SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyliczanie zapotrzebowania

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 289

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 13
Hi, wkleiłby ktoś link np. wyliczania zapotrzebowania. Google boli :p


Zmieniony przez - LeagueFMinecraft w dniu 2017-03-19 13:05:32
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3627 Napisanych postów 66715 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 541995
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2662 Napisanych postów 54899 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 564074
Skorzystaj z wyżej podanego wzoru i wklej tutaj wyliczenia. Zobaczymy jak to dokładnie wygląda. Pamiętaj jednak o wypełnieniu ankiety:

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 13
Jak już skończę to wrzucę, i mam jeszcze pytanko odnośnie posiłków. Ogólnie będę jadł 6 razy co ok. 3.5h i takkk, I, II, III posiłek będzie w okresie pobytu w szkole, IV w domu i nw jak mam makro na ten IV i V posiłek ustalić bo IV to przedtreningowy a V potreningowy, przedtreningowy głownie węgle tak samo jest w przypadku potreningowym no a na VI samo białko więc wychodziłoby że od ok. 15 do 20 jestem bez białka i tłuszczy praktycznie? Nw czy dobrze to rozumie :p Sry za masło maślane


Zmieniony przez - LeagueFMinecraft w dniu 2017-03-19 14:12:15
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2662 Napisanych postów 54899 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 564074
Jak Ci wygodnie. Np w każdym tak samo.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3193 Napisanych postów 15780 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 146459
LeagueFMinecraft
Jak już skończę to wrzucę, i mam jeszcze pytanko odnośnie posiłków. Ogólnie będę jadł 6 razy co ok. 3.5h i takkk, I, II, III posiłek będzie w okresie pobytu w szkole, IV w domu i nw jak mam makro na ten IV i V posiłek ustalić bo IV to przedtreningowy a V potreningowy, przedtreningowy głownie węgle tak samo jest w przypadku potreningowym no a na VI samo białko więc wychodziłoby że od ok. 15 do 20 jestem bez białka i tłuszczy praktycznie? Nw czy dobrze to rozumie :p Sry za masło maślane



Zmieniony przez - LeagueFMinecraft w dniu 2017-03-19 14:12:15



Posiłki masz zrobić zbilansowane najlepiej. Czyli porcja białka, węgli i tłuszczy w każdym. W posiłkach powinno być minimum 20-25g białka, by próg leucynowy mógł zostać osiągnięty.
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1707 Napisanych postów 26986 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 494544
Oczywiście warto tutaj nadmienić, że 6 posiłków to nie jest wytyczna.
Ustalasz sobie tyle posiłków w ciągu dnia aby było Ci wygodnie.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6923 Napisanych postów 103499 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1094288
lepiej nieraz jest zjeść posiłki większe objętościowo niż więcej a małe porcje, wtedy mozesz nie odczuć sytości i będzie Cię ciągnęło na przekąski różne.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny, 102kg

Następny temat

Makroskładniki w diecie

Ciasto z rabarbarem - wersja light Ciasto z rabarbarem - wersja light 7 przykazań stosowania węglowodanów 7 przykazań stosowania węglowodanów Ranking IFBB 2018 - Fitness plażowe Ranking IFBB 2018 - Fitness plażowe Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Proteinowa pianka truskawkowa Proteinowa pianka truskawkowa Agnieszka Sobczyk - ocena sylwetki Agnieszka Sobczyk - ocena sylwetki Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas