SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Witam DT nowicjuszki:)

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2360

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44552 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam! po latach walki z ED, i autodestrukcyjnymi przyzwyczajeniami, rozpoczynam walkę o zdrowie i piękne sprawne ciało. Za poradą dziewczyn z SFD zakładam mój pierwszy dziennik:) Przeczytałam regulamin, i zasady egzystowania na forum. Mam nadzieję, że mi się uda. Początkowo za cel obrałam sobie zrzucenie wagi najlepiej 12 kg;) Ale jednak modyfikuję mój cel, przede wszystkim chciałabym uregulować trochę chaos dietetyczny który sama sobie zgotowałam przez ostatnie lata. Ładna sylwetka i jędrne ciało będą tylko nagrodą za ten wysiłek. Tak więc zaczynam
Wiek :28
Waga :64
Wzrost :165
Obwód w biuście(1) :94
Obwód pod biustem :77
Obwód talii w najwęższym miejscu (2):74
Obwód na wysokości pępka :80
Obwód bioder (3):96
Obwód uda w najszerszym miejscu:56
Obwód łydki :32
W którym miejscu najszybciej tyjesz : uda, biust, twarz
W którym miejscu najszybciej chudniesz : twarz, ramiona, biust
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: ok 6 godzin w tygodniu, jogging ( w tamtym roku przebiegłam wrocławski maraton:), inne areoby, zajęcia fitness ze sztangami, pole dance. Planuję zacząć trening na siłowni np. przykładowe treningi dla początkujących A i B.Dzisiaj idę również na zajęcia intro z crossfit.
Co lubisz jeść na śniadanie: Płatki owsiane z dodatkami,kanapki.
Co lubisz jeść na obiad : mięso z piersi kurczaka i jakieś dodatki, sałatki. Wszystko lubię.
Co jako przekąskę : nie lubie przekąsek.
Co jako deser :słodycze:)
Ograniczenia żywieniowe : Brak
Stan zdrowia: Dobry, astma która na chwilę obecną w niczym nie przeszkadza.
czy regularnie miesiączkujesz: Tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: Nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: Pulmicort turbohaler- glikokortykosteroid
czy rodziłaś: Nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: jedyne czego nie lubię to pływanie. W pewnym okresie trochę przesadzałam z ilością ćwiczeń, ale to chyba jedyny pozytywny nawyk jaki mi został z tamtego okresu. Nie przesada oczywiście, ale to że aktywność fizyczna sprawia mi dużą przyjemność.
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Spalacze: thermal- pro, hellfire, tabletki anorektyczne typu adipex ( niechlubna przeszłość)
Stosowane wcześniej diety : Od Dukana, przez Kopenhaską, głodówkę przeplatane napadami obżarstwa.

Trening:
Poniedziałek : Crossfit (1h)
Wtorek: Indoor Walking, zajęcia ze sztangami ( 2h)
Środa: Indoor Walking, tbc albo sztangi (2h)
Czwartek: Pole Dance (1,5 h)nie wiem czy taniec wliczać w trening?
Piątek: Crossfit (1,5)
Sobota: Jogging dla relaksu, albo pilates.
Trening pewnie ulegnie zmianie jak wypróbuję wasze plany treningowe na siłowni. Zdaję sobie sprawę, że to co ćwiczę teraz to takie trochę bezsensowne machanie rękami i nogami, bez celu i struktury
Przykładowy jadłospis za chwilkę wrzucę, a zdjęcie dołączę na weekend. Chwilowy brak aparatu, a nie będę się ośmieszać zdjęciami z rąsi:)
Będę cierpliwie czekać na wasze sugestie:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44552 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
W końcu zrzuciłam, mój dzisiejszy jadłospis.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44552 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
wydawało mi się, że wyjdzie coś około 1600 kcal.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 172 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
no tak.. podaj swoje wyniki w podstawowych liftach siłowych
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44552 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ok poczytałam jeszcze dzisiaj kilka dzienników, i jutro uaktualnie swój trening. Wywalam wtorkowe i środowe zajecia z indoora walkingu i sztang, na rzecz treningu siłowego. Dzisiaj jescze doczytam co i jak dokładnie a jutro zrzucę dokładny plan treningowy. Crossfita zostawiam byłam dzisiaj na pierwszych wprowadzających zajęciach,, zapowiada się ciekawie. Co do pytania Obliques, martwy ciąg, przysiady, i wyciskanie robiłam z obciążeniem 20 kg. Teraz jak się bardziej wkręce w trening siłowy to zapewne trochę się poprawię.Trochę mam obawy, że jak wywale areoby i zacznę regularnie jeść większe ilości kcal, to nie zadziala. Ale bardziej niż durnym obawom ufam wiedzy ludzi tutaj. Zresztą szaleństwem jest robić ciągle te same błedy i oczekiwać innych rezultatów. Pozdrawiam
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44552 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
O mój boże sorry za błedy, ale pisałam na czymś dziwnym
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 13783 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 111971
To poczytaj o tym co napisała Obli. http://www.sfd.pl/Tendencyjny_blog_informacyjno_prześmiewczy_Obliques_i_Martucca-t744857-s15.html 

what doesn't kill you makes you stronger.
▪█─────█▪

PODSUMOWANIE PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/PODSUMOWANIE_PRZEMIANY_/_UNKNOVVN-t953320.html

PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/Konkurs/UNKNOVVN-t933010.html

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44552 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ok, no to się zdziwiłam:o. Czyli właściwie będzie to samo co z tbc, pump itd. po jakimś miesiącu nie ma już żadnych efektów a ciało się przyzwyczaja. No zdjęcie zamieszczone chyba najbardziej mnie przekonało:) Przez tą całą otoczkę pseudo sportowo hardcorową crossfitu, można pomyśleć, że to jakaś rewolucja;/ a to kolejne zajęcia dla tłuściutkich babeczek które łykają wszystko w temacie odchudzania ( ja też do nich należę;) Cenne informacje jak dla mnie. Czyli trening dalej do poprawy.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 13783 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 111971
Po pierwsze zrób 2 dni całkowitego off od wszystkiego, twój organizm nie będzie w stanie się zregenerować. A trening siłowy, sięgaj po ten dla zielonych, który znajdziesz w regulaminie No i czekamy na resztę twoich danych.

what doesn't kill you makes you stronger.
▪█─────█▪

PODSUMOWANIE PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/PODSUMOWANIE_PRZEMIANY_/_UNKNOVVN-t953320.html

PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/Konkurs/UNKNOVVN-t933010.html

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44552 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Dane i zdjęcia będą na weekend. Na spokojnie wszystko uzupełnię, na razie zgłębiam trening dla początkujących, co jedzą lejdis i wasze dzienniki. Mam wrażenie, że wszystkie te informacje które do tej pory gdzieś słyszałam np. nie jeść do trzech godzin po treningu ( to akurat babeczka prowadząca indoor walking baaardzo sucha mnie tak poinformowała) albo dieta 800 kcal, albo że tylko areoby pomagają schudnąć- to jakieś nie mające podstaw biochemicznych bzdury. Wracam do pracy bo się zaczytałam trochę za bardzo:)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44552 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Zaczęłam dzisiaj trening dla początkujących czyli:
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

AnaBra - a6w i ćwiczenia - zrobię coś na wiosnę...bo nie chce przyjść może zdążę

Następny temat

dawkowanie BCAA i NITROBOLON