SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Won z sadłem - Dziennik Lume /Film str.29

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 20672

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 417 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4520
Witam założyłem ten dziennik aby zmotywować się do ćwiczeń, przestrzegania diety. Na początku napiszę swoją małą historię można przewinąć jak ktoś musi (tl;dr)

Lat mam aktualnie 17, lecz o swoim problemie z niskim poziomem najważniejszego hormonu męskiego - Testosteronu wiedziałem, albo lepiej przypuszczałem trochę wcześniej. Odkąd zacząłem dojrzewać byłem inny: Szerokie biodra, męskie cycki itd. W końcu wybrałem się na badania hormonalne wynik wyszedł niski 2.67 w skali 2,8-8,0. Wybrałem się z tym problemem do endokrynologa po różnych badaniach zlecił zastrzyki z Testosteronem, które przyjmowałem przez 3 miesiące co 4 tygodnie w ilości pół ampułki. Po skończonej kuracji chciałem się do niego zgłosić, lecz data jaką mi wyznaczyli była śmieszna- październik (dzwoniłem na początku kwietnia), więc darowałem. Dopiero w ten poniedziałek zrobiłem badania teścia wynik wyszedł 3.8 w tych samych normach, czyli w "normie". Ja uważam, że w tym wieku powinienem mieć wynik 6, 7, ale cóż nic więcej nie zrobię. Przez to zdaję sobie sprawę, że nie zrobię idealnej sylwetki i będą dysproporcje, ale chce się czuć zdrowo i dobrze. Dla odważnych dodam zdjęcie.

Moje wymiary to:
Barki: 112cm
Klatka piersiowa: 96cm
Pas: 105cm
Biodra: 108cm
Udo lewe: 68cm
Waga: 85kg
Wzrost: 180cm

Zdjęcie:
http://bankfotek.pl/image/1554096.jpeg 
(Zdjęcie w postaci linku aby wszedł tylko ten co chce wejść. Myślę, że nie każdy chciałby oglądać moje zdjęcie.)

Moja dieta będzie wyglądać tak:


Co do treningu to będzie to bieganie 3x w tygodniu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 417 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4520
Dietę zacznę od soboty, bo trzeba pierw kupić kilka rzeczy, ale bieganie zacząłem już dziś. 5 kółek po stadionie w ciągu 30 min jutro pewnie podobnie, zobaczymy.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 417 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4520
Kolejny dzień bez diety, ale starałem się jeść uważnie gdyby nie pozamykane sklepy to jutro mógłbym już zacząć pełną dietę. Co do treningu 6 kółek w koło stadionu 400m w czasie ok 35 min.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 417 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4520
Zapomniałem, że przycik enter wysyła wiadomośc, a nie schodzi linijkę niżej...
I tak pewnie nie odpowie na te 2 pytania ale warto spróbować:
1. Czy lepiej jest biegać szybszym tempem, a krócej czy wolniej, a dłużej?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 828 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 5974
częściej można wyczytać/usłyszeć, że najlepsze efekty sa po interwałach. artykul o interwalach: http://www.sfd.pl/Trening_Interwałowy_HIIT_Upgrade-t383862.html 

ps. jestem amatorem ktory też czesto szuka pomocy wiec do moich slow mozesz podchodzic z duza rezerwa ;)

Zmieniony przez - blocked w dniu 2013-08-15 22:46:08

Obecny cel: wytrzymałość + redukcja
zapraszam do dziennika:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_czas_odmłodzić_ciało!_-t1094862.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 417 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4520
Hmm ciekawe nie powiem, bo takie bieganie w kółko przez 30 min potrafi znudzić :D Jutro będę musiał spróbować i zdam relacje tylko brak jakiegoś czasomierza aby odmierzył te 10 sek oraz 30 sek najwyżej będę sam sobie odliczał sekundy. Tak w ogóle dzięki za odpowiedź każda odpowiedź czy porada bardzo motywuje do działania :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 828 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 5974
Jeśli masz telefon z androidem to możesz sobie pobrać aplikacje runtastic- za pomoca sygnału gps pokaże Ci wiele danych- czas,dystans,kalorie- pomaga w motywacji jak widzisz coraz lepsze rezultaty. Ja biegając HIIT trzymam telefon w reku (podpiete sluchawki- słucham muzyki) i mam właczony stoper i biegam 30sek sprintem 60sek truchtu/szybkiego marszu.

Obecny cel: wytrzymałość + redukcja
zapraszam do dziennika:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_czas_odmłodzić_ciało!_-t1094862.html 

napisał(a)
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 2167 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26635
Lume z racji, że jesteś totalnie początkujący odpuśc sobie interwały, w twoim przypadku nie przyniesie to większych rezultatów. Skup się na razie na odpowiednio zbilansowanej diecie, treningu siłowym (chocby domowym) i aerobach, czyli odpowiadając na Twoje pytanie: "wolniej, a dłużej" Będę często zaglądał, powodzenia
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 417 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4520
Coś czuję, że najtrudniejszą częścią nie będą treningi, a utrzymanie diety w czasie szkoły. Jak wy radzicie sobie z tym np gotujecie ryż i kuraka w pudełko i do szkoły/pracy, a potem jecie zimnego?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 828 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 5974
koorasy
Lume z racji, że jesteś totalnie początkujący odpuśc sobie interwały, w twoim przypadku nie przyniesie to większych rezultatów. Skup się na razie na odpowiednio zbilansowanej diecie, treningu siłowym (chocby domowym) i aerobach, czyli odpowiadając na Twoje pytanie: "wolniej, a dłużej" Będę często zaglądał, powodzenia

Dlaczego uważasz, że interwał nie przeniesie oczekiwanego rezultatu? (sam jestem początkujący albo inaczej- znowu zaczynający po dłuższej przerwie) i chciałbym wiedziec :)

Lume
Coś czuję, że najtrudniejszą częścią nie będą treningi, a utrzymanie diety w czasie szkoły. Jak wy radzicie sobie z tym np gotujecie ryż i kuraka w pudełko i do szkoły/pracy, a potem jecie zimnego?

W szkole jest chyba ciężej otrzymać diętę, bo ja pracując jestem bardizej elastyczny i sam decyduję kiedy mam przerwę i mam dostęp do kuchni w której jest mikrofala

Zmieniony przez - blocked w dniu 2013-08-16 06:34:40

Zmieniony przez - blocked w dniu 2013-08-16 06:35:11

Obecny cel: wytrzymałość + redukcja
zapraszam do dziennika:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_czas_odmłodzić_ciało!_-t1094862.html 

napisał(a)
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 2167 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26635
Lume
Coś czuję, że najtrudniejszą częścią nie będą treningi, a utrzymanie diety w czasie szkoły. Jak wy radzicie sobie z tym np gotujecie ryż i kuraka w pudełko i do szkoły/pracy, a potem jecie zimnego?


Gotuję do pracy totalnie wszystko, nie tylko ryż i kurczaka. Moja stołówkowa mikrofalówka stała się moją najlepszą przyjaciółką pod tym względem Pokombinuj trochę, na pewno jakiś sklepik/stołówkę szkolną masz w której miła pani odgrzała by Ci jedzonko Jak również możesz robic ala sałatki z kurczaka, warzyw i orzechów. Trochę wyobraźni i wszystko da się zrobic


blocked
koorasy
Lume z racji, że jesteś totalnie początkujący odpuśc sobie interwały, w twoim przypadku nie przyniesie to większych rezultatów. Skup się na razie na odpowiednio zbilansowanej diecie, treningu siłowym (chocby domowym) i aerobach, czyli odpowiadając na Twoje pytanie: "wolniej, a dłużej" Będę często zaglądał, powodzenia

Dlaczego uważasz, że interwał nie przeniesie oczekiwanego rezultatu? (sam jestem początkujący albo inaczej- znowu zaczynający po dłuższej przerwie) i chciałbym wiedziec :)


odpowiadając na twoje pytanie:
Lume
...Co do treningu 6 kółek w koło stadionu 400m w czasie ok 35 min.


czyli 2.4km w czasie 35min. Taka osoba na pewno nie jest gotowa na bieganie interwałów, a jego "sprinty" nie będą efektywne.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy do oceny

Następny temat

Prosze o szybka odpowiedz czy mogę to połączyc..

Kai Greene w nowej odsłonie Kai Greene w nowej odsłonie Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Robert Burneika wróci na scenę! Robert Burneika wróci na scenę! Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Jakie pralinki jeść na diecie? Jakie pralinki jeść na diecie? Jak rosną mięśnie? Jak rosną mięśnie? Alicja w krainie szampana Alicja w krainie szampana Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie