SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wkoncu dal sie nawowic

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5731

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 324 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3728


To jest moj trener. Gosc cwiczy juz 18 lat. 3x w tygodniu i wszystkie parti miesni na 1 sesij . I tak przez 18 lat. Odrzywek zadnych niebral. Mowi "ze jak masz dobra diete to niepotrzebujesz chemi".
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 324 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3728


.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 324 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3728
Te zdjecia sa jeszcze z masy. Teraz jest w trakcie rzezby. Jak skonczy to moze mi da zdjecia ;).
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 239 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5325
Wow....... lap soga w jego imieniu wiesz moze jakie ma wymiary??

--==Those, who do not pay their respect, simply do not exist in our world==--

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 413 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4239
bardzo ładnie trener wygląda...

pozdrawiam

Czlonkini Mafii Strong Man

luźna łyda
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=84398  <=== ja na stronach 1 i 3

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 18684 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 117415
ładnie, widac ze sylwetka dojrzała, zapytaj sie czy trenuje HIT czy HST
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 273 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6615
... i o to chodzi , i o to chodzi ! ...

piotrus awf
"Boks to takie cholernie
szybkie szachy"

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44370 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Jak dla mnie całkiem spox.Ile ma wzrostu i ile waży??i nogi mógł by pokazać
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 502
Moim zdaniem rewelacja. Czekam na nastepne foty.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 1042 Napisanych postów 32613 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 238813
Fajne plegary.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 239 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3430
Pierwsza fota wymiata !
Zaje...sta budowa!

Moje aktualne foty
http://www.sfd.pl/temat169452/ 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ŚwIRuSy jaZda ;)

Następny temat

jol jol