SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wskazówki na trening

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1008

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 15 lat Na forum 257 dni Przeczytanych tematów 690
Witam,chciałem poprosić was o wskazówki na temat moich treningów.Opisze go tutaj,i jakbyście mogli powiedzieć co mam w nim zmienić.Mam 15 lat,65kg,180.
Zaczynam od szybkiego marszu przez 30min,prędkość około 7km/h.Następnie ide na sztangiełki,kolejnie na ławeczke,i pod koniec podciąganie sztangą stojąc do klatki piersiowej. Wiem,że coś źle robie,więć jakby ktoś mógł pomóc byłbym wdzięczny
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2928 Napisanych postów 49458 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 634365
MichalCyrankowski
Witam,chciałem poprosić was o wskazówki na temat moich treningów.Opisze go tutaj,i jakbyście mogli powiedzieć co mam w nim zmienić.Mam 15 lat,65kg,180.
Zaczynam od szybkiego marszu przez 30min,prędkość około 7km/h.Następnie ide na sztangiełki,kolejnie na ławeczke,i pod koniec podciąganie sztangą stojąc do klatki piersiowej. Wiem,że coś źle robie,więć jakby ktoś mógł pomóc byłbym wdzięczny


Ale nic nie napisałeś o treningu a z tego opisu niewiele wiadomo. Rozpisz co robisz konkretnie na treningu

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 15 lat Na forum 257 dni Przeczytanych tematów 690
Zaczynam od marszu 30minutowego.Następnie ide po sztangiełki i robie 5x10,następnie ide na ławeczke i wyciskam 4x10,i na sam koniec podciąganie sztangi do klatki piersiowej 5x10.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 552 Napisanych postów 736 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 14948
Nadal nic nie napisałeś, żeby cokolwiek ci pomóc. Po tym co napisałeś to widać tylko to, że nie masz kompletnie pojęcia o tym co robisz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 15 lat Na forum 257 dni Przeczytanych tematów 690
To co robie napisałem,może od początku. Na rozgrzewke robie marsz 30 minutowy, po tym marszu zaczynam trening siłowy. Zaczynam od sztangiełek i robie nimi 5 seri po 10 powtórzeń,kolejnie ide na ławeczke i wyciskam sztangą 3x10,i na sam koniec robie podciągniecia sztangą do klatki piersiowej stojąc,tak kończe trening siłowy. I na sam koniec ide na schodki i robie tak te schodki przez 20minut. I tak kończe mój trening. Troszke dystansu prosze ponieważ był to mój pierwszy raz na siłowni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7610 Napisanych postów 106863 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1242472
Zaczynam od sztangiełek i robie nimi 5 seri po 10 powtórzeń - sztangielkami mozna robic dziesiatki ćwiczen, co to za ćwiczenie
wyciskanie wiemy co to jest
podciąganie sztangi też wiemy

słaby ten trening siłowy, mozna powiedzieć że go nie było. Za dużo na maszynach robisz aeroby za mało siłowego
zobacz ile jest ćwiczen z hantelkami http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 15 lat Na forum 257 dni Przeczytanych tematów 690
To może od nowa na początku i robie 30 minut szybkiego marszu,następnie robie uginanie ramienia ze sztangiełką stojąc 5 seri po 10 powtórzeń,następnie robie wyciskanie na klate na ławeczce 3 serie po 10,następnie robie 5x10 uginanie ramion ze sztangą stojąc,i na sam koniec po treningu siłowym robie schodki przez 20 minut. Mam nadzieje,że rozumiecie teraz coś oraz przepraszam za moją nie znajomość,mam nadzieje że doradzicie co mam dodać itp,ponieważ jestem w tym nowy oraz dziękuje anubis za wyjaśnienie.


Zmieniony przez - MichalCyrankowski w dniu 2018-02-07 14:54:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2928 Napisanych postów 49458 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 634365
Po pierwsze nie jest Ci potrzebny pół godzinny marsz na rozgrzewkę, po drugie plan bardzo słaby bo trenujesz mało partii mięśniowych trzeba by było zająć się ciałem kompleksowo.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 15 lat Na forum 257 dni Przeczytanych tematów 690
Mógłbyś napisać co dokładnie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6191 Napisanych postów 140943 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1033443
FBW
nogi_przysiad, martwy na prostych
grzbiet podciaganie na drazku, wioslowanie hantla
klata wyciskanie na skosie dodatnim
barki wyciskanie zolnierskie
lapy odwrotne pompki + uginanie z hantlami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
Dobrze jakby ktoś ogarnięty pokazał Ci technikę podstawowych ćwiczeń.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwszy trening klaty