017-03-19 14:12:15
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1591 Napisanych postów 47675 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 351993
Jak Ci wygodnie. Np w każdym tak samo.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
blue_hope
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2082 Napisanych postów 12645 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 81418
LeagueFMinecraft
Jak już skończę to wrzucę, i mam jeszcze pytanko odnośnie posiłków. Ogólnie będę jadł 6 razy co ok. 3.5h i takkk, I, II, III posiłek będzie w okresie pobytu w szkole, IV w domu i nw jak mam makro na ten IV i V posiłek ustalić bo IV to przedtreningowy a V potreningowy, przedtreningowy głownie węgle tak samo jest w przypadku potreningowym no a na VI samo białko więc wychodziłoby że od ok. 15 do 20 jestem bez białka i tłuszczy praktycznie? Nw czy dobrze to rozumie :p Sry za masło maślane



Zmieniony przez - LeagueFMinecraft w dniu 2017-03-19 14:12:15



Posiłki masz zrobić zbilansowane najlepiej. Czyli porcja białka, węgli i tłuszczy w każdym. W posiłkach powinno być minimum 20-25g białka, by próg leucynowy mógł zostać osiągnięty.
napisał(a)
dudee
Ekspert
Szacuny 1030 Napisanych postów 23120 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 228466
Oczywiście warto tutaj nadmienić, że 6 posiłków to nie jest wytyczna.
Ustalasz sobie tyle posiłków w ciągu dnia aby było Ci wygodnie.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)
http://www.sfd.pl/[BLOG]_ROAD_TO_THE_SUCCESS._dudee_-t1127478-s25.html 

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4000 Napisanych postów 90205 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 493484
lepiej nieraz jest zjeść posiłki większe objętościowo niż więcej a małe porcje, wtedy mozesz nie odczuć sytości i będzie Cię ciągnęło na przekąski różne.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny, 102kg

Następny temat

Makroskładniki w diecie

Najbardziej szkodliwe metody treningowe

Czy trening aerobowy szkodzi przyrostom siły, mocy i masy?

Kotleciki z mozzarellą i oliwkami

5 warzyw, które warto dołączyć do diety

Niagen - witamina wspomagająca regenerację

Triathlon, czyli od zera do bohatera. Część II.

Placki warzywne z mozzarellą

Czy diety oczyszczające działają?