Temat został odczytany 12122 razy
  • Ankieta - Proszę o pomoc
  • Wiek: 30
    Płeć: kobieta
    Waga: 66.6
    Wzrost: 156
    Poziom bf (zdjęcie poglądowe) : 1,2kg w organiźmie
    Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?): praca, zajęcia domowe, spacery
    Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie: Dukan
    Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie): dobry
    Stosowana lub planowana suplementacja: planowana-eliminacja wody
  • Autor

    Wydalanie nadmiaru wody z organizmu

  • konkrecja
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 14
    • Na forum: 4 lata
    • LPA: 76

    Wysłano 17 lutego 2012 19:39


     
    Przeniesiony przez Koniu151 z działu 'Odchudzanie'.zgłoś naruszenie
    Jestem bo diecie Dukana, schudłam 38kg. Obecnie nie wróciłam do dawnych nawyków żywieniowych. Ważę obecnie 66.6kg przy wzroście 156cm. Chciałabym dojść do 60 kg (nie mówię już, że mniej bo jestem dość silnej budowy). Byłam ostatnio u dietetyka i po pomiarach wyszło iż mam 1.2kg tłuszczu w organiźmie ale 4.5kg wody. Pani dietetyk zaleciła redukcję wody z organizmu gdyż stwierdziła, ze tkanki tłuszczowej nie mam wiele, ze moim problemem jest zatrzymana woda. Chcąc zgubić te 6 kg sama przed konsultacją zaczęłam ponownie białkowe dni Dukana. Niestety waga stała w miejscu co okazało się wynikiem...spożywania nadmiernej ilości ryb wędzonych, które w Dukanie są wskazane ale do spalania tłuszczu, a w moim przypadku sól w nich zawarta zatrzymywała wodę stąd waga już nie spadała. Proszę o poradę co jeść aby pozbyć się nadmiaru wody,czy i jakie suplementy zastosować.
  • Ulthran
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 15
    • Wiek: 27 lat
    • Na forum: 2 lata
    • Trenuje: 1
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 603

    Wysłano 17 lutego 2012 19:46

    zgłoś naruszenie
    1.2 kg? Tzn. 1,8%? Cud! Mamy zombie na forum :) Nie, wróć, raczej Diablice sądząc po wadze ;)
  • kocio2009
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 8085
    • Wiek: 34 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: 3
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 123309
    • Status:Znawca

    Wysłano 18 lutego 2012 11:02

    zgłoś naruszenie
    kolejny "dietetyk" ))))
    Why so serious?

    / doradca w dziale "Odżywianie"/

    Każdy powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
  • nemopl90
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 159
    • Wiek: 24 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: Łącznie kilka lat z przerwami
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1884

    Wysłano 18 lutego 2012 11:19

    zgłoś naruszenie
    Zmień dietetyka :D tez chciałbym miec 1,2kg tłuszczu ... chyba na 1kg masy ciała :D:D nie wiem czy odwodnienie jest dobrym pomysłem , według mnie to nadal zalega ci tkanka tłuszczowa która trzeba spalić
    Systematycznośc , cierpliwość .. czas działa na naszą korzyść
  •  78.133.223.*
    Anonim

      Wysłano 18 lutego 2012 11:32

      zgłoś naruszenie
      wlasnie k***a dziwi mnie kto dostaje ten papier dietetyka i ma kase z wiekszych frajerow, a polowa ludzi na forum ma wiedze wieksza jak ci pseudo dietetycy
    •  78.133.223.*
      Anonim

        Wysłano 18 lutego 2012 11:34

        zgłoś naruszenie
        jak masz 156 i wazysz 66 to masz spora nadwage i duzo tluszczu a nie wody... woda juz z ciebie zeszla jak nie jesz wegli duzo
        • Pochwały:0
        • Nagany:0
        • Postów: 8085
        • Wiek: 34 lat
        • Na forum: 5 lat
        • Trenuje: 3
        • Płeć: Kobieta
        • LPA: 123309
        • Status:Znawca

        Wysłano 18 lutego 2012 11:45

        zgłoś naruszenie
        na dukanku zeżarła najwięcej z LBM, a fatu zapewne nadal sporo. Inna bajka, że tą "DIETĄ" napaskudziła sobie w organiźmie i narobila więcej szkody niż pozytku, zwlaszcza jesli jeszcze chcialaby sie zredukować
        Why so serious?

        / doradca w dziale "Odżywianie"/

        Każdy powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
      • konkrecja
        • Pochwały:0
        • Nagany:0
        • Postów: 14
        • Na forum: 4 lata
        • LPA: 76

        Wysłano 18 lutego 2012 14:13

        zgłoś naruszenie
        Widzę, ze czytanie miedzy wierszami i tak zwane logiczne myślenie nie jest mocną waszą stroną bo nie sądziłam, że ktoś pomyśli iż moja masa tłuszczowa wynosi zaledwie tyle co torebka cukru.....i nikt na to tu nie wpadł, ze podając ilość tłuszczu chodzi o jego nadmiar w stosunku do optymalnej masy tłuszczowej dla zdrowej wagi dla mnie, przy wziętej pod uwagę budowie anatomicznej, stylu życia, ewentualnych chorobach no i wadze wyjściowej jaką miałam. Co do zatrzymywania wody to niestety zatrzymuje mi się ona w organiźmie. Nie pocę się niemalże w ogóle, mało sikam choć piję ok 3 l. płynów (głównie wody) dziennie. A podejście niektórych tu jest szokujące...no i przede wszystkim, bo tyle to i ja wiem, branie dla idealnej wagi miary wzrostu nie jest jedyną składową ustalenia wagi zdrowej i optymalnej.
      • mathilda
        • Pochwały:0
        • Nagany:0
        • Postów: 701
        • Wiek: 27 lat
        • Na forum: 2 lata
        • Płeć: Kobieta
        • LPA: 10356

        Wysłano 18 lutego 2012 14:25

        zgłoś naruszenie
        Kobieto... DUKAN TO ZUUUUOOOO!! Sama byłam na tej diecie i wszystko mam spieprzone w organiźmie - do teraz nie mogę sobie z pewnymi rzeczami poradzić. Jeśli chcesz, żeby ktoś Ci tutaj pomógł, to zasady tutaj sa takie: wypełniasz ankiete, podajesz przykładowy jadłospis i fotki, żeby ocenić poziom tłuszczu. Waga, to nie jest wyznacznik chudości!!! Jeżeli mamy ci pomoc napisz wyraźnie czego oczekujesz i podaj nam podstawowe informacje o sobie


        Wiek :
        Waga :
        Wzrost :
        Obwód w biuście(1) :
        Obwód pod biustem :
        Obwód talii w najwęższym miejscu (2):
        Obwód na wysokości pępka :
        Obwód bioder (3):
        Obwód uda w najszerszym miejscu:
        Obwód łydki :
        W którym miejscu najszybciej tyjesz :
        W którym miejscu najszybciej chudniesz :
        Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często)
        Co lubisz jeść na śniadanie:
        Co lubisz jeść na obiad :
        Co jako przekąskę :
        Co jako deser :
        Ograniczenia żywieniowe :
        Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne :
        Preferowane formy aktywności fizycznej
        Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :
        Stosowane wcześniej diety :
      • I Trener SFD
        Ruda_29
        • Pochwały:3
        • Nagany:brak
        • Postów: 26176
        • Wiek: 32 lat
        • Na forum: 3 lata
        • Płeć: Kobieta
        • LPA: 274064
        • Status:Ekspert

        Wysłano 18 lutego 2012 14:34

        zgłoś naruszenie
        Dobra, koniec pyerdolencji.
        Poproszę wypełnioną ankietę, zdjęcia przodem/bokiem/tyłem (dobrze by było, gdybyś dała też do porównania sprzed diety) i rozpisany przykładowy dzienny jadłospis.

        Jako ciekawostka: http://www.sfd.pl/Uderz_w_Dukana!!_Dieta_Dukana_%3D_SHITT-t678113-s8.html

        Zmieniony przez - Ruda_29 w dniu 2012-02-18 14:38:36
        A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
        [http://www.sfd.pl/Ruda_DT_%2F_Debiuty_2015-t1044538.html]
      • konkrecja
        • Pochwały:0
        • Nagany:0
        • Postów: 14
        • Na forum: 4 lata
        • LPA: 76

        Wysłano 18 lutego 2012 14:42

        zgłoś naruszenie
        Kobieto... DUKAN TO ZUUUUOOOO!! Sama byłam na tej diecie i wszystko mam spieprzone w organiźmie - do teraz nie mogę sobie z pewnymi rzeczami poradzić. Jeśli chcesz, żeby ktoś Ci tutaj pomógł, to zasady tutaj sa takie: wypełniasz ankiete, podajesz przykładowy jadłospis i fotki, żeby ocenić poziom tłuszczu. Waga, to nie jest wyznacznik chudości!!! Jeżeli mamy ci pomoc napisz wyraźnie czego oczekujesz i podaj nam podstawowe informacje o sobie

        Podaję dane o które pytasz...
        Wiek :30
        Waga :66.6
        Wzrost :156
        Obwód w biuście(1) : 92
        Obwód pod biustem : 85
        Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 74
        Obwód na wysokości pępka : 77
        Obwód bioder (3): 95
        Obwód uda w najszerszym miejscu: 60
        Obwód łydki : 32
        W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch, uda twarz
        W którym miejscu najszybciej chudniesz : brzuch
        Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często)regularnie nie uprawiam sportu aktywność to przede wszystkim długie szybkie spacery
        Co lubisz jeść na śniadanie: przeważnie zjadam płatki owsiane, ryby, serki naturalne i jogurty naturalne sałątę zieloną, wędlinę drobiową, jajko...oczywiście nie wszystko ( podałam tu zestaw śniadań z których wybieram)
        Co lubisz jeść na obiad : z reguły nie jadam obiadów pełnych..jest to ryba z rusztu, filet z kurczaka z rusztu, gotowane lub pieczone udko z kury (bez skórki) do tego jakaś surówka (sporadycznie ziemniak, ryż lub kasza w ilości łyżki) bez sosów itp.
        Co jako przekąskę : przekąski kruche pałeczki - naturalny błonnik, marchew
        Co jako deser : nie jadam
        Ograniczenia żywieniowe : bardzo mało makaronów z sosami, ziemniaki, mięsa tłuste, kluski, pierogi, białe pieczywo, kiełbasy, słodycze, słone przekąski
        Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : regularnie, tabletek hormonalnych nie biorę, wystepuje niedoczynność tarczycy
        Preferowane formy aktywności fizycznej: chodzenie, ćwiczenia w domu czasami
        Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : jedynie kapsułki BIO CLA
        Stosowane wcześniej diety : dukan

        Podane nawyki żywieniowe z ostatnich 2 lat..owszem nie ukrywam że raz na 2-3 miesiące pozowlę sobie na trochę pizzy.
        p.s lubię czerwone wytrawne wino..