Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat został odczytany 12148 razy
Ankieta
do USA ciężko się dostać, prawie niemożl
48,65% (18)
do USA można wyjechac bez problemu
32,43% (12)
teraz już wizy są tylko teorią bez probl
18,92% (7)
słowa kluczowe: wyjazd  niech  pomoze 
Autor

Wyjazd do USA kto wie , juz byl niech pomoze

QUANTO

Wysłana - 07 kwietnia 2008 21:11    Edytuj Cytuj

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

jestem studentem 4semestru na studiach dziennych o jaka wize mam sie najlepiej starac zamierzajac zwiedzisc stany ile taka wiza kosztuje jak ja zdobyc co wiedziec powinienem przed pojechaniem do ambasady, chce wyjechac z tata on nie jest studentem:) o jaka wize najlepiej sie starac abysmy wspolnie mieli szanse zwiedzic stany , jesli ktos byl nie pomoze

Zmieniony przez - QUANTO w dniu 2008-04-07 21:13:01

Zapraszam do sklepiku z odżywkami w Opolu w Tesco codziennie od 9-19.00 pozdrawiam ;)

tel.510420420

www.pajacyk.pl

****************/site/sklepnokaut/

Spec SFD Odżywki i suplementy

Wysłana - 07 kwietnia 2008 22:09 
W większości przypadków polecamy:

Olimp - Thermo Speed Extreme Mega Caps

CENA: 45.00zł
Olimp - Vita-Min Multiple Sport

CENA: 19.80zł
Dymatize - Elite Whey Protein

CENA: 169.00zł

sprawdź pozostałe odżywki,  odżywki białkowe,  odżywki na masę

ja_i_ja

Wysłana - 07 kwietnia 2008 22:09    Edytuj Cytuj
w hoooj zalatwiania biegania kasy a dostanie wizy turystycznej graniczy z cudem..panstwo na calym swiecie gdzie najtrudniej sie dostac

mnkk

Wysłana - 07 kwietnia 2008 22:20    Edytuj Cytuj
Jeśli jedziesz z ojcem, to najlepiej jak pójdziecie do okienka oddzielnie. Ja już próbowałem turystycznie dostać się tam 2 razy, i ani razu się nie udało. Za każdym razem podchodziłem z ojcem, myślę że jeżeli oddzielnie byśmy poszli, były by większe szanse. powodzenia.

tak przy okazji niedługo znowu będę się starał o wizę :/

" Jeden miłości chce drugi ma puste serce ..